UARU
Ваш акаунт не активовано. Перевірте пошту. 
  1. Робота в Україні
  2. Резюме
  3. Резюме в Києві
  4. Резюме Документознавець відділу діловодства адміністративного управління Департаменту завершення операцій. Документознавець. в Києві
  5. Документознавець відділу діловодства адміністративного управління Департаменту завершення операцій. Документознавець.
Дане резюме вже не актуально.

Воно було збережено на сайті і поміщено в архів резюме в ознайомлювальних цілях.

Знайти схожі резюме

Документознавець відділу діловодства адміністративного управління Департаменту завершення операцій. Документознавець.

Заблоковано
6 000 грн.
  7 лютого 2017  Місто: Київ
Вік:45 років
Режим роботи:повний робочий день
Рубрики: Бухгалтерія, фінанси, облік/аудит; Банківська справа, ломбарди
 Є діти 

Досвід роботи

Документознавець відділу діловодства адміністративного управління Департаменту завершення операцій. Документознавець.
Банк "Фінанси та Кредит"
05.2016 − 10.2016 (5 місяців)
Банк "Фінанси та Кредит", Київ (Внутрішній службовий банк) -Прийом, реєстрація, розподіл документів і доведення їх до виконавців. -Контроль за виконанням документів. -Прийом та реєстрація вхідної, вихідної та поштової кореспондеції. -Проставлення на вхідних та вихідних документах реєстраційного індексу. -Сканування та облік в електронному вигляді вхідної та вихідної кореспонденції. -Взаємодія із структурними підрозділами Банку щодо роботи з документами, консультативна, методологічна та інформаційна підтримка співробітників. -Робота зі зверненнями громадян до Банку. -Зберігання і забезпечення використання службової документації. -Забезпечення обліку в електронному вигляді вихідної почтової кореспондеції . -Супроводження та контроль договорів, укладених із підприємствами поштового зв'язку та кур'єрськими службами. -Забеспечення своєчасної підготовки інформації про документи, які знаходяться на контролі Уповноваженої особи Фонду. -Засвідчення копій документів, оригінали яких знаходяться у справах структурних підрозділів Банку. -Перевірка вихідних документів, які приймаються від виконавців (співробітниках структурних підрозділів Банку. -Оформлення і відправка вихідних документів; -Формування справ і здача їх в архів.
Фахівець адміністративного відділу (канцелярія, діловодство)
Банк "Фінанси та Кредит"
03.2005 − 05.2016 (11 років 2 місяці)
з 03.2005 по 05.2016 (11 років 2 місяці) Банк "Фінанси та Кредит", Київ (Внутрішній службовий банк) - Організація роботи офісу - ведення діловодство - обробка та реєстрація вхідної та вихідної кореспондеції - прийом телефонних дзвінків - робота з офісною технікою (міні АТС, ксерокс, принтер, сканер) - прийом відвідувачів, поштової кореспонденції, електронної пошти та факсів - оформлення та відправка кореспонденції за допомогою кур'єрської служби - введення табеля обліку робочого дня - оформлення та відправлення листів "Укрпоштою"
Бухгалтер
ТОВ "Ломбард"
04.2002 − 05.2004 (2 роки )
з 04.2002 по 05.2004 (2 роки 1 місяць) ТОВ "Ломбард", Київ (Внутрішні бухгалтерські звіти з продажу товарів.) -Формування в базі 1С документів по находженню товарів, послуг, рознесення платежів -Перевірка коректності складання наданих контрагентами первинних документів (актів, рахунків-фактур) -Архівування документів -Формування різних звітів в базі

Освіта

"Східноєвропейський університет экономіки та менеджменту"
повна вища, 09.2001 − 06.2004 (2 роки 9 місяців)
"Київський промислово-экономічний коледж"
середня, 09.1997 − 05.2001 (3 роки 7 місяців)

Знання мов:

Русский язык - Професійний (експерт), Украинский язык - Професійний (експерт)

Додаткова інформація

Особисті якості, хобі, захоплення, навички: Мета: цікава, стабільна і гідно оплачувана робота, яка дала б можливість максимально використовувати свій професійний досвід. Активну участь для подальшого професійного зростання. З чітким графіком роботи і посадовими обов'язками. Дружний і доброзичливий колектив буде перевагою. Бажаний графік: пн.-пт. з 9.00 - до 18.00 з перервою; сб.-нд.- выхідний. Особисті якості: Уважність, відповідальність, висока працездатність, цілеспрямованість, активність, ініціативність, комунікабельність. Своєчасно виконую поставлені завдання і доводжу розпочате до завершення. Маю детальний і творчий підхід до виконання доручень. Наявність організаторських здібностей. Величезна працездатність. Успішно працюю з великим потоком інформації. Легко вчуся і переймаю досвід, прагну до пізнання нового. Додаткова інформація: шкідливих звичок не маю. Маю інвалідність ІІІ групи.

Обробка документів, що надходять до Банку-приймання, реєстрація, підготовка до резолюції з визначенням термінів виконання та подання за призначенням вхідної кореспонденції, а також внутрішньої документанції, реєстрація і відправка вихідної кореспонденції.
Робота з офісними програмами -MS Office: Word, Outlook, Excel, PowerPoint, 1С: Бухгалтерія.

Робота з документообігом, володіння ПК та оргтехнікою. (11 років досвіду)
Експерт, використовую в даний час.


Мета пошуку роботи, побажання до місця роботи: Мета: цікава, стабільна і гідно оплачувана робота, яка дала б можливість максимально використовувати свій професійний досвід. Активну участь для подальшого професійного зростання. З чітким графіком роботи і посадовими обов'язками. Дружний і доброзичливий

Причина скарги *

Опишіть коротко суть скарги *


Шукаєте персонал?

Часто шукають

↑ Вгору