Ваш надійний партнер в пошуку роботи та підборі персоналу
- Робота в Україні
- →
- Резюме
- →
- Резюме в Ужгороді
- →
- Резюме Адміністратор в
- →
Адміністратор
Дане резюме вже не актуально.Воно було збережено на сайті і поміщено в архів резюме в ознайомлювальних цілях.
Знайти схожі резюме Адміністратор
Заблоковано
300 грн.
22 січня 2017 Місто: Ужгород Вік:38 років
Режим роботи:повний робочий день
Рубрики: Туризм та спорт
Додаткова інформація
Особисті якості, хобі, захоплення, навички: Обізнана з:
- організацією роботи СПА-центру (вирішення адміністративно-господарських питань;зустріч клієнтів, попередній запис на процедури та їх розрахунок після процедур; консультування клієнтів);
- формуванням і контролем робочого графіку спеціалістів);
- веденням клієнтської бази центру; робота з первинними і постійними клієнтами;
- контролем наявності і своєчасним замовленням необхідної косметичної продукції для роботи салону, індивідуальний підхід при підборі косметичної лінії, облік і видача матеріалів, які необхідні для проведення належним чином процедур;
- контролем за технічним санітарним станом цетрув;
- вирішенням конфліктних ситуацій у випадку їх виникнення;
- виконанням доручень керівника;
- підбором персоналу, організацією командної роботи;
- аналізом і оптимізацією якісного обслуговування клієнтів;
- аналізом маркетингових і PR мироприємств з ціллю оцінки їх ефективності;
- спілкуванням зі ЗМІ, рекламними компаніями;
- формуванням регулярних і оперативних звітів;
- веденням ділової документації;
- компетентна у підборі професійної косметики світового рівня для використання у процедурах відповідного профілю;
- визначення рентабельних/нерентабельних процедур;
- оволоділа культурою усного ділового спілкування.
Відмінно працюю на комп’ютері (комп’ютерний набір, обробка текстів, електронні таблиці, інтернет).
Маю досвід: 1) ведення відповідної ділової документації; 2) формування та визначення відповідних цін на процедури (розробка детальної калькуляції процедур); 3) набула досвіду роботи з касовим апаратом (пробиття чеків і формування денної (місячної) звітності); 4) користувач бухгалтерської програми 1С.
Обізнана з:
- правилами користування готелів;
- правилами прийому і обслуговування громадян;
- прейскурантами і тарифами на номера, місця і запропоновані послуги проживаючим;
- правилами реєстрації і паспортно-візового режиму в готелях;
- порядком оформлення і правильність ведення всієї експлуатаційної документації;
- розміщенням номерів і нормативами оснащення приміщень і номерного фонду готелів;
- порядком використання номерного фонду і бронювання;
- порядком розрахунків за надані послуги;
- правилами внутрішнього трудового розпорядку;
- взаємодією з вищим рівнем керівництва;
- щоденною звітністю (кожен робочий день).
З червня 2007 року працювала адміністратором СПА-центру туристичного комплексу «Воєводино».
З серпня 2008 року працювала адміністраторм лікувального корпусу готельного комплексу ТОВ «Велнес-Карпатія».
З серпня 2009 року працюю в готельно-розважальному чотиризірковому комплексі Прага на посаді портьє (адміністратора) готелю.
Знання мов: вільно володію літературною російською та українською мовами. Англійська мова – вище середнього рівня знань.2002-2007 рр.- навчання (стаціонар) на філологічному факультеті Ужгородського національного університету. Спеціальність: викладач української мови та літератури.2008-2010рр. – навчання (заочна форма) на факультеті післядипломної освіти Ужгородського національного університету. Спеціальність: економіст (облік і аудит).