UARU
Ваш акаунт не активовано. Перевірте пошту. 
  1. Робота в Україні
  2. Резюме
  3. Резюме в Броварах
  4. Резюме Инспектор отдела кадров, менеджер по персоналу в
  5. Инспектор отдела кадров, менеджер по персоналу
Дане резюме вже не актуально.

Воно було збережено на сайті і поміщено в архів резюме в ознайомлювальних цілях.

Знайти схожі резюме

Professional resumeПрофесійне резюме, в якому вказані: ел.пошта, телефон, зарплатня, досвід роботи, освіта та інша важлива інформаціяИнспектор отдела кадров, менеджер по персоналу

Заблоковано
15 000 грн.
  8 січня 2020  Місто: Бровари
Вік:42 роки
Режим роботи:повний робочий день
Рубрики: HR, управління персоналом; Офісний персонал
 Перебуваю в шлюбі  Є діти  Готова до відряджень

Досвід роботи

инспектор ок
Назву компанії приховано (Производство ), Бровари
04.2018 − По теперішній час (6 років )

Подбор персонала, оформление приказов о приеме, увольнении, отпусках, перевод, оформление трудовых книжек, табелирование сотрудников, размещение вакансий на сайтах, внутренняя отчетность.

Освіта

КИВД
права и предпринимательства
повна вища, 06.1998 − 06.2003 (5 років )

Додаткова інформація

Особисті якості, хобі, захоплення, навички: 

Досвід роботи

03.06.13 – 28.04.2017

01.04.2016 -28.04.2017

02.03.2015 – 01.04.2016

03.06.2013 – 02.03.2015

ТОВ «Механічний завод «Сонет»

посада- менеджер з адміністративної діяльності (очолювала робочу групу по розробці та впровадженню інтегрованої системи менеджменту ISO 9001:2008, ISO14001:2004)

функціональні обов’язки:

  • Підготовка проектів організаційно-розпорядчих документів по розробці та впровадженню і подальшому вдосконаленню інтегрованої системи менеджменту;
  • Керівництво розробкою та впровадженням інтегрованої системи менеджменту якості та навколишнього середовища товариства.
  • Взаємодія зі сторонніми організаціями по питанням пов’язаним з функціонуванням та оцінкою інтегрованої системи менеджменту;
  • Погодження проектів організаційно-розпорядчих документів по розробці, впровадженню і подальшому вдосконаленню інтегрованої системи менеджменту;

посада - начальник виробництва

функціональні обов’язки:

  • Організація, планування та контроль роботи підрозділів;
  • Проведення переговорів, зустрічей з потенційними клієнтами;
  • Погодження оплат рахунків;
  • Контроль за дотриманням правил техніки безпеки;
  • Контроль табелів робочого часу;
  • Погодження графіку відпусток;

Посада: юрист функціональні обов’язки:

  • укладання договорів;
  • отримання витягів, виписок,
  • оформлення права власності;
  • внесення змін до установчих документів;
  • робота з клієнтами;
  • проведення переговорів;

01.11. 2003 – 28.07.2011

Державне підприємство “Чайка” філія “Дударків”

Посада – юрисконсульт, начальник відділу кадрів за сумісництвом

Функціональні обов’язки:

  • ведення претензійних робіт по матеріалах, які подає бухгалтерія;
  • ведення судових справ;
  • укладання договорів;
  • пошук та підбір персоналу;
  • прийом, переведення та звільнення працівників згідно КЗпП України;
  • проведення співбесід;
  • видача довідок;
  • складання графіка відпусток;
  • робота з центром зайнятості;
  • збереження, заповнення та видача трудових книжок;

Освіта:

1998 – 2003

Навчалася в Київському інституті внутрішніх справ при Національній Академії МВС, здобула вищу освіту та отримала диплом спеціаліста

2003 – 2004

Навчалася в Київському юридичному інституті МВС України та отримала диплом магістра

Додаткова інформація :

  • Володію українською, російською мовами
  • Користувач ПК, впевнений користувач Word, Internet.
  • Особисті якості: відповідальна, пунктуальна, комунікабельна, організаційні здібності, уміння працювати в команді.
тел. 050-144-73-52

Причина скарги *

Опишіть коротко суть скарги *


Шукаєте персонал?

Часто шукають

↑ Вгору