UARU
Ваш акаунт не активовано. Перевірте пошту. 
  1. Робота в Україні
  2. Резюме
  3. Резюме в Львові
  4. Резюме Адміністратор ресторану в
  5. Адміністратор ресторану
Дане резюме вже не актуально.

Воно було збережено на сайті і поміщено в архів резюме в ознайомлювальних цілях.

Знайти схожі резюме

Адміністратор ресторану

Заблоковано
5 000 грн.
 13 березня 2017  Місто: Львів
Вік:31 рік
Режим роботи:повний робочий день
Рубрики: HR, управління персоналом; Ресторанний бізнес, кулінарія; Сфера розваг
Готова до відряджень

Досвід роботи

Бармен-офіціант
Бухара
10.2016 − 01.2017 (3 місяці)
Старший офіціант
ЗанЗіБар
09.2016 − 01.2017 (3 місяці)
Підготовка залу до роботи. Контроль роботи та вигляду офіціантів. Стажування нових офіціантів. Редагування цін в меню. Підготовка заявки на необхідні товари. Збір, формування та подача замовлень. Розрахунок гостей. Підтримання дисципліни. Мотивація співробітників.
Бармен-офіціант
Ярослав
02.2014 − 02.2017 (3 роки )
Сервіровка столу та обслуговування банкетів. Формування банкетних меню. Прикрашання залу до банкетів та весіль. Контроль за чистотою, станом і комплектністю приборів, посуду і скатертинами і серветками. Консультування гостей про особливості страв та напоїв. Підтримання чистоти залу, бару та літнього дворика. Замовлення та закупка необхідних продуктів та товарів. Вирішення суперечливих та конфліктних ситуацій в закладі. Ведення касової книги, підготовка податкових звітів. Проведення інвентаризації товару та посуду.
Адміністратор ресторану
Аврора
12.2013 − 01.2014 (1 місяць)
В мої обов'язки входило: Збільшення прибутковості закладу; Управління персоналом; Планування, аналіз продажів; Бюджетування дохідної та витратної частини закладу. Контроль їх виконання та оптимізація; Робота з постачальниками (пошук оптимальних постачальників, закупівлі - управління залишками, замовлення, контроль строків поставок, асортименту, кількості та якості продуктів); Забезпечення і контроль дотримання правил і норм охорони праці, техніки безпеки, протипожежного захисту, виробничої санітарії та гігієни; Участь в інвентаризаціях.
Особистий помічник старт-менеджера
Марчелло
06.2012 − 12.2012 (5 місяців)
Отримала безцінний досвід запуску ресторану з «0»; Розробляла бізнес-план; Доопрацювала концепцію закладу з урахуванням побажань засновників; Вела переговори з постачальниками продукції; Займалась розробкою всієї необхідної документації та оформленням документів; Вирішувала всі організаційні питання; Складала асортиментний перелік; Контролювала дотримання технологічних і санітарних норм; Будувала та контролювала ефективну взаємодію персоналу залу, кухні і бару; Контролювала дотримання стандартів та якість обслуговування; Проводила аналіз роботи підприємства (товарний і матеріальний); Забезпечувала адміністративно-господарську діяльність; Контроль за дотриманням ведення документації та фінансової звітності.
Адміністратор кафе
Арт - Кристал
03.2011 − 10.2012 (1 рік 7 місяців)
До моїх обов'язків входило: організація роботи персоналу на кухні та залі, розстановка кухарів за процесами, контроль видачі страв з дотриманням калькуляційних і технологічних карт, навчання нових працівників кухні та залу, контроль зберігання продуктів, дотримання санітарно-гігієнічних норм, вирішення конфліктних ситуацій.

Освіта

Львівський Інститут Економіки і Туризму
Менеджмент, товарознавство та комерційна діяльність
незакінчена вища, 09.2009 − 05.2012 (2 роки 8 місяців)

Знання мов:

Українська - Професійний (експерт), Російська - Професійний (експерт), Англійська - Професійний (експерт)

Додаткова інформація

Особисті якості, хобі, захоплення, навички: Відповідальна, цілеспрямована, креативна, старанна. Легко знаходжу спільну мову з новим колективом. Швидко вчусь і відкрита до нових знань. Мій тел.: 068 699 43 46

Працювала на всіх посадах у сфері громадського харчування. Як в ресторанах, так і в нічних розважальних закладах.

Була в команді, що відкриває ресторани з нуля.

Знаю стандарти сервісу та навички роботи з гостями в залі.

Маю досвід роботи з системоутворюючими документами ресторану.

Вмію проводити інвентаризації.

Вільно володію комп'ютером, 1С, Офіс, вміння працювати зі звітами та оргтехнікою.

Вмію добирати/навчати/мотивувати/звільняти персонал.

Вмію шукати і працювати з підрядниками.

Знаю касову дисципліну.

Вмію організовувати виробничі процеси на кухні.

Займаюсь розробкою меню, складанням технологічних карт.

Планую закупівлі товару.

Орієнтуюсь на результат.

Стресостійка.

Приймаю самостійні рішення.

Готова до змін.

Вмію працювати в команді.

Загальний досвід роботи 7років.

Мета пошуку роботи, побажання до місця роботи: Хочу розвиватись, як керівник та управлінець. Набратись досвіду на керівних посадах. В майбутньому хочу керувати великою фірмою або відкрити свою.

Причина скарги *

Опишіть коротко суть скарги *


Шукаєте персонал?

Часто шукають

↑ Вгору