UARU
Ваш акаунт не активовано. Перевірте пошту. 
  1. Робота в Україні
  2. Резюме
  3. Резюме в Києві
  4. Резюме Адміністративний директор, керівник АГВ в Києві
  5. Адміністративний директор, керівник АГВ
Дане резюме вже не актуально.

Воно було збережено на сайті і поміщено в архів резюме в ознайомлювальних цілях.

Знайти схожі резюме

Адміністративний директор, керівник АГВ

Заблоковано
  3 липня 2023  Місто: Київ
Вік:41 рік
Режим роботи:повний робочий день
Рубрики: Офісний персонал; Керівництво; Будівництво, архітектура
 Перебуваю в шлюбі  Є діти  Готова до відряджень

Опис

Досвід роботи:


Група компаній одного холдингу 05.2006 – 02.2022

з 05.2006 по 09.2012 ТОВ «Єврогласс-Центр»

з 10.2012 по 09.2015 ТОВ «ЄФ -Пласт»

з 09.2015 по 02.2022 ТОВ «Вікналенд» viknaland.ua/ua/ (штат співробітників близько 500 чоловік).

Виробництво віконно - дверних систем методом екструзії ТМ LGC та ТМ Viknaland, гуртова торгівля фурнітурою, комплектуючими, аксесуарами для виробництва світлопрозорих конструкцій; ламінація ПВХ профілю. Підприємство з філіальною структурою – 8 філій по Україні.

Посада: Помічник керівника підприємства ( керуючі компанією), адміністративний директор

Основні обов’язки: участь у плануванні робочого дня керівника)

Travel підтримка під ключ;

Зв’язок з підприємствами, державними органами та органами місцевого самоврядування для вирішення питань

Пошук підрядних компаній для забезпечення рекламно-сувенірної продукції компанії, партнерів, колег, проведення виставок , оформлення та наповнення стендів, оформлення реклами на транспорті компанії та участь в рекламних компаніях підприємства.

Повна підтримка в організації корпоративів, тренингів, майстер-класів для співробітників, партнерів ( пошук локацій, співпраця з ведучими та тренерами, забезпечення матеріалами, розробка концепції заходу і т.д)

Забезпечення безперебійної організації роботи офісу та складу

Забезпечення роботи автопарку підприємства

Організація харчування персоналу та забезпечення житлом.

Організація: ПП"Тестас"

Посада : менеджер з продажу та роботі з клієнтами

Період роботи: 03.2006 по 05.2006

Основні обов’язки:

Пошук потенційних клієнтів і робота з існуючими: дзвінки, зустрічі, переговори, пропозиції, підписання договорів, контроль за виконанням обсягів постачання та контроль отримання оплати,повернення товару. Підготовка комерційних пропозицій і презентацій для клієнтів компанії. Первинна бухгалтерія.

Організація: ТОВ"Фастех"

Посада: Секретар-референт

Період роботи: 08.2005 по 02.2006

Основні обов’язки:

Конференц-сервіс. Ведення діловодства .Організація нарад, зустрічей, корпоративів , тренінгів і інших заходів. Замовлення білетів та бронювання готелів .Замовлення канц. товарів і бит хімії. Кадрове діловодство.

Організація: Columbia Sportswear Company ТРЦ "Городок" і ТРЦ "Метроград"

Посада: Менеджер магазину.Період роботи: 03.2005 по 08.2005

Основні обов’язки:

Графік роботи касирів, продавців і грузчиків магазину. Прийом товару та перевірка його якості. Перевірка кількості товару в залишках магазину, при необхідності формування заявок постачальникам. Проведеня мір, направлених на запобігання нестач, участь в інвентаризації магазину. Мерчендайзинг.

Організація: ТРЦ "Даринок"

Посада: Продавець жіночого одягу

Період роботи: 08.2004 по 02.2005

Основні обов’язки:

Надання професійних консультацій з питань, які стосуються продукції і здійснення покупки.

Організація: ТОВ"Тес-Тур" м.Умань

Посада: Менеджер по туризму Період роботи: 03.2002 по 03.2004

Основні обов’язки

Повна Travel-подтримка, страхування, апостіль.


Освіта


Уманский державний аграрний університет

Факультет: плодоовочівництво та виноградарство

Спеціальність: плодоовочівник, виноділ, агроном

Форма навчання: денна

Рік закінчення : 2004


Українська – вільно

Російська – якщо потрібно( вільно)

Англійська - розмовний рівень

Водійське посвідчення: B

Вмію працювати з конфіденційною інформацією.

Дуже вибаглива до деталей.

Вмію ставити задачі і отримувати результат.

Швидко та якісно навчаю персонал.

Швидко навчаюсь сама.

Маю великий досвід переговорів.

Багатозадачна та стресостійка в умовах дедлайнів.

Маю гарні дипломатичні навички.

Володію комп’ютерними програмами на рівні продвинутого користувача, є навики SMM.


Рекомендації будуть надані за запитом.

Причина скарги *

Опишіть коротко суть скарги *


Шукаєте персонал?

Часто шукають

↑ Вгору