UARU
Ваш акаунт не активовано. Перевірте пошту. 
  1. Робота в Україні
  2. Резюме
  3. Резюме в Києві
  4. Резюме Продавец-консультант в Києві
  5. Продавец-консультант
Дане резюме вже не актуально.

Воно було збережено на сайті і поміщено в архів резюме в ознайомлювальних цілях.

Знайти схожі резюме

Professional resumeПрофесійне резюме, в якому вказані: ел.пошта, телефон, зарплатня, досвід роботи, освіта та інша важлива інформаціяПродавец-консультант

Заблоковано
15 000 грн.
  4 жовтня 2019  Місто: Київ
Вік:41 рік
Режим роботи:повний робочий день
Рубрики: Торгівля, продажі, закупівлі
 Перебуваю в шлюбі  Є діти 

Досвід роботи

менеджер по работе с клиентами
ТОВ Арт-Класс (Торговля, канцтовары, товары для офиса), Біла Церква
07.2013 − 09.2017 (4 роки 2 місяці)

Функціональні обов”язки:

  • оптовий та роздрібний продаж канцелярських товарів, товарів для офісу;
  • пошук нових клієнтів;
  • контроль відвантажень і правильності заповнення документів;
  • ведення первинної документації, прийом і оприбуткування товару.

Освіта

Міжрегіональна Академія управління персоналом (Київ)
Міжнародна економіка та фінанси
повна вища, 07.2005 − 12.2006 (1 рік 5 місяців)
ВМУРоЛ "Україна" (Біла Церква)
Економіка та підприємництво
повна вища, 09.2000 − 03.2005 (4 роки 5 місяців)

Додаткова інформація

Знання комп'ютера, програм: досвід роботи в 1С Підприємство 7 та 8, Exсel
Особисті якості, хобі, захоплення, навички: 

Резюме

Латипова Ірина Василівна


Дата народження: 05.07.1982р

Місто: Біла Церква


Освіта:

липень 2005р-грудень 2006р Міжрегіональна Академія управління персоналом, факультет Міжнародної економіки та фінансів, диплом магістра, заочна форма навчання.

жовтень 2000р-березень 2005р БЦ філія “Відкритий міжнарожний університет розвитку людини “Україна”, факультет “Економіка і підприємництво”, диплом бакалавра, заочна форма навчання.

Досвід роботи:

вересень 2013р - квітень 2017р — ТОВ “Арт-класс” м. Біла Церква. Менеджер з продажу.

Функціональні обов”язки:

  • оптовий та роздрібний продаж канцелярських товарів, товарів для офісу;
  • пошук нових клієнтів;
  • контроль відвантажень і правильності заповнення документів;
  • ведення первинної документації, прийом і оприбуткування товару.

березень 2013р — липень 2013р — ДП “Мілкпрод” м.Київ. Мерчендайзер.

Функціональні обов”язки:

  • організація оформлення торгової точки;
  • формування і підтримання асортименту;
  • вивчення попиту на товар.

Професійні навички:

  • досвід роботи з клієнтами;
  • навички ведення документообігу;
  • досвід в сфері оптових та роздрібних продажів;
  • грамотна письмова та усна мова;
  • знання мов: українська — рідна, російська — вільно володію, англійська — початковий рівень.


Особисті якості: порядність, комунікабельність, вміння працювати в колективі, націленість на результат, бажання вчитись і розвиватись.

Причина скарги *

Опишіть коротко суть скарги *


Шукаєте персонал?

Часто шукають

↑ Вгору