Адміністратор готелю
10.2016 − 03.2017 (5 місяців)
- Забезпечувала роботу з ефективного і культурного обслуговування клієнтів, створенню для них комфортних умов.
- Здійснювала контроль за своєчасною підготовкою номерів до прийому прибуваючих до готелю, дотриманням чистоти в готелі, регулярною зміною білизни в номерах, збереженням майна й устаткування.
- Інформувала проживаючих у готелі про надані додаткові платні послуги, приймала замовлення на їх виконання і контролювала їх виконання.
- Приймала та оформляла необхідні документи.
- Здійснювала контроль за виконанням працівниками вказівок керівництва
- вирішення конфліктів, що виникають при обслуговуванні проживаючих.
- вирішувала претензії, пов’язані з незадовільним обслуговуванням клієнтів і проводила відповідні організаційно-технічні заходи.
- Інформувала керівництво організації про наявні недоліки в обслуговуванні клієнтів, вживає заходів до їх ліквідації.