UARU
Ваш акаунт не активовано. Перевірте пошту. 
  1. Робота в Україні
  2. Резюме
  3. Резюме в Ужгороді
  4. Резюме Адміністратор в
  5. Адміністратор
Дане резюме вже не актуально.

Воно було збережено на сайті і поміщено в архів резюме в ознайомлювальних цілях.

Знайти схожі резюме

Адміністратор

Заблоковано
300 грн.
 22 січня 2017  Місто: Ужгород
Вік:38 років
Режим роботи:повний робочий день
Рубрики: Туризм та спорт

Додаткова інформація

Особисті якості, хобі, захоплення, навички: Обізнана з: - організацією роботи СПА-центру (вирішення адміністративно-господарських питань;зустріч клієнтів, попередній запис на процедури та їх розрахунок після процедур; консультування клієнтів); - формуванням і контролем робочого графіку спеціалістів); - веденням клієнтської бази центру; робота з первинними і постійними клієнтами; - контролем наявності і своєчасним замовленням необхідної косметичної продукції для роботи салону, індивідуальний підхід при підборі косметичної лінії, облік і видача матеріалів, які необхідні для проведення належним чином процедур; - контролем за технічним санітарним станом цетрув; - вирішенням конфліктних ситуацій у випадку їх виникнення; - виконанням доручень керівника; - підбором персоналу, організацією командної роботи; - аналізом і оптимізацією якісного обслуговування клієнтів; - аналізом маркетингових і PR мироприємств з ціллю оцінки їх ефективності; - спілкуванням зі ЗМІ, рекламними компаніями; - формуванням регулярних і оперативних звітів; - веденням ділової документації; - компетентна у підборі професійної косметики світового рівня для використання у процедурах відповідного профілю; - визначення рентабельних/нерентабельних процедур; - оволоділа культурою усного ділового спілкування. Відмінно працюю на комп’ютері (комп’ютерний набір, обробка текстів, електронні таблиці, інтернет). Маю досвід: 1) ведення відповідної ділової документації; 2) формування та визначення відповідних цін на процедури (розробка детальної калькуляції процедур); 3) набула досвіду роботи з касовим апаратом (пробиття чеків і формування денної (місячної) звітності); 4) користувач бухгалтерської програми 1С. Обізнана з: - правилами користування готелів; - правилами прийому і обслуговування громадян; - прейскурантами і тарифами на номера, місця і запропоновані послуги проживаючим; - правилами реєстрації і паспортно-візового режиму в готелях; - порядком оформлення і правильність ведення всієї експлуатаційної документації; - розміщенням номерів і нормативами оснащення приміщень і номерного фонду готелів; - порядком використання номерного фонду і бронювання; - порядком розрахунків за надані послуги; - правилами внутрішнього трудового розпорядку; - взаємодією з вищим рівнем керівництва; - щоденною звітністю (кожен робочий день). З червня 2007 року працювала адміністратором СПА-центру туристичного комплексу «Воєводино». З серпня 2008 року працювала адміністраторм лікувального корпусу готельного комплексу ТОВ «Велнес-Карпатія». З серпня 2009 року працюю в готельно-розважальному чотиризірковому комплексі Прага на посаді портьє (адміністратора) готелю. Знання мов: вільно володію літературною російською та українською мовами. Англійська мова – вище середнього рівня знань.2002-2007 рр.- навчання (стаціонар) на філологічному факультеті Ужгородського національного університету. Спеціальність: викладач української мови та літератури.2008-2010рр. – навчання (заочна форма) на факультеті післядипломної освіти Ужгородського національного університету. Спеціальність: економіст (облік і аудит).

Причина скарги *

Опишіть коротко суть скарги *


Шукаєте персонал?

Часто шукають

↑ Вгору