UARU
Ваш акаунт не активовано. Перевірте пошту. 
  1. Робота в Україні
  2. Резюме
  3. Резюме в Києві
  4. Резюме Адміністратор, офіс-менеджер, помічник керівника в Києві
  5. Адміністратор, офіс-менеджер, помічник керівника
Дане резюме вже не актуально.

Воно було збережено на сайті і поміщено в архів резюме в ознайомлювальних цілях.

Знайти схожі резюме

Адміністратор, офіс-менеджер, помічник керівника

Заблоковано
4 000 грн.
 22 січня 2017  Місто: Київ
Вік:37 років
Режим роботи:повний робочий день
Рубрики: Офісний персонал

Додаткова інформація

Особисті якості, хобі, захоплення, навички: ПК – MSOffice, Інтернет-як упевнений користувач; українська мова (рідна), російська мова (вільно). Особисті якості: Комунікабельність, відповідальність, уважність, порядність, вміння працювати у команді. Вересень 2008 - жовтень 2010: спеціаліст 1-ї категорії відділу орендних відносин. - контроль за сплатою орендарями орендної плати, по договорам оренди, проведення переговорів з контрагентами з метою дотримання умов договорів; - здійснення моніторингу діючих договорів оренди, проведення роботи направленої на продовження договірних відносин, згідно вимог чинного законодавства та внутрішніх розпорядчих документів; - проведення розрахунків по заборгованості з орендної плати та штрафних санкціях (пеня, неустойка) для стягнення заборгованості через суд; - надання відповідей на запити органів виконавчої влади, фізичних осіб та інших юридичних осіб і організацій; - вивчення та аналіз норм чинного законодавства, нормативно-правових актів, що стосуються оренди державного майна, методики розрахунку орендної плати та у разі змін, приведення договорів до діючих норм. Жовтень 2010 – березень 2012 провідний спеціаліст відділу з управління майном та корпоративними правами держави. Обов’язки: - проведення перевірок використання та утримання державного майна; - оформлення актів, звітів за результатами перевірок; - проведення аналізу та висновків, щодо подальшої можливості використання державного майна; - співпраця з органами місцевого самоврядування, щодо збереження державного майна, з правоохоронними органами та прокуратурою стосовно виявленого незадовільного стану об’єктів державної власності; Березень 2012- вересень 2012 провідний спеціаліст відділу юридичної, контрольно-ревізійної роботи та аудиту. Обов’язки: - проведення перевірок дотримання умов договорів оренди (мети використання, фактично займаної площа, відшкодування витрат балансоутримувача на утримання об’єкта оренди) із виїздом на їх місце розташування; - складання актів за результатами перевірок та надання їх керівництву на затвердження; - розроблення рекомендації, по усуненню виявлених порушень; -розроблення методичних рекомендацій по дотриманню норм чинного законодавства та нормативно – правових актів, що стосуються діяльності регіонального відділення; -підготовка документів, які залучаються у якості доказів у судовому процесі (розрахунки по заборгованості орендної плати та штрафних санкцій (пені, неустойки); проведення перевірок на основі яких актування порушення умов договорів оренди; витребування із підприємств, установ, організацій даних, що необхідні для доказування). Вересень 2012 – грудень 2014 головний спеціаліст відділу супроводження договорів оренди. Обов’язки: - перевірка розрахунків по заборгованості з орендної плати та штрафних санкціях (пеня, неустойка) та участь у судових засіданнях по стягненню заборгованості та дострокового розірвання договорів оренди; -погодження відповідей на запити органів виконавчої влади, фізичних осіб та інших юридичних осіб і організацій; -підготовка та аналіз актів звірок розрахунків між контрагентами, щодо сплати орендної плати; -підготовка інформації на виконання розпоряджень, наказів, вимог органів виконавчої влади.2003-2008 р. Полтавський університет споживчої кооперації України, кваліфікація магістр з менеджменту організації.

Причина скарги *

Опишіть коротко суть скарги *


Шукаєте персонал?

Часто шукають

↑ Вгору