UARU
Ваш акаунт не активовано. Перевірте пошту. 
  1. Робота в Україні
  2. Резюме
  3. Резюме в Києві
  4. Резюме Адміністратор в Києві
  5. Адміністратор
Дане резюме вже не актуально.

Воно було збережено на сайті і поміщено в архів резюме в ознайомлювальних цілях.

Знайти схожі резюме

Адміністратор

Заблоковано
10 000 грн.
  4 серпня 2020  Місто: Київ
Вік:38 років
Режим роботи:повний робочий день, позмінна робота, плаваючий графік роботи
Рубрики: Медицина, фармацевтика; Туризм та спорт; Інші пропозиції
 Є діти 

Опис

ОСВІТА

2003-2009 гг.

Київський університет ринкових відносин

Факультет: Економіка підприємства

спеціальність: облік і аудит


Додаткова освіта


1998-2002 гг. МНЦ технологій програмування «Технософт»

Курс: основи інформатики та обчислювальної техніки

Кваліфікація: програміст-технолог


Липень 2003 г.Київський міський центр перепідготовки й підвищення кваліфікації працівників органів державної влади, органів місцевого самоврядування, керівників держ. підприємств та організацій

Кваліфікація: Персональний комп’ютер – державному службовцю


Квітень-липень 2006 г. Учбовий бізнес-центр «Анастасія»

Курс: Бухгалтер-економіст-головний бухгалтер

Кваліфікація: Бухгалтер, головний бухгалтер, оператор 1С


Досвід роботи


2017-2020 рр Група компаній «Чистий світ Трейд»

(ФОП Корчевська І.В., ФОП Шкапенко Н.М)

Бухгалтер

Ведення обліку ФОП (15-22 СПД): документообіг, збір та обробка первинної бухгалтерської документації, рахунки прибуткові-видаткові накладні, акти виконаних робіт, акти-звірки з покупцями та постачальниками, банківська виписка, платежі (клієнт-банк), контроль та сплата податків, контроль Дт-заборгованості та взаємодія з менеджерами щодо її погашення, контроль та погашення Кт-заборгованості, контроль касової дисципліні продавців, складання та подання звітності, нарахування заробітної плати, ведення книги обліку доходів ФОП тощо

Внесення даних в базу 1С: банківська виписка, прибуткові накладні (акти виконаних робіт), виписка довіреності тощо


2017р Поліклініка «Мамин Дім»

Адміністратор-ресепшионіст

Зустріч, консультування та ініормування клієнтів щодо послуг центру. Запис на прийом до лікарів. Участь у складанні графіку прийому лікарів. Підготовка кабінету до прийому. Реєстрація пацієнтів у базі. Видача результатів обстеження. Розрахунок клієнтів.

Складання внутрішньої звітності.

Взаємодія між відділеннями


2014 –2016рр КНП «ЦПМСД №2» (Центр первинної медико-санітарної допомоги)

Статистик

збір, обробка зведення, аналіз статистичних даних та первинної звітної документації;

підготовка та здача статистичної звітності.

Збір та передача оперативної інформації по захворюваності в період епідемії

Підготовка аналітичних даний для доповіді керівництва, та на запити органів влади та місцевого самоврядування, суддів та прокуратури ;

ведення баз даних пацієнтів та лікарів

організація взаємодії з іншими закладами, ведення ділової переписки


2013- 2014 ТОВ «Бліц ФР»

Менеджер по роботі с клієнтами;

Консультування клієнтів, оформлення заявок. Формування пакету документів по кредиту; Ведення касових операцій Збір, аналіз, обробка необхідної інформації. Підписання договорів. робота з проблемними клієнтами. Складання претензій та судових позовів. Підготовка і здача звітності. Організація роботи по рекламі. Забезпечення життєдіяльності офісу.


2011-2012 рр. ТОВ СтілАрм

Помічник бухгалтера-менеджера

Робота з первинною бухгалтерською документацією (рахунки, видаткові накладні)

Підготовка актів виконаних робіт

Підготовка договорів та специфікацій

Замовлення у відділ логістики, та на виробництво

Ведення реєстру договорів

Розрахунок заробітної плати для менеджерів (розрахунок бонусів)

Складання ділових листів

Редагування номенклатури у відповідності з вимогами законодавства

Робота в програмі 1С Підприємство (8 версія)

Збір інформації від замовників для підготовки комерційних пропозицій


2002 г. –2011рр. Центральна районна поліклініка

Оператор ПК – діловод

Мед. статистик

- Ведення документообігу: реєстрація вхідної-вихідної кореспонденції, контроль виконання завдань вищестоячих організацій, органів влади та місцевого самоврядування

- Ведення ділової переписки

- Підготовка доповідей та презентацій для керівництва

збір, обробка зведення, аналіз статистичних даних та первинної звітної документації;

підготовка та здача статистичної звітності.

Збір та передача оперативної інформації по захворюваності в період епідемії

Підготовка аналітичних даний для доповіді керівництва, та на запити органів влади та місцевого самоврядування, суддів та прокуратури ;

ведення баз даних пацієнтів та лікарів

організація взаємодії з іншими закладами, ведення ділової переписки


Додаткова Інформація (особисті якості)

¨ , Високий рівень і швидкість роботи та самоорганізації, аналітичний розум, вміння працювати у режимі багатозадачності, уважність до деталей, високий рівень відповідальності, дисциплінованість, пунктуальність, не конфліктність

¨ Володіння ПК на рівні впевненого користувача (Word, Excel, Access, Internet, Power Point, 1С-Підприємство (7,8), Norton, Медстат, Document, Talon, Доктор Элекс

Причина скарги *

Опишіть коротко суть скарги *


Шукаєте персонал?

Часто шукають

↑ Вгору