UARU
Ваш акаунт не активовано. Перевірте пошту. 
  1. Робота в Україні
  2. Резюме
  3. Резюме в Києві
  4. Резюме Начальник господарського відділу в Києві
  5. Начальник господарського відділу
Дане резюме вже не актуально.

Воно було збережено на сайті і поміщено в архів резюме в ознайомлювальних цілях.

Знайти схожі резюме

Professional resumeПрофесійне резюме, в якому вказані: ел.пошта, телефон, зарплатня, досвід роботи, освіта та інша важлива інформаціяНачальник господарського відділу

Заблоковано
10 000 грн.
  1 липня 2020  Місто: Київ
Вік:49 років
Режим роботи:повний робочий день
Рубрики: Офісний персонал; Керівництво
 Перебуваю в шлюбі  Є діти 

Досвід роботи

Начальник господарського відділу
Національна наукова медична бібліотека України (Громадський заклад), Київ
03.2017 − По теперішній час (7 років 1 місяць)

Управління господарською діяльністю підприємства, забезпечення дотримання належного стану приміщень, участь у розробленні планів поточних та капітальних ремонтів основних фондів установи (будівель, систем водопостачання, повітропроводів та інших споруд), складання кошторисів господарських витрат підприємства, організація проведення ремонту приміщень установи, контроль якості виконання ремонтних робіт. Забезпечення підрозділів установи меблями, господарським інвентарем, нагляд за його збереженням і проведенням вчасного ремонту. Організація оформлення необхідних матеріалів для укладання договорів на надання послуг, отримання та зберігання канцелярського приладдя, необхідних господарських матеріалів, забезпечення ними підрозділи установи. Ведення обліку витрат господарських матеріалів та складання встановленої звітності. Керування роботами з упорядкування та прибирання території установи.

Секретар інформаційно-навчального центру
Київська Міська Наркологічна Лікарня «Соціотерапія» (Медицина), Київ
08.1998 − 06.2012 (13 років 10 місяців)

Формування учбових груп, ведення обліку канцелярських принад, оформлення відповідних документів стосовно проходження навчання, складання графіків і розпорядку робочого дня, буфетне забезпечення та обслуговування під час проведення заходів, забезпечення підрозділу установи меблями, господарським інвентарем, нагляд за його збереженням і проведенням вчасного ремонту.

Технолог громадського харчування
КТП «Продторг» (Громадське харчування), Димер
04.1995 − 08.1997 (2 роки 4 місяці)

Організація технологічного процесу виготовляння та реалізації продукції в закладах харчування, керування роботою технологічного персоналу закладу харчування.

Освіта

Київський кооперативний технікум (Київ)
Технологія приготування їжі і організація громадського харчування, Технік -техноглог
середньо-спеціальна, 09.1992 − 05.1995 (2 роки 7 місяців)

Додаткова освіта

 Навчальний центр КОТЕФІ Організація роботи з охорони праці на підприємстві 2017

Знання мов:

Англійська - Початковий, Російська - Високий рівень (вільно)

Додаткова інформація

Особисті якості, хобі, захоплення, навички: Організація технологічного процесу виготовляння та реалізації продукції в закладах харчування, керування роботою технологічного персоналу закладу харчування. Управління господарською діяльністю підприємства, забезпечення дотримання належного стану приміщень, участь у розробленні планів поточних та капітальних ремонтів основних фондів установи (будівель, систем водопостачання, повітропроводів та інших споруд), складання кошторисів господарських витрат підприємства, організація проведення ремонту приміщень установи, контроль якості виконання ремонтних робіт. Забезпечення підрозділів установи меблями, господарським інвентарем, нагляд за його збереженням і проведенням вчасного ремонту. Організація оформлення необхідних матеріалів для укладання договорів на надання послуг, отримання та зберігання канцелярського приладдя, необхідних господарських матеріалів, забезпечення ними підрозділи установи. Ведення обліку витрат господарських матеріалів та складання встановленої звітності. Керування роботами з упорядкування та прибирання території установи. Виконання роботи з організації табельного обліку, складання графіків відпусток і розпорядку робочого дня прибиральниць, гардеробників, швейцарів, електриків, сантехніків, різно-робочих та двірників службових приміщень установи. Забезпечення виконання протипожежних заходів, заходів з охорони праці і утримання в належному стані пожежного інвентарю. Знання основ організації виробництва та управління, основ трудового законодавства, правил та норм охорони праці та протипожежної безпеки. Порядок проведення інвентаризації. Організація підготовки та супроводу офіційно-ділових заходів а саме: - розподіл спеціально обладнаних приміщень для проведення заходів, координація дати та часу проведення заходів; - підготовка планів-графіків проведення заходів, щоденні та щотижневі; - буфетне забезпечення та обслуговування під час проведення заходів; - закупівля необхідних ТМЦ для забезпечення офіційно-ділових заходів; - буфетне забезпечення заходів, що проводяться в кабінетах керівництва компанії.

Причина скарги *

Опишіть коротко суть скарги *

Шукаєте персонал?

Часто шукають

↑ Вгору