Ваш надійний партнер в пошуку роботи та підборі персоналу
— контроль складських залишків, контроль за списанням товару зі складу;
— ведення операцій по руху ТМЦ, облік надходження, реалізації товару;
— прийом, контроль і обробка первинної документації;
— ведення документів по складу;
— формування документації по списанню товарів;
— участь в проведенні інвентаризації.
— контроль дебіторської та кредиторської заборгованості (проведення актів звірок з контрагентами);
— податкове планування; розрахунок і перерахування податкових платежів, складання і здача податкової та бухгалтерської звітності;
— налагодження документообігу з філією та відокремленими підрозділами;
— контроль дебіторської та кредиторської заборгованості;
— взаємодія з податковими органами, позабюджетними фондами;— підготовка регулярної звітності по ключовим показникам роботи;
Підписатись на розсилку нових резюме: "Адміністратор, Офіс-менеджер, Помічник керівника в Києві"