UARU
Ваш акаунт не активовано. Перевірте пошту. 
  1. Робота в Україні
  2. Резюме
  3. Резюме в Києві
  4. Резюме Адміністратор, офіс-менеджер в Києві
  5. Адміністратор, офіс-менеджер
Дане резюме вже не актуально.

Воно було збережено на сайті і поміщено в архів резюме в ознайомлювальних цілях.

Знайти схожі резюме

Адміністратор, офіс-менеджер

Заблоковано
13 000 грн.
 15 липня 2020  Місто: Київ
Вік:25 років
Режим роботи:повний робочий день
Рубрики: HR, управління персоналом; Офісний персонал; Керівництво

Опис

Перникоза Ілля Олегович

(Ilya O. Pernykoza)

Рік народження: 28.11.1998 р.

Громадянство: українець

Сімейний стан: не одружений


Освіта: 2016-2022 «Київський медичний університет», незакінчена вища.


Досвід роботи:

2014-2018 – ПП «Чумацький шлях», сфера ресторанного бізнесу – зустріч покупців, приймання та видача замовлень, розрахунок відвідувачів. Замовлення продукції, організація роботи персоналу, організація святкових бенкетів.

03.10.2018-08.07.2020 – компанія «INDITEX», ТОВ «Страдіваріус Україна»

03.10.2018-10.03.2019 продавець-консультант – зустріч відвідувачів, допомога з вибором товару, консультування стосовно трендів та новинок, поповнення та координація залу, розрахунок на касі, організація складу.

10.03.2019-23.04.2020 головний касир – ведення касової документації, робота із касовою звітністю, тренінг нових співробітників, організація роботи магазину, підготовка магазину до міжнародних візитів, безпосередній зв’язок з головним офісом компанії, інвентаризація каси та створення актів інвентаризації, створення місячних та тижневих звітів стосовно об’ємів продаж магазину.

23.04.2020-07.07.2020 менеджер жіночого відділу – проведення співбесід щодо прийому співробітників, оформлення нових співробітників, створення графіку виходу на роботу, приймання поставок товару, організація роботи персоналу магазину, замовлення канцелярії та інших витратних матеріалів, створення звітності та написання feedback для головного офісу Inditex в Іспанії. Безпосередня участь в проведенні тренінгів та організації місячних планів магазину. Відповідальний за впровадження в магазині системи RFID.


Особисті якості: старанність, пунктуальність, організованість, активна життєва позиція, лідерство, вміння працювати в команді, орієнтованість на результат, бажання навчатись та розвиватись, комунікабельність, доброзичливість, охайність, щирість, відповідальність, готовність до виконання різносторонніх завдань.


Захоплення та хобі: баскетбол, футбол, бразильське Джиу-Джитсу, читання літератури, подорожі.


Додаткова інформація: впевнений користувач ПК(Power Point, MS Office, Excel, 1C), а також пошуковими програмами в інтернеті.

Під час роботи в компанії «INDITEX» був обраний серед співробітників для проходження тренінгу «IN Talеnt» після якого одразу отримав пропозицію щодо підвищення, учасник проєкту «Save the World», метою якого є зменшення використання паперової продукції для збереження навколишнього середовища.

Рідна мова – українська, володію російською та англійською (intermediate) мовами.

Причина скарги *

Опишіть коротко суть скарги *


Шукаєте персонал?

Часто шукають

↑ Вгору