UARU
Ваш акаунт не активовано. Перевірте пошту. 
  1. Робота в Україні
  2. Резюме
  3. Резюме в Стрию, Резюме в Львові, Резюме в Трускавці, Резюме в Дрогобичі
  4. Резюме Бухгалтер в
  5. Бухгалтер
Дане резюме вже не актуально.

Воно було збережено на сайті і поміщено в архів резюме в ознайомлювальних цілях.

Знайти схожі резюме

Бухгалтер

Заблоковано
 15 травня 2020  Місто: Стрий
 Готова до переїзду в: Львів, Трускавець, Дрогобич
Вік:39 років
Режим роботи:вільний графік роботи, віддалена робота, часткова зайнятість
Рубрики: Бухгалтерія, фінанси, облік/аудит
 Перебуваю в шлюбі  Є діти 

Опис

Адреса : м.Стрий,


Освіта :


2001-2006р. Національний університет «Львівська політехніка»

Напрямок : економіка і підприємництво

Спеціальність : міжнародна економіка ( диплом спеціаліста та магістра з

відзнакою).

Наявність сертифікату «Фінансовий облік МСФО» в рамках шляху до

здобуваття міжнародного сертифікату бухгалтера-практика CAP-CIPA


Трудовий стаж :


2006-2007 (виробництво тротуарної плитки), м. Львів

Посада : бухгалтер

2007-2014 -(виробництво тротуарної плитки)

Посада : заступник головного бухгалтера.

З 2011р.-2014р. робота по сумісництву – послуги оренди

Посада: бухгалтер

З 2013р. по сьогодні Бухгалтер (єдиний)

(виробництво твердопаливних котлів) (дистанційна робота)

З 2016р. по сьогодні Бухгалтер (єдиний)

(іт-сфера) (дистанційна робота)

З 2018р. по сьогодні Бухгалтер (єдиний)

(виробництво дерев’яних виробів) (дистанційна робота)

Одночасне ведення 3 юридичні особи та 5 ФОП


Основні навики:

- Організація (для новостворених) та повне ведення податкового та бухгалтерського обліку юридичних та фізичних осіб ( ПДВ, загальна система оподаткування, спрощена система оподаткування );

- Вільне користування бухг.програмою 1С (8 Бухгалтерія та УТП)

- Складання та подання податкової, фінансової, статистичної та у фонди соціального страхування ( у програмі Медок, Електронний кабінет, тощо);

- Формування та облік первинних документів, в т.ч.формування та реєстрація податкових накладних;

- Ведення обліку виробництва;

- Бухгалтерський облік ЗЕД операцій (експорт, імпорт товарів та послуг)

- Робота з валютою (купівля, продаж валюти, оплата імпортерам)

- Кадровий облік (знання трудового законодавства)

- Облік заробітної плати ( нарахування та утримання податків) працівників на постійній основі (повний та скорочений робочий час), сумісників та при укладанні цивільно-правової угоди, нарахування та облік відпускних та лікарняних виплат.

- Ведення безготівкових операцій в системі Клієнт-Банк (в т.ч. навики організації роботи дистанційно)

- Знання касової дисципліни та розхідних і прихідних касових і банківських документів;

- Ведення розрахунків з підзвітними особами ( в т.ч. відрядження в межах України та за кордон );

- Знання складського обліку (в т.ч. облік основних засобів та нематеріальних активів, проведення інвентаризації);

- Вміння працювати з державними контрактами

- Навики та вміння оптимізації податків.

- Облік та організація використання транспортних засобів та списання палива.

- Вільно володію персональним ком’ютером (MS Office,Word, Exсel, Windows, Internet, електронна пошта тощо);

- Досвід проведення перевірок ДПІ, Пенсійного фонду, Фонду Соціального страхування з тимчасової непрацездатності;

- Курси «Соло на клавиатуре» за методикою сліпого десятипальцевого набору.Висока швидкість комп’ютерного набору (біля 200 зн/хв);

- Вільно володію українською і російською мовами, середній рівень знання англійської мови та розмовний польської;


Особисті якості:

- Наявність власного комп’ютера для роботи (не потребую забезпечення технікою)

- Раціонально організовую робочий час, що забезпечує своєчасне виконання завдань;

- Пунктуальність

- Ретельність, уважність до деталей

- Високий рівень відповідальність

- Швидко навчаюся новому і адаптовуюся до технічних нововведень.

- Щодня стежу за змінами законодавства в Україні шляхом використання бухгалтерських платформ, відвідуванням семінарів та вебінарів.

Мета пошуку роботи: пошук дистанційної віддаленої роботи (з можливістю відвідування офісу за потреби).

Причина скарги *

Опишіть коротко суть скарги *


Шукаєте персонал?

Часто шукають

↑ Вгору