UARU
Ваш акаунт не активовано. Перевірте пошту. 
  1. Робота в Україні
  2. Резюме
  3. Резюме в Києві
  4. Резюме Оператор, економіст, менеджер, бек-офіс в Києві
  5. Оператор, економіст, менеджер, бек-офіс
Дане резюме вже не актуально.

Воно було збережено на сайті і поміщено в архів резюме в ознайомлювальних цілях.

Знайти схожі резюме

Оператор, економіст, менеджер, бек-офіс

Заблоковано
  5 червня 2023  Місто: Київ
Вік:39 років
Режим роботи:повний робочий день, віддалена робота
Рубрики: Бухгалтерія, фінанси, облік/аудит; Офісний персонал; Сільське господарство, агробізнес
 Перебуваю в шлюбі  Є діти 

Досвід роботи

Спеціаліст відділу економіки
Шевченківська районна в місті Києві державна адміністрація (Державний сектор), Київ
11.2019 − 01.2020 (2 місяці)
  • опрацювання інформації щодо освоєння капітальних вкладень та капітальних ремонтів на об'єктах згідно Програми економічного і соціального розвитку м.Києва;
  • підготовка проєктів розпоряджень (формування адресного переліку об'єктів), що належить до компетенції відділу;
  • підготовка та внесення пропозицій щодо змін до Програми економічного і соціального розвитку м. Києва в частині капітальних вкладень та капітальних ремонтів;
  • допомога при формуванні матеріалів та пропозицій до Програми економічного і соціального розвитку м. Києва в частині капітального будівництва та капітальних ремонтів на наступний рік для надання інформації до Департаменту економіки та інвестицій виконавчого органу Київської міської ради (КМДА);
  • прийом вхідної, відправлення вихідної документації (система Аскод);
  • виконання інших завдань та доручень начальника відділу.
Економіст сектору проведення платежів операційного управління по обслуговуванню клієнтів "бек-офіс"
АТ«ЄВРОГАЗБАНК» м.Київ (Банки), Київ
11.2012 − 10.2015 (2 роки 10 місяців)
  • прийом від клієнтів ОПЕРУ та відділень Банку платіжних документів, що отримані через систему «Клієнт-Банк», на перерахування коштів з їх поточних рахунків, контроль правильності їх заповнення і оформлення;
  • перевірка наявності супровідних документів, надання яких разом з розрахунковим документом передбачено чинним законодавством України, а саме: документи, які підтверджують сплату платником утриманих з заробітної плати/ доходу сум податку і зборів/страхових внесків у разі перерахування заробітної плати/доходу на картковий рахунок або поточний рахунок;
  • формування, зведення, перевірка, збереження та підготовка для вивезення до архіву документів дня Банку відповідно до існуючих внутрішніх нормативних документів Банку.
Старший економіст відділу операційного обслуговування в операційному управлінні "бек-офіс"
Філія «Центральне »РУ АТ Банк «Фінанси та Кредит» м.Київ (Банки), Київ
07.2011 − 07.2012 (1 рік )
  • розробка рахунку 3720* «Кредитові суми до вияснення» : відправка запитів по невиясненим сумам,зачислення належних сум на рахунки клієнтів у випадку уточнення реквізитів або повернення коштів ,якщо уточнення відсутні;
  • підготовка і контроль документів до відправки по СЕП, клієнтів працюючих по системі « Клієнт-Банк » в системі SR-Bank :
  • правильність заповнення всіх необхідних реквізитів, перевірка податків, контроль терміну дії документа;
  • перевірка залишку коштів, необхідного для проведення операцій;
  • проведення платежів з датою валютування;
  • робота з платіжними вимогами;
  • підготовка, перевірка статпараметрів і формування файлу статистичної звітності # 73 (форма 527);
  • виконання розпоряджень і доручень керівництва та супроводжуючих відділів
  • консультація відділень по поточним питанням;
  • дотримання нормативно-правових документів Національного Банку України;
Операціоніст з обслуговування юридичних осіб
Відділення групи А Філії «Центральне »РУ АТ Банк «Фінанси та Кредит» м.Київ (Банки), Київ
02.2010 − 06.2011 (1 рік 4 місяці)
  • розрахунково-касове обслуговування поточних рахунків у національній валюті юридичних осіб в системі SR-Bank;
  • підготовка довідок, виписок по рахунку на основі запитів, листів клієнтів Банку;
  • приймання заявок клієнтів на купівлю - продаж валюти на МВРУ та їх передача у філію;
  • оформлення платіжних доручень ,грошових чеків, заяв на переказ готівки;
  • зведення документів операційного дня;
  • консультація клієнтів щодо операцій по рахунку протягом періоду, правильності заповнення реквізитів документів, перевірка достовірності цих реквізитів;
  • виконання розпоряджень і доручень керівництва.
Бухгалтер-касир
Безбалансове відділення АКБ,,Правекс-Банк,, м.Сарни,Рівненська обл. (Банки), Сарни
11.2007 − 07.2009 (1 рік 7 місяців)
  • відкриття операційного дня в сиcтемах;
  • проведення РКО з фізичними та юридичними особами (чекові книжки, платіжні доручення, грошові чеки, заяви на переказ готівки і інше);
  • погашення кредитів фіз.осіб в системі Oracle;
  • проведення депозитних операцій фіз.осіб в системі БАРС ;
  • здійснення переказу та виплати коштів без відкриття поточного рахунку, в т.ч. з використанням спеціалізованих систем банківських переказів;
  • оформлення документів на видачу платіжних карток;
  • зарахування пенсій, соціальних виплат;
  • контроль за касовими проводками відділення;
  • формування документами відділення ( правильне заповнення всіх реквізитів документа, наявність підписів, печаток, правильна послідовність документів ) ;
  • замінa касира-операціоніста у випадку його відсутності;
  • звірка каси;
  • консультація клієнтів зацікавлених в банківських продуктах.

Освіта

Національний університет водного господарства та природокористування Інститут Післядипломної Освіти (Рівне)
Облік та аудит, бухгалтер
повна вища, 10.2007 − 06.2009 (1 рік 8 місяців)
Національний університет водного господарства та природокористування (Рівне)
Екологія навколишнього середовища, еколог з відзнакою
повна вища, 09.2002 − 06.2007 (4 роки 9 місяців)

Додаткова освіта

 Наявність сертифікату про проходження тренінгу ТОВ Червоного Хреста України з першої допомоги, 2022
 Наявність сертифікату про вакцинацію двома дозами, 2021
 Наявність посвідчення з вільного володіння українською мово, 2019р.ю,

Знання мов:

Українська - Високий рівень (вільно), Російська - Вище середнього, Англійська - Початковий
Додатково: іноземна мова зі словником

Додаткова інформація

Особисті якості, хобі, захоплення, навички: Комунікабельна, відповідальна , уважна, пунктуальна, порядна. Люблю відпочивати на природі, спокійну музику, шкідливих звичок немає. Маю доньку 2013 р.н. Проживаю в м.Києві, р-н м.Лук"янівська.
Мета пошуку роботи, побажання до місця роботи: Отримати посаду в компанії із подальшим кар’єрним ростом та можливістю самовираження через досягнення спільної із підприємством мети.

Причина скарги *

Опишіть коротко суть скарги *


Шукаєте персонал?

Часто шукають

↑ Вгору