UARU
Ваш акаунт не активовано. Перевірте пошту. 
  1. Робота в Україні
  2. Резюме
  3. Резюме в Львові
  4. Резюме Адміністратор, управляючий рестораном в
  5. Адміністратор, управляючий рестораном
Дане резюме вже не актуально.

Воно було збережено на сайті і поміщено в архів резюме в ознайомлювальних цілях.

Знайти схожі резюме

Адміністратор, управляючий рестораном

Заблоковано
4 000 грн.
 22 січня 2017  Місто: Львів
Вік:37 років
Режим роботи:повний робочий день
Рубрики: Ресторанний бізнес, кулінарія

Додаткова інформація

Особисті якості, хобі, захоплення, навички: Мета: Отримання посади адміністратора, щоб реалізовувати свої знання і практичний досвід для благополуччя і розвитку ресторану, а також для власного професійного та матеріального зростання. Отримати роботу у сфері готельно-ресторанного бізнесу, що дозволяє проявити вже набуті знання і навички роботи в колективі, з можливістю кар'єрного зростання. Особисті якості: Комунікабельність, цілеспрямованість, упевненість в собі, пунктуальність, бажання розвиватися як кваліфікований працівник, cтійкість до стресових ситуацій, вміння приймати миттєві рішення в складних ситуаціях. Додаткова інформація: 1. Володіння мовами: Українська-рідна, російська - на рівні фахового спілкування, англійська- розмовна. 2. Впевнений користувач ПК (Microsoft Word, Microsoft Excel, Internet, поштові програми,1с бухгалтерія - на рівні користувача.) Знання фіскального апарату. 3. Права водія категорії В 4. Закордонний паспорт. Додаткові курси та тренінги: 1.Пройшов тренінг «Гостинність та стандарти обслуговування» (18.09.2012р., прем’єр готель «Дністер», м.Львів) 2.Пройшов тренінг «Адаптаційний» (19.03.2013р., прем’єр готель «Дністер», м.Львів) З 28.08.2012р. - по теперішній час: ПАТ ТГК «Дністер» (м. Львів, ТК Кінг Крос). Посада-бармен (старший зміни). Обов'язки та навички: - відкриття кафе, підготовка залу до робочого дня; - ведення та контроль за дотриманням графіку, табелювання; - обслуговування гостей; - ведення касових дисциплін, робота з фіскальним апаратом; - робота з документацією (накладні, рахунки, акти) - замовлення та контроль приходу барної продукції, термінів реалізації; - робота на барі, видача барної продукції, приготування напоїв; - замовлення продукції внутрішнього переміщення у поставника; - х-звітність робочого дня, відкриття - закриття зміни; - проведення інвентаризації. З 11.11.2010р. по 28.03.2012- ТОВ «Ніка Захід» (м. Львів) Посада-торговий представник Обов’язки та навички: - контроль асортименту та наявності товару на торгових точках, магазинах, ринках; - викладка товарів згідно планограми; - спілкування з покупцями, пропонування акційного товарного асортименту; - інформування покупців про переваги продукції; - збільшення кількості продаж за допомогою зацікавлення покупців в певному виді товарів; - підписання угод та звірок з контрагентами; - внесення замовлень та формування накладних в 1 с бухгалтерії; - контроль дебіторської заборгованості; - виконання планів та поставлених задач. З 08.01.2008р. по 31.08.2010 -ТОВ «Теремок» ресторан Опанас (м. Київ) Посада-офіціант Обов’язки та навички: - практичні знання та навики обслуговування гостей в ресторані; - складання меню для різних типів міроприємств; - організація, щодо проведення дитячих та дорослих днів народжень, весіль, корпоративів, фуршетних столів; - навики проведення інвентаризації; - введення звітності ресторану.2007-2008 рр. м. Сміла ПТУ №5. Спеціальність: оператор комп’ютерного набору, налагоджувальник технологічного устаткування (електронна техніка)

Причина скарги *

Опишіть коротко суть скарги *


Шукаєте персонал?

Часто шукають

↑ Вгору