UARU
Ваш акаунт не активовано. Перевірте пошту. 
  1. Робота в Україні
  2. Резюме
  3. Резюме в Києві
  4. Резюме Менеджер в Києві
  5. Менеджер
Дане резюме вже не актуально.

Воно було збережено на сайті і поміщено в архів резюме в ознайомлювальних цілях.

Знайти схожі резюме

Professional resumeПрофесійне резюме, в якому вказані: ел.пошта, телефон, зарплатня, досвід роботи, освіта та інша важлива інформаціяМенеджер

Заблоковано
15 000 грн.
  5 серпня 2020  Місто: Київ
Вік:45 років
Режим роботи:повний робочий день, вільний графік роботи, віддалена робота
Рубрики: Нерухомість та страхування; Офісний персонал; Торгівля, продажі, закупівлі
 Перебуваю в шлюбі  Є діти 

Опис

Ответственность, исполнительность, порядочность, коммуникабельность, организаторские способности. Оптимизм, доброжелательность.

Досвід роботи

заступник начальника відділу управління нежитловим фондом
КП "Керуюча компанія з обслуговування житлового фонду Подільського району міста Києва" (Обслуговування житлового фонду, оренда нежитлових приміщень), Київ
02.2012 − По теперішній час (12 років 2 місяці)

Контроль за використанням орендних нежитлових приміщень згідно умов договорів оренди. Проведение заходів по зменшенню заборгованості з орендної плати (вручення вимог, рахунків-попереджень та інше).

Ведення необхідної документації, перезаключення договорів оренди
Відповіді на листи орендарів та заявників Консультація по телефоному режимі та при омсобистому прийомі орендарів і населення (потенційних орендарів)
Формировання звітів для різних міських служб

Робота з договорами оренди, контроль сплат, здача звітів, консультація потенційних орендарів,робота в міських програмах Єдині систеси, ИС-ПРО, Системи,та інше.За час моєї роботи відділ вийшов на 100% збіру сплат.

Освіта

Київський національний економічний університете (Київ)
фінанси
повна вища, 09.1998 − 12.2003 (5 років 2 місяці)

Знання мов:

Російська - Високий рівень (вільно), Українська - Професійний (експерт), Англійська - Початковий

Додаткова інформація

Знання комп'ютера, програм: впевнений користувач ПК (Microsoft Word, Microsoft Excel, Microsoft Power Point та інші), навички роботи з Internet (MS Explorer, Mozilla Firefox, Opera і ін.) і E - mail), ИС-ПРО, Єдині інформаційні системи.
Особисті якості, хобі, захоплення, навички: Навички роботи з комп'ютером: Windows, Internet Explorer, Excel (трохи 1С) Ділові риси, особистісні характеристики: відповідальність, старанність, порядність, комунікабельність, організаторські здібності. Оптимізм, доброзичливість. Досвід оптової та роздрібної торгівлі, ведення клієнтської і товарної бази, оформлення документів, робота з договорами, контроль стану замовлень, відвантажень і дебіторської заборгованості по клієнтах, вміння спілкуватися з самими вимогливими клієнтами; постановка планів, цілей, завдань і контроль за їх виконанням, досвід роботи в міжнародних перевезеннях, опит роботи по оренді комунальних нежитлових приміщень, швидке вивчення нових програм ПК, впевнений користувач ПК (Microsoft Word, Microsoft Excel, Microsoft Power Point та інші), навички роботи з Internet (MS Explorer, Mozilla Firefox, Opera і ін.) і E - mail)
Мета пошуку роботи, побажання до місця роботи: поиск работы

Причина скарги *

Опишіть коротко суть скарги *


Шукаєте персонал?

Часто шукають

↑ Вгору