UARU
Ваш акаунт не активовано. Перевірте пошту. 
  1. Робота в Україні
  2. Резюме
  3. Резюме в Києві
  4. Резюме Ассистент руководителя, персональный помощник в Києві
  5. Ассистент руководителя, персональный помощник
Дане резюме вже не актуально.

Воно було збережено на сайті і поміщено в архів резюме в ознайомлювальних цілях.

Знайти схожі резюме

Ассистент руководителя, персональный помощник

Заблоковано
4 500 грн.
 22 січня 2017  Місто: Київ
Вік:35 років
Режим роботи:повний робочий день
Рубрики: Офісний персонал

Додаткова інформація

Особисті якості, хобі, захоплення, навички: Професійні навички і знання: - ПК – вільно (Word, Excel, Adobe-Reader, Power Point, e-mail, Інтернет), - робота з офісною технікою (принтер,сканер, ксерокс, тел/факс); - іноземні мови: російська (вільно), англійська (Upper-Intermediate); - діловодство та документообіг організації; - досвід роботи з великим об’ємом інформації; - знання ділового етикету та dress-code; - достатньо швидке набирання тексту. Особисті якості: Комунікабельна, відповідальна, тактовна, старанна, цілеспрямована, ініціативна; організаторські здібності, хороша пам'ять, здатність до аналітичного мислення, уміння працювати в команді, налагоджувати і підтримувати контакти, швидко навчаюся новому 01.09.2005 рік по теперішній час – середня загальноосвітня школа №205, секретар директора: * прийом телефонних дзвінків, кореспонденції; * реєстрація вхідної та вихідної документації; * відповідаю за організацію внутрішніх та зовнішніх зустрічей; * підготовка ділових документів (накази по основній діяльності підприємства, акти, листи, довідки, протоколи, заяви, розпорядження тощо); * прийом та передача телефонограм; * прийом і перевірка правильності оформлення підготовлених проектів документів, переданих керівнику на підпис, якісне їх редагування; * підготовка відповідей на офіційні запити Державних органів; * зустріч відвідувачів; * рішення організаційних питань; * планування робочого часу керівника, складання і контроль графіку нарад, засідань; * ведення та заповнення протоколів нарад,засідань * підготовка презентацій * виконання доручень керівника; * ведення кадрових питань організації (накази про прийом на роботу, звільнення, переведення, довантаження працівників та накази про надання різних видів відпусток); * оформлення трудових книжок, ведення журналу обліку; * ведення табелю обліку робочого часу працівників; * формування і зберігання особових справ працівників; * складання графіку відпусток працівників; * видача довідок з місця роботи; * приготування чаю та кави для керівника та відвідувачів; * пошук інформації в Інтернеті на запит керівника; * допомога у виконанні особистих питань керівника; * взаємодія з колективом.01.09.2005 рік – 2010 рік – КНЕУ (Київський національний економічний університет ім..В.Гетьмана), напрям спеціальності – економіка і підприємництво, факультет міжнародної економіки та менеджменту. 01.11.2010 рік - Отримала диплом магістра з міжнародної економіки. Магістерська програма «Управління міжнародним бізнесом».Лютий 2009р. - отримала сертифікат про закінчення курсів англійської мови «Runov School». Вересень 2010р. – 30.04.2011р. - отримала сертифікат про закінчення курсу «Upper-Intermediate in Business English» англійської школи «PHOENIX».

Причина скарги *

Опишіть коротко суть скарги *

Шукаєте персонал?

Часто шукають

↑ Вгору