Додаткова інформація
Особисті якості, хобі, захоплення, навички: * Координація роботи підпорядкованих підрозділів та персоналу (6 регіональних представництв);
* Розробка та опис бізнес процесів, формування стабільного трудового колективу:
- здійснення заходів з підбору (включаючи прямий пошук) та призначення на
посади працівників всіх рівнів;
- підготовка проектів рішень, положень, наказів, вказівок, рекомендацій, з питань
роботи з персоналом, контроль виконання цих документів;
- описання порядку роботи різних категорій персоналу, складання положень про
підрозділи та посадових інструкцій, тощо;
- вивчення, аналіз ділових якостей та інших індивідуальних особливостей
працівників, з метою їх подальшого просування по службі;
- вивчення потреби у спеціалістах певної кваліфікації;
- підготовка резерву на посади керівних працівників і спеціалістів;
- аналіз негативних причин плинності персоналу та застосування заходів щодо їх
усунення;
- оптимізація кількості персоналу та якості роботи;
- вивчення морально-психологічного клімату колективу для сприяння їх
нормальному діловому функціонуванню;
- підтримка корпоративної культури.
* Здійснення повного циклу кадрового документообігу:
- розробка, формування та внесення змін до структури та штатного розкладу;
- розробка положень по підрозділи та посадових інструкцій працівників;
- організація обліку персоналу;
- ведення особових справ, трудових книжок працівників;
- ведення табельного обліку;
- складання статистичних звітів;
- складання зведеного графіка відпусток працівників, видання наказів про
відпустки, здійснення обліку та контролю за виконанням графіку відпусток
керівниками структурних підрозділів;
- оформлення документів про дисциплінарну або матеріальну відповідальність
працівників, які допустили значні недоліки, порушення в процесі виконання своїх
посадових обов’язків;
- підготовка документів для оформлення пенсій працівникам.
* Формування та контроль HR- бюджету;
* Адміністрування системи оплати праці в Компанії:
- розробка та внесення змін до штатного розпису;
- розрахунок та встановлення заробітних плат працівникам;
- розробка методик та впровадження системи оплати праці (включаючи такі складові
як: оклади, премії, бонуси, компенсації….).
* Організація роботи з підготовки, перепідготовки і підвищення кваліфікації кадрів:
- розробка методики та визначення критеріїв проведення заліків та атестацій
працівників;
- організація та проведення заліків знань, атестацій працівників;
- розробка навчальних планів та програм;
- організація навчання персоналу;
- організація роботи з проходження виробничої практики студентів вищих
навчальних закладів;
- планування коштів фонду виробничого і соціального розвитку персоналу;
- розроблення та впровадження мотиваційних схем та компенсаційних пакетів.
* Розробка, реєстрація та впровадження Колективного договору та Правил
внутрішнього трудового розпорядку.
* Організація та контроль системи документообігу в Компанії.
* Призначена на посаду Генерального дир
Ціль: Реалізувати свої знання та досвід для якісного розвитку себе та компанії.
Освіта
2001-2007 рр. Міжрегіональна Академія Управління Персоналом, м. Київ
Спеціальність : Трудове та комерційне право
Кваліфікація: Магістр права.
Досвід роботи
05/2010 р. – 12/2011 р.
Міжнародна мережа салонів зв’язку (11 юридичних осіб, 330 салонів)
Начальник кадрової служби (штат 1350 чол.);
2009 р. – 04/2010 р.
Група компаній (операції з нерухомістю, реклама)
Начальник служби персоналу;
11/2006 р. – 12/2008 р.
Філія Київське регіональне управління ТОВ „УКРПРОМБАНК”
Начальник управління по роботі з персоналом (штат 620 чол.);
2005р - 2006р.:
ВАТ „Завод сантехнічних заготовок” м. Київ
Начальник відділу кадрів (штат 800 чол.)
2004 р. Управління праці та соціального захисту населення РДА
Спеціаліст I категорії з кадрової роботи