Цель конкурса: раскрыть профессионализм и подчеркнуть важность работы кадровых служб, менеджеров по персоналу и работников, ответственных за ведение кадрового дела на предприятиях всех форм собственности.
Принять участие в конкурсе могут работники кадровых служб, менеджеры по работе с персоналом.
Конкурс будет проводиться с 20 марта по 10 сентября 2007 года.
Для того, чтобы стать участником конкурса, необходимо:
· Заполнить анкету участника;
· Ответить на вопросы по темам: "Трудовое законодательство"; "Кадровое деловодство"; "Обучение персонала";
· Выполнить творческое задание - написать статью, рассказ на тему "Моя профессия".
Конкурсные вопросы и анкета участника будет публиковаться на страницах журнала "Справочник кадровика" и размещаться на сайтах www.mediapro.com.ua и www.hrliga.com c марта по сентябрь 2007 года.
Победителей ожидают призы, среди которых:
· туристическая поездка в Венгрию на Рождественские праздники;
· денежный сертификат на приобретение изделий из золота;
· подписка на журнал "Справочник кадровика";
Все участники получат дипломы от журнала "Справочник кадровика". Более полную информацию вы можете прочитать на странице конкурса.
Часті блекаути й аварійні відключення електроенергії висувають нові стандарти до енергонезалежності. Причому як власного житла, так і бізнесу. Дізнайтеся, як компаніям і співробітникам потурбуватися про безперебійну роботу під час блекаутів.
Короткий світловий день, холод і осіння мряка впливають на настрій, а втома, апатія і навіть легка депресія — компаньйони гнітючих осінніх днів. Втім, скористайтеся нашими порадами, щоб мінімізувати стрес від перебування в такій непривітній «компанії».
Новачок на роботі. До нього завжди придивляються. Від того наскільки новий співробітник уважний, тактовний та обачний залежить, як його прийме колектив, як складатимуться взаємини з керівництвом. Треба докласти чимало зусиль, щоб перше враження було гідним, адже другого шансу може й не бути.
В сучасному ритмі життя, коли треба скрізь встигнути і багато чого зробити, наша пам'ять час від часу дає збій. Не завжди пам'ятаємо, де лежать документи, забуваємо про заплановану зустріч, вийшовши з дому, важко згадуємо, чи вимкнули з розетки праску тощо. А причина такого збою – перевтома, часті хвилювання, і, як не дивно, одноманітність.
Підвищення по службі чи в іншій діяльності, досягнення популярності, слави тощо – це все кар'єра. А з чого починається це сходження і коли? На це запитання дає відповідь соціолог із Оксфорда Марк Тейлор.