UARU
Ваш акаунт не активовано. Перевірте пошту. 
  1. Робота в Україні
  2. Резюме
  3. Резюме в Луцьку
  4. Резюме Администратор в
  5. Администратор
Дане резюме вже не актуально.

Воно було збережено на сайті і поміщено в архів резюме в ознайомлювальних цілях.

Знайти схожі резюме

Администратор

Заблоковано
6 000 грн.
 10 квітня 2017  Місто: Луцьк
Вік:29 років
Режим роботи:повний робочий день
Рубрики: HR, управління персоналом; Готельний бізнес; Краса та SPA-послуги

Досвід роботи

Адміністратор
Салон краси "Авангард professional" (Краса / Фітнес / Спорт)
07.2016 − 09.2016 (2 місяці)
Забезпечення гостей і клієнтів кращими умовами, комфортом, культурними зручностями. Контролювати збереження і цілісність цінних речей клієнтів. Надавати безкоштовні консультаційні послуги всім клієнтам. Дотримуватися і створювати комфортний клімат серед співробітників; запобігати конфліктам серед працівників і клієнтів. Контроль якості виконання робіт всіма співробітниками і, в разі невдоволення відвідувачів або клієнтів, здійснення інструктажу працівників. Контролювати порядок в приміщенні і на прилеглих до нього територіях. Інформування роботодавця про порушення, невиконання обов'язків, низькоякісної роботі співробітників. Дисципліна серед інших працівників: час приходу і відходу з роботи, дотримання правопорядку, технічних, санітарних норм. Відповідальність за оновлення в інтер'єрі, а також стеження за розміщенням реклами зовні і всередині будівлі.

Освіта

Луцький Національний Технічний університет
Факультет Обліку та Фінансів, Спеціальніть "Облік та Аудит"
, 09.2012 − 07.2016 (3 роки 10 місяців)

Знання мов:

Англійська - Професійний (експерт), Німецька - Початковий, Російська - Професійний (експерт)

Додаткова інформація

Особисті якості, хобі, захоплення, навички: Особисті якості: _________________________________________________________________________________ • Активна життєва позиція, цілеспрямованість; • Оптимізм, комунікабельність, педантичність; • Відповідальність, аналітичний склад розуму, здатність до обгрунтованого ризику; • Здатність швидко навчатися, старанність, самокритичність. P.S: ________________________________________________________ " Привіт, я Ната (можна просто Наталія Олексіївна) і я шукаю нову роботу. Я можу бути вашою правою рукою, лівою рукою, ногами, очима і парою нових звивин мозку. Легко знаходжу спільну мову з різними людьми. Готова сидіти на роботі цілодобово , якщо буду знати, що це принесе реальну користь компанії або іншим людям. Ну і звичайно, що моя праця буде гідно оцінена (можете не хвалити, просто добре та вчасно платити). Швидко навчаюся, пристосовуюся, легка на підйом, витривала, добре аналізую ситуацію. Тільки чіткі ТЗ, терміни, повага до чужої праці і холоднокровність. Є досвід в оптових і роздрібних продажах, роботи секретарем, адміністратором, копірайтером, контент-менеджером, і навіть нянею. У мене був свій інтернет-магазин. Знаю як влаштована контекстна реклама, алгоритм просування в соц.мережах. Знання 1С, Photoshop, Word, Excel, google-документів. Вмію ефективно організовувати день. Не люблю витрачати час даремно. Рівень англійської: вільно розумію іноземців, вони розуміють мене, вільно розмовляю українською, свободно по-русски і навіть трохи по-німецьки. Біографічне: 22 роки, молода і повна сил, незаміжня, тому не буде приводу для відмазок типу: «у мене сім'я і немає часу будувати кар'єру». Добре пишу, непогано малюю. Хобі - вчитися кожен раз чомусь новому. "

Досвід роботи в сфері продажу

• Досвід роботи в команді

• Знання в сфері маркетингу

• Знання мов: українська, російська, англійська, німецька мова - початковий курс;

• Впевнений користувач ПК (Word, Excel, Power Point, Internet, Adobe Photoshop), пошта;

• Базові знання 1С;

• Навички телефонних переговорів.

Мета пошуку роботи, побажання до місця роботи: Отримання посади в перспективній компанії, де б я могла застосовувати і удосконалювати набуті знання, а також отримувати досвід і вчитися новому.

Причина скарги *

Опишіть коротко суть скарги *


Шукаєте персонал?

Часто шукають

↑ Вгору