UARU
Ваш акаунт не активовано. Перевірте пошту. 
  1. Робота в Україні
  2. Резюме
  3. Резюме в Києві
  4. Резюме Аналітик консолідованої інформації в Києві
  5. Аналітик консолідованої інформації
Дане резюме вже не актуально.

Воно було збережено на сайті і поміщено в архів резюме в ознайомлювальних цілях.

Знайти схожі резюме

Professional resumeПрофесійне резюме, в якому вказані: ел.пошта, телефон, зарплатня, досвід роботи, освіта та інша важлива інформаціяАналітик консолідованої інформації

Заблоковано
17 000 грн.
 28 березня 2023  Місто: Київ
Вік:36 років
Режим роботи:повний робочий день, віддалена робота
Рубрики: Офісний персонал; Реклама, маркетинг, PR; Торгівля, продажі, закупівлі

Досвід роботи

Помічник керівника
ПП "Аква фудз" (Дистриб'ютор мінеральної води), Київ
10.2022 − 01.2023 (3 місяці)

- взаємодія з власником компанії та виконання його доручень;

- робота у програмі 1 С 8.3 УТП: формування заявок на надходження товарів та послуг, заявок на отримання грошових коштів, щоденна відправка звітів по дебіторській заборгованості, щоденне формування аналітичного звіту з продажів план-факт та супроводження звіту (щомісячне внесення планів);

- комунікація з системним адміністратором по виявленим проблемам в офісі та програмістами 1С щодо корегування звітів у програмі.

Спеціаліст з адміністративної діяльності. Аналітик консолідованої інформації
Кондитерська компанія "КОНТІ", www.konti.ua (Виробництво та продаж кондитерських виробів), Київ
08.2019 − 06.2022 (2 роки 10 місяців)
  1. З 23.08.2019 - спеціаліст з адміністративної діяльності.

Обов'язки:

  • прийом та розподіл дзвінків, розподіл вхідної кореспонденції по департаментах, реєстрація наказів, листів, документообіг;
  • робота з договорами у програмі "АСУД" (контроль погодження, підписання та відправка контрагентам);
  • забезпечення життєдіяльності офісу;
  • контроль оплати рахунків постачальникам за надані послуги для офісу та витратні матеріали;
  • виконання доручень фінансового директора та директора департаменту безпеки;
  • проведення тендерів серед постачальників товарів та послуг, погодження бюджету та укладання договорів з новими постачальниками, контроль термінів договорів;
  • організація виробничих нарад, складання протоколу, підключення до аудіо, відеоконференцій;
  • допомога у проведенні корпоративних заходів, організація привітань з днем народження топ-менеджерів та акціонерів;
  • співробітництво зі службами доставки (Нова пошта, Укрпошта, Delivery): контроль отримання посилок та листів, оформлення та контроль надсилання посилок по Україні та за кордон;
  • ведення календаря кімнат для перемовин, зустріч гостей (кава, чай);
  • оформлення відряджень на порталі, замовлення залізничних квитків та готелів для співробітників та гостей компанії, організація трансферу.

Рекомендатори:

1) Директор департаменту безпеки - Коломієць Сергій Миколайович, тел.  050-500-48-68;

2) Директор департаменту захисту та правового регулювання - Дюмін Андрій Олександрович, тел. 050-325-94-60.

 2. 01.12.2020 - переведена на посаду аналітика консолідованої інформації до відділу трейд-маркетингу департаменту продажів компанії "КОНТІ".

Обов'язки:

  • робота у програмах SPOT2D та SPOT2R (аналіз та перевірка акцій, аналіз продажів в розрізі регіонів та СКЮ, перевірка фото по акціям та інвентаризації торгівельного обладнання, звіти по поверненням з точок, моніторинг відвідування точок супервайзерами), переміщення та списання обладнання у програмі Асуп, робота у програмі Акцент (переміщення POSM), робота у графічному редакторі Paint;
  • консолідація інформації за допомогою Power Quary (консолідація службових записок по акціям  та звітів дистриб'юторів з акцій, редагування файлів для подальшого використання та ін.), застосування формул (ЕСЛИ, ВПР, СУММЕСЛИ, СУММЕСЛИМН, СЧЁТЕСЛИ), побудова зведених таблиць, діаграм;
  • ведення реєстру департаменту по витратам, подання заявок на оплату;
  • контроль та аналіз проведення інвентаризації торгівельного обладнання по регіонах;
  • редагування та контроль підписання наказів департаменту продажу;
  • взаємодія з регіональними та територіальними менеджерами;
  • пошук постачальників та укладання договорів, проведення тендерів серед постачальників POSM та обладнання, складання тех. завдань, ведення процесу закупівлі згідно з бюджетом, оформлення специфікацій із закупівель;
  • взаємодія з дизайнером щодо друкованих видань компанії;
  • контроль термінів договорів та продовження дод. угод з дистриб'юторами;
  • виконання завдань керівника відділу, чітке дотримання дедлайну.

Рекомендатор - начальник відділу трейд-маркетингу Алєксєєнко Олександр Григорович, тел. 095-695-00-49.

Офіс-адміністратор
ТОВ "ПГТ-Україна", www.pgt.com.ua (Ремонт гідравлічних циліндрів), Київ
03.2019 − 06.2019 (3 місяці)
  • виконання доручень керівників;
  • забезпечення життєдіяльності офісу;
  • участь у підборі персоналу;
  • контроль роботи прибиральниці;
  • замовлення брендованої продукції та підготовка до участі у виставці.
Офіс-адміністратор
ТОВ "ВП "Електронне світло", www.el.ua (Виробництво та ремонт світлотехніки), Київ
11.2011 − 02.2019 (7 років 3 місяці)
  • прийом та розподіл вхідних дзвінків;
  • реєстрація вхідної, вихідної кореспонденції;
  • діловодство, документообіг;
  • виконання доручень керівників;
  • забезпечення життєдіяльності офісу;
  • допомога співробітникам у процесі роботи (взаємодія з менеджером з продажу та бухгалтерією, допомога менеджеру ЗЕД у підготовці документів з експорту та імпорту);
  • організація підготовки до виставки;
  • організація  привітань працівників та керівників з днем народження, допомога у підготовці до корпоративних заходів;
  • координація роботи водіїв;
  • оформлення довіреностей за відсутності бухгалтера, формування рахунків та видаткових у 1С;
  • співробітництво з кур'єрськими службами: організація, контроль надсилання посилок для клієнтів та отримання посилок від постачальників;
  • зустріч гостей (кава, чай);
  • підготовка документації до участі у тендерах;
  • оформлення віз;
  • контроль роботи прибиральниці.

Рекомендатор - Гегальча Олена (бухгалтер), тел. 067-400-03-36.

Освіта

Відокремлений структурний підрозділ Національного аграрного університету "Коледж екології та природних ресурсів"  (Боярка)
Аграрний менеджмент. Менеджер організації виробництва
середньо-спеціальна, 09.2004 − 03.2007 (2 роки 5 місяців)

Додаткова освіта

 Курси «Оператор комп'ютерного набору», 2005
 Курси «1С Бухгалтерія 8.2.», 2011

Знання мов:

Англійська - Нижче середнього

Додаткова інформація

Знання комп'ютера, програм: - маю досвід роботи у програмах: 1С, Pradata, Асуп, Асуд, PowerPoint; - впевнений користувач ПК (Excel, Word, Power Quary, Paint); - працюю зі зведеними таблицями;
Особисті якості, хобі, захоплення, навички: - відповідальна в роботі; - завжди стараюсь професіонально виконувати свої обов'язки, удосконалювати навички та вміння; - правильно розставляю приорітети в послідовності виконання задач.
Мета пошуку роботи, побажання до місця роботи: Здобула досвід на посаді аналітика в компанії Конті, маю невеликий досвід, але ця вакансія для мене дуже цікава, хотіла б і надалі розвиватися та реалізовувати себе у цьому напрямку.

Причина скарги *

Опишіть коротко суть скарги *


Шукаєте персонал?

Часто шукають

↑ Вгору