UARU
Ваш акаунт не активовано. Перевірте пошту. 
  1. Робота в Україні
  2. Резюме
  3. Резюме в Києві
  4. Резюме Account manager в Києві
  5. Account manager
Дане резюме вже не актуально.

Воно було збережено на сайті і поміщено в архів резюме в ознайомлювальних цілях.

Знайти схожі резюме

Professional resumeПрофесійне резюме, в якому вказані: ел.пошта, телефон, зарплатня, досвід роботи, освіта та інша важлива інформаціяAccount manager

Заблоковано
16 000 грн.
 22 жовтня 2019  Місто: Київ
Вік:38 років
Режим роботи:повний робочий день
Рубрики: Реклама, маркетинг, PR; Керівництво; Торгівля, продажі, закупівлі
 Перебуваю в шлюбі  Є діти  Готова до відряджень

Опис

Знання ПК, Microsoft Office, 1С-Підприємство. Особисті якості[ змінити ] [ x ] Комунікативність; Цілеспрямованість; Обов'язковість; Присутнє інноваційне мислення; Організованість; Працьовитість; Порядність; Відповідальність; Здібності до керівничих посад. Наполегливість; Швидке навчання і творчій підхід до вирішення поставлених задач; Присутня зацікавленість до пізнання нового та удосконалення своїх професійних якостей; Без шкідливих звичок.

Професіонал з великим практичним досвідом успішних продаж та взаємовідносин з клієнтами. Великий досвiд в спiлкуванню по телефону. Наявність лідерських та управлінських навичок, що підтверджено успішним розвитком кар'єри менеджера. Досвiд проведення дiлових семiнарiв.

Менеджером відділу торгівлі елітної продукції. Тра 2007 - по сьогодні (5 років 4 міс) ТОВ «Декосан» від 20 до 50 співробітників; Торгівля оптова / Дистрибуція / Імпорт-експорт (Спеціалізація ТОВ «Декосан»: виробництво сонцезахисних систем.)

Особові обов'язки: Робота з бухгалтерською програмою 1С; Проведення переговорiв, прийом та оформлення замовлень по телефону. Оформлення бухгалтерської документації (рахунки-фактури, накладні, які необхідні для відвантаження товару, договори); Організація та контроль роботи з фірмами-партнерами ТОВ "Декосан"; Підготовка та здача щомісячних звітів керівництву; Контроль дебіторської заборгованості фірм-партнерів ТОВ "Декосан"; Аналітика фінансових звітів; Проведення ділових семінарів; Організація персоналу на виробництві; Планування власного робочого часу; Формування процесу роботи відділу продажу готових виробів; Проведення контролю якості товару під час його виробництва; Проведення ділових переговорів, індивідуальний підхід роботи для кожного з партнерів (клієнтів);

Менеджером відділу торгівлі. Жов 2006 - Кві 2007 (7 міс) ТОВ «Затишна оселя» Торгівля оптова / Дистрибуція / Імпорт-експорт (»: Імпорт міжкімнатних дверних блоків російської торгівельної марки «Дера».) Особові обов'язки: Робота з бухгалтерською програмою 1С; Оформлення документації купівлі/продажу; Організація та контроль взаєморозрахунків з клієнтами; Ведення ділових переговорів з фірмами-партнерами; Підготовка та здача щомісячних звітів керівництву; Пошук нових клієнтів; Аналітика маркетингового ринку; Планування щомісячних замовлень товару, для постачальників; Формування дилерської системи; Ведення контролю, щодо замовлень товару в будівельні гіпермаркети (мережі «Епіцентр» і «Нова лінія»).

Менеджером відділу торгівлі Жов 2005 - Тра 2006 (8 міс) ТОВ «Мабелек» до 20 співробітників; Торгівля оптова / Дистрибуція / Імпорт-експорт (Імпорт світлотехнічної комплектації з Італії.) Особові обов'язки: Пошук нових клієнтів; Ведення переговорів з потенційними партнерами; Вміння знаходити індивідуальний підхід до кожного з покупців; Робота з бухгалтерською програмою 1С(8.0); Оформлення первинної документації(рахунки-фактури, накладні і ін.) Планування робочого часу.

Менеджер в сфері обслуговування. Вер 2003 - Жов 2005 (2 роки 2 міс) ТОВ «Смачна картопля» від 100 до 500 співробітників; Послуги для населення - інше

Особові обов'язки: Організація персоналу; Спілкування з людьми; Адаптація до попиту товару та оперативна реакція до ситуації, яка склалася з ціллю прибутку; Вміння знайти швидко оптимальний варіант для вирішення проблем в будь-якій складній ситуації. Власні досягнення: підвищення з посади працівника в сфері обслуговування на посаду администратора.

Досвід роботи

Фінансовий координатор проектів (аутсорсинг персоналу)
ТОВ "Fillin" ((Послуги для бізнесу - інше)), Київ
07.2018 − 01.2019 (6 місяців)
  • Проведення звірки та виставлення рахунків за виконання робіт замовникам.
  • Дотримання заздалегідь затвердженого бюджету, контроль виникнення переліміту за видатками, ініціація необхідних погоджень для оперативного прийняття рішень.
  • Отримання табеля робочого часу від замовника безпосередньо з використанням 1С(8.0)
  • Взаємодія з замовником з приводу фінансових питань, забезпечення документообігу відповідно до внутрішньокорпоратвних правил і процедур (акти/рахунки)
  • Розрахунок заробітної плати за допомогою 1С: крос-звірка табеля, виплата ЗП персоналу,який задіяний на проектах, вирішення проблемних питань, що виникають в процесі зарахувань.
  • Робота з дебіторською заборгованістю і контроль погашення, комунікація з замовником для своєчасного виконання зобов'язань.
  • Ведення фінансового календаря по замовникам з відстрочкою платежів, чіткий контроль погашення.
  • Моніторинг рентабельності проектів в розрізі Замовників, зіставлення витрат по проектам, ведення аналітичних таблиць в динаміці протягом року.
Account manager
ТОВ «UA MUSIC» ((Медіа / ЗМІ)), Київ
09.2015 − 06.2018 (2 роки 9 місяців)
  • Пошук та проведення переговорів, що до співпраці з молодими виконавцями.
  • Підготовка та передача матеріалів для формування особистих акаунтів виконавців на порталі.
  • Планування та конрооль робіт ввідділу дизайну та контенту.
  • Запуск та ведення рекламних проектів.
Account manager
«Рекламного агентства EPIGRAPH» (Реклама та PR-послуги), Київ
04.2014 − 05.2018 (4 роки )
  • Робота з базою клієнтів.
  • Планування маркетингового бюджету, контроль за виконанням, оптимізація.
  • Запуск і ведення проектів.
  • Організація і проведення рекламних компаній клієнтів.
  • Аналіз статистичних даних та динаміки продажів (рентабельність, прибутковість) та оперативна робота з показниками.
  • E-mail розсилки по базі клієнтів.
  • Створення та ведення інформаційної бази.
  • Організація та проведення тематичних заходів.
  • Інформаційна підтримка клієнта.
  • Проведення ділових зустрічей та переговорів.
  • Контроль виконання поставлених завдань відділу, досягнення закріплених показників, ведення звітності, презентації.
  • Підготовка щомісячних розгорнутих звітів для клієнтів.
  • Моніторинг мережі і преси.
  • Розгорнута звітність перед керівництвом.
Менеджером відділу торгівлі елітної продукції
ТОВ «Декосан» (Торгівля оптова / Дистрибуція / Імпорт-експорт), Київ
04.2007 − 09.2013 (6 років 5 місяців)
  • Робота з дилерською мережею клієнтів компанії.
  • Робота з бухгалтерською програмою 1С.
  • Оформлення бухгалтерської документації (рахунки-фактури, накладні, які необхідні для відвантаження товару, договори).
  • Організація та контроль роботи з фірмами-партнерами ТОВ "Декосан".
  • Підготовка та здача щомісячних звітів керівництву.
  • Контроль дебіторської заборгованості фірм-партнерів ТОВ "Декосан".
  • Аналітика фінансових звітів.
  • Проведення ділових семінарів.
  • Організація персоналу на виробництві.
  • Планування власного робочого часу.
  • Формування процесу роботи відділу продажу готових виробів.
  • Проведення контролю якості товару під час його виробництва.
  • Проведення ділових переговорів, індивідуальний підхід роботи для кожного з партнерів (клієнтів).
Менеджером відділу торгівлі
ТОВ «Затишна оселя» (Торгівля оптова / Дистрибуція / Імпорт-експорт), Київ
09.2006 − 04.2007 (7 місяців)
  • Робота з бухгалтерською програмою 1С.
  • Оформлення документації купівлі/продажу.
  • Організація та контроль взаєморозрахунків з клієнтами.
  • Ведення ділових переговорів з фірмами-партнерами.
  • Підготовка та здача щомісячних звітів керівництву.
  • Аналітика маркетингового ринку.
  • Планування щомісячних замовлень товару, для постачальників.

Ведення контролю, щодо замовлень товару в будівельні гіпермаркети (мережі «Епіцентр» і «Нова лінія»).

Менеджером відділу торгівлі
ТОВ «Мабелек» (Торгівля оптова / Дистрибуція / Імпорт-експорт), Київ
10.2005 − 05.2006 (7 місяців)
  • Ведення переговорів з потенційними партнерами;
  • Вміння знаходити індивідуальний підхід до кожного з покупців;
  • Робота з бухгалтерською програмою 1С(8.0);
  • Оформлення первинної документації(рахунки-фактури, накладні і ін.)
  • Планування робочого часу
Менеджер в сфері обслуговування
ТОВ «Смачна картопля» (Послуги для населення - інше), Київ
05.2003 − 10.2005 (2 роки 5 місяців)

Особові обов'язки:

  • Організація персоналу.
  • Ведення касової документації.
  • Підготовка та здача щоденних звітів керівництву.
  • Планування власного робочого часу.
  • Планування та оформлення замовлень продукції у постачальників, контроль її доставки.

Власні досягнення: підвищення з посади працівника в сфері обслуговування на посаду адміністратора.

Освіта

Міжнародні відносини
, 06.2002 − 07.2006 (4 роки )
Київський університет економіки та права КРОК (Київ)
повна вища,  −

Знання мов:

Українська - Високий рівень (вільно), Російська - Високий рівень (вільно), Англійська - Нижче середнього, Іспанська - Початковий
Додатково: Українська (рідна) Можу проходити співбесіду цією мовою, Російська можу проходити співбесіду цією мовою

Додаткова інформація

Знання комп'ютера, програм: Пакет MC Office, Outlook, 1С, Інтернет, Joomla.
Особисті якості, хобі, захоплення, навички: Особисті якості Редагувати Комунікативність. Організаційні здібності. Націленість в роботі на результат. Обов'язковість. Організованість. Працьовитість. Пунктуальність. Порядність. Відповідальність. Здібності до керівничих посад. Наполегливість. Здібності до швидкого навчання. Присутня зацікавленість до пізнання нового та удосконалення своїх професійних якостей. Без шкідливих звичок.
Мета пошуку роботи, побажання до місця роботи: Працювати в перспективній компанії з можливістю самореалізації та кар'єрного росту. Бути фінансово забезпеченою.

Причина скарги *

Опишіть коротко суть скарги *


Шукаєте персонал?

Часто шукають

↑ Вгору