UARU
Ваш акаунт не активовано. Перевірте пошту. 
  1. Робота в Україні
  2. Резюме
  3. Резюме в Миколаєві
  4. Резюме Юрисконсульт в
  5. Юрисконсульт
Дане резюме вже не актуально.

Воно було збережено на сайті і поміщено в архів резюме в ознайомлювальних цілях.

Знайти схожі резюме

Юрисконсульт

Заблоковано
 26 березня 2013  Місто: Миколаїв
Вік:43 роки
Режим роботи:
Рубрики: Юриспруденція, право
 Перебуваю в шлюбі  Є діти  Готова до відряджень

Опис

ПІБ.                           Клюс Сергій Володимирович

 

Телефон:                   8(096) 5429406, ел. пошта: klsev@ukr.net

 

Дата та

місце народження:  19.03.1981р.н. Херсонська обл.. Чаплинський р-н с. Морозівка

 

Сімейний стан:        Одружений, маю сина 6 років.

 

Адреса:                     Миколаївська обл.. Жовтневий район с. М-Погорілово

вул.. Ольшанського, 16

Освіта:                      вища – Херсонський державний аграрний університет 1998-2003рр.

 

Спеціальність:        економіст (спеціаліст), правове забезпечення АПК (свідоцтво –

молодший спеціаліст )

 

Досвід роботи:         2003р. – менеджер з продажу ПП Петренко,

основні обов’язки: реалізація товару, розширення кола клієнтів,

укладання договорів, контроль по сплаті за поставлений товар.

 

березень 2004р. – листопад 2008р. – головний спеціаліст-

юрисконсульт Ленінського районного центру зайнятості м. Миколаєва

Основні обов’язки: претензійно-позовна робота, представництво

інтересів в судах загальної та спеціальної юрисдикції, ведення

переговорів по сплаті дебіторської заборгованості, досудове

врегулювання спорів, розшук зниклих боржників, робота з

виконавчою службою, правоохоронними органами, ведення

господарських договорів, організація правової роботи центру

(проведення інструктажів з охорони праці, атестація робочого місця,

 візування наказів на їх відповідність КЗпП України та ін.).

 

листопад 2008р. – жовтень 2011 – заступник директора Ленінського

 районного центру зайнятості м. Миколаєва

Основні обов’язки: координація та  організація роботи

 центру, контроль діяльність підпорядкованих відділів, аналіз та

 планування, виконання планових показників, забезпечення та

контроль своєчасної підготовки та подання звітності щодо роботи

центру зайнятості за встановленими формами, прийом громадян та

представників ПОУ з питань підбору персоналу, організація зустрічей

громадян з роботодавцями, аналіз ринку праці та визначення його

перспектив, організація фінансово- господарської діяльності

відповідно до регламентованих документів (складання бюджетної

програми, її захист та затвердження вищестоящим органом, контроль

 виконання бюджетної програми, дотримання фінансової дисципліни,

підготовка відповідних звітів), організація та проведення навчання

колективу, представництво інтересів організації.

 

жовтень 2011 – по даний час – юрисконсульт ТОВ «Вітряний парк

 Очаківський».

Основні обов’язки: підготовка документів для укладання договорів (у

т.ч. ЗЕД), складання та аналіз договорів контрагентів на предмет

відповідності діючому законодавству, підготовка іншої документації

пов’язаної з договірною роботою, супроводження митного

оформлення товарів, реєстрація товариств, внесення змін до статутних

документів та їх реєстрація, представництво інтересів товариства

в державних органах та приватних установах, погодження документів

правового характеру, земельні відносини (зміна цільового

призначення, укладання договорів купівлі-продажу, оренди,

сервітуту та ін..), реєстрація прав власності, робота з нотаріальними

конторами.

 

Додаткові дані:        приймав участь в розробці та реалізації проекту «Тузлівська ВЕС

                                   потужністю до 20 МВт» у Березанському районі Миколаївської

області, проекту з будівництва повітряної лінії електропередач 35 кВ в Очаківському районі            Миколаївської області протяжністю 22 км., урівноважений, цілеспрямований , швидко навчаюсь, у 2004р. та 2007р. проходив курси „Правові та практичні аспекти державних закупівель в Україні”,ПК користувач, водійське посвідчення кат.В..

Причина скарги *

Опишіть коротко суть скарги *


Шукаєте персонал?

Часто шукають

↑ Вгору