UARU
Ваш акаунт не активовано. Перевірте пошту. 
  1. Робота в Україні
  2. Резюме
  3. Резюме в Києві
  4. Резюме Аналітик в Києві
  5. Аналітик
Дане резюме вже не актуально.

Воно було збережено на сайті і поміщено в архів резюме в ознайомлювальних цілях.

Знайти схожі резюме

Аналітик

Заблоковано
  1 червня 2022  Місто: Київ
Вік:32 роки
Режим роботи:повний робочий день, віддалена робота, додатковий заробіток
Рубрики: IT, WEB фахівці; Бухгалтерія, фінанси, облік/аудит; Консалтинг
 Перебуваю в шлюбі  Готова до відряджень

Досвід роботи

Бізнес-аналітик
АТ "Укрпошта" (Логістика), Київ
10.2021 − (2021 рік 10 місяців)

- введення в експлуатацію програмного комплексу ERP на основі розробки IT-Enterprise:

проведення обстеження та формування бізнес- моделей;

участь у розробці проєктних рішень та підготовці документації;

запуск та проведення дослідницької експлуатації;

написання ТЗ з подальшим тестуванням та впровадженням доробок

навчання та консультування ключових та кінцевих користувачів;

написання інструкцій по роботі з програмним продуктом;

збір зворотного зв’язку від користувачів та аналіз методологічних матеріалів для формування майбутніх доробок в програмному продукті;

підготовка проєктної документації.

Бухгалтер-експерт
ТОВ "РАСК. Ін-Агро" (Автоматизація бізнесу), Черкаси
09.2020 − 10.2021 (1 рік )

-впровадження програмного комплексу ERP на основі BAS ERP та BAS КУП:

проведення обстеження бізнес-процесів та моделювання майбутньої роботи;
аналіз методологічних матеріалів та існуючих бізнес моделей, виявлення функціональних розривів;
написання ТЗ з подальшим тестуванням та впровадженням доробок;

проведення навчання та написання інструкцій для ключових та кінцевих користувачів;

запуск та налаштування системи;
надання консультуючих послуг ключових та кінцевих користувачів.
- встановлення та налаштування програмних продуктів BAS:
проведення презентацій програмних продуктів, становлення та налагодження, ліцензування;

upgrade з інших версій програми, оновлення та технічна підтримка;

доробка діючих конфігурацій та консультування користувачів.
Участь в різноманітних проектах пов'язаних з впровадженням і підтримкою автоматичного обліку (1С:/ BAS ERP, КУП, BAS Бухгалтерія, BAS Агро, BAS Малий бізнес, BAS ERP та BAS КУП).

казначей
ТОВ "Кемікал Елементс Юкрейн" (Хімічне виробництво), Черкаси
02.2019 − 05.2020 (1 рік 2 місяці)

- контроль за станом, рухом і цільовим використанням фінансів підприємства:

аналіз економічної ефективності інвестиційних ініціатив та бізнес-кейсів;

формування кредитного та депозитного портфелів;

управляння банківськими контрактами, проходження фінансового моніторингу (в т.ч. для ЗЕД);
організація раціонального своєчасного, повного і правильного документообороту по операціям з грошовими коштами та розрахунками( в т.ч. інвентаризацій);
- ведення управлінської звітності та фінансового моніторингу на підприємстві:

здійснення перевірок щодо відповідності бухгалтерського та управлінського обліку в рамках підприємства;

участь у проведенні Due diligence (фінансовий аналіз діяльності компанії);

- проведення повної інвентаризації майна;
- впровадження та розвиток бюджетної системи та процесів бюджетного контролю;
- ведення ФОП(спрощена система оподаткування):

бухгалтерський облік та первинна документація, облік ЗП, управлінський облік;
кадровий облік(прийом, переведення, штатний розпис, звільнення і поточні накази).

Бухгалтер ОЗ
КУ «Обласний центр екстреної медичної допомоги та медицини катастроф Черкаської обласної ради» (Медицина), Черкаси
07.2014 − 02.2019 (4 роки 7 місяців)

-ведення БО основних засобів, МНМА:

списання, внутрішні та зовнішні передачі, введення в експлуатацію, консервація ОЗ, МНМА, нарахування амортизації, проведення повної суцільної інвентаризації ОЗ, МНМА, ПММ;

організація раціонального своєчасного, повного і правильного документообороту;
- ведення бухгалтерського обліку ПММ і запчастин:

ведення логістичного та бухгалтерськогообліку, оформлення супроводжуючої документації;

нормування та планування ПММ та запчастин, інвентаризація;

- ведення обліку GPS-переміщень авто;
- ведення бухгалтерської, статистичної, управлінської і фінансової звітності.

Бухгалтер
Департамент охорони здоров’я Черкаської обласної ради (Медицина), Черкаси
10.2013 − 07.2014 (9 місяців)

- ведення Пілотного проекту по відшкодуванню за лікарські засоби аптекам (Порядок часткового відшкодування вартості лікарських засобів для лікування осіб з гіпертонічною хворобою):

планування витрат та бюджетування згідно затвердженого плану, формування кошторисів;

розробка внутрішніх звітів згідно регламенту;

облік розрахунків з Державним Казначейством України та зовшішніми контрагентами;
організація документообороту договорів та пов’язаної документації;
ведення бухгалтерської, статистичної і фінансової звітності;

- аналіз та оцінка фінансово-господарських процесів підпорядкованих підприємств:

виявлення за результатами ревізій сфери потенційних збитків, сприятливих умов для шахрайства, зловживань і незаконного присвоєння коштів;

відстеження та попередження накладання штрафних санкцій згідно перевірок КРУ.

Освіта

Черкаський державний політехнічний університет (Черкаси)
Облік і аудит
повна вища, 09.2011 − 06.2012 (9 місяців)

Знання мов:

Англійська - Нижче середнього, Російська - Високий рівень (вільно)

Додаткова інформація

Знання комп'ютера, програм: - впевнений користувач ПК та пакету програм Microsoft Office (Word, Excel, Outlook, Visio); - впровадження та налаштування програмних продуктів (IT-Enterprise, 1С:/ BAS ERP, КУП, BAS Бухгалтерія, BAS Агро, BAS Малий бізнес): ліцензування, upgrade, оновлення та технічна підтримка; - досвід роботи з програмами:Дебет Плюс, Парус-Бюджет, iFOBS Клієнт-банк, M.E.Dok, FREDO.
Особисті якості, хобі, захоплення, навички: Відповідальна, швидко навчаюсь та націлена на результат. Вмію працювати як самостійно, так і в команді та правильно організувати свій робочий час.
Мета пошуку роботи, побажання до місця роботи: Розвиток

Причина скарги *

Опишіть коротко суть скарги *


Шукаєте персонал?

Часто шукають

↑ Вгору