Спеціалізт з управління клієнтським підключенням до депортамента розвитку бізнес сигмента
11.2015 − 12.2017 (2 роки 1 місяць)
Контроль процессів, свторення техічної можливості та активації послуг;
Контроль відповідності данних, розрахунку окупності й оцінку проекту;
Контроль оформлення узгодження;
Розгляд, аналіз та підготовка аналітичних матеріалів;
Супровід корпоротивних бізнес абонентів;
Ведення звітної документації;
Провідний спеціаліст з продажу та обслуговування центру обслуговування абонентів відділу продажів массовому сигменту
05.2014 − 11.2017 (3 роки 5 місяців)
- Контроль виконання планових показників продажу послуг;
- Робота з діючою кліентською базою, утримання кліентської бази, пошук нових кліентів;
- Складання звітів та документації;
- Навчання персоналу;
- Розвиток та підтримка ділових ведношень з діючими кліентами;
- Оформлення договорів додаткових угод, виписка рахунків.
В підпорядкуванні 9 осіб