UARU
Ваш акаунт не активовано. Перевірте пошту. 
  1. Робота в Україні
  2. Резюме
  3. Резюме в Києві
  4. Резюме Бизнес-аналитик / Начальник Управління/відділу / Менеджер проектів та програм. в Києві
  5. Бизнес-аналитик / Начальник Управління/відділу / Менеджер проектів та програм.
Дане резюме вже не актуально.

Воно було збережено на сайті і поміщено в архів резюме в ознайомлювальних цілях.

Знайти схожі резюме

Бизнес-аналитик / Начальник Управління/відділу / Менеджер проектів та програм.

Заблоковано
40 000 грн.
 19 грудня 2018  Місто: Київ
Вік:42 роки
Режим роботи:повний робочий день
Рубрики: IT, WEB фахівці; Банківська справа, ломбарди; Бухгалтерія, фінанси, облік/аудит
 Перебуваю в шлюбі  Є діти  Готовий до відряджень

Досвід роботи

Керівник з питань аналізу та звітування Управління інтегрованого ризик-менеджменту та контролінгу операційного ризику.
ПАТ “Райффайзен банк Аваль, Центральний офіс
02.2007 − 06.2017 (10 років 4 місяці)
 підготовка до проведення екзаменації щодо впровадження вимог IRB підходу;  розробка бізнес специфікацій з індикаторів якості даних;  участь у місцевій валідації рейтингової моделі для клієнтів нероздрібного сегменту;  розробка звітності для автоматизації процесів взаємодії між операційними системами банку та центральною системою реєстрації клієнтів;  розробка та адаптація внутрішніх документів банку згідно с вимогами Базель ІІ;  розробка та адаптація внутрішнього продуктового каталогу згідно з вимогами Базель ІІ;  розробка бізнес-вимог до операційних систем банку згідно з вимогами Базель ІІ;  контроль за своєчасністю виконання задач, дотримання бюджету та залучення необхідних ресурсів, визначених в межах Проекту з впровадження Базель ІІ;  здійснення функціонального тестування (бізнес-тестування) програмного забезпечення згідно наданих бізнес вимог, написання тест-кейсів;  координація роботи структурних підрозділів / бізнес-вертикалей Банку (ризик-менеджмент, методологія та розвиток бізнес-процесів, операційна підтримка, корпоративний бізнес, МСБ, роздрібний бізнес, інформаційні технології), які задіяні в проекті Базель ІІ, задля впровадження процесів, технологій, методів та процедур відповідно до вимог Базель ІІ (відповідно до Стандартів RZB);  координація роботи із структурними підрозділами RZB та Raiffeisen International (RI) щодо впровадження вимог Базель ІІ задля забезпечення своєчасного та в повній мірі виконання цілей відповідно до Статуту проекту (Project Charter) впровадження вимог Базель ІІ;  впровадження вимог (Стандартів) Групи RZB відповідно до Мережевих директив в частині виконання вимог Базель ІІ. За необхідності, надання рекомендацій щодо внесення змін в діючі нормативні документи / процедури / процеси задля забезпечення вимог Базель ІІ;  підготовка разом із відповідними структурними підрозділами Банку та затвердження внутрішніх нормативних документів, які відповідають вимогам Мережевих директив Групи RZB;  організація та проведення нарад, зустрічей, конференц-зв’язку проектної команди задля виконання колективного обговорення комплексних задач, визначених в межах Проекту з впровадження Базель ІІ.  впровадження програм для автоматичного розрахунку рейтингу для клієнтів Малого бізнесу;  впровадження програм для автоматичного прийняття рішення щодо надання грошових клієнтам Мікро бізнесу;  розробка технічного завдання розробникам програмного забезпечення для автоматичного прийняття рішення щодо надання грошових коштів клієнтам Мікро бізнесу;  здійснення функціонального тестування (бізнес-тестування) програмного забезпечення для автоматичного прийняття рішення щодо надання грошових коштів клієнтам Мікро бізнесу;  розробка скорингової моделі для клієнтів Малого та Середнього бізнесу;  розробка методичних вказівок та інструкцій з використання програмного забезпечення;  навчання співробітників обласних дирекцій з використання програм для автоматичного прийняття рішення щодо надання грошових клієнтам Малого та Середнього бізнесу та розрахунку рейтингу для клієнтів Малого бізнесу;  спілкування с обласними дирекціями щодо використання програм для автоматичного прийняття рішення щодо надання грошових клієнтам Малого та Середнього бізнесу та розрахунку рейтингу для клієнтів Малого бізнесу;  слідкування за відхиленнями від Кредитної політики та Стандартів продуктів Банку при наданні кредитних коштів;  відрядження до Обласних дирекцій з метою виявлення помилок у взаємодії підрозділів ризиків та менеджерів клієнтів МСБ при кредитування клієнтів. Досягнення: • Впровадження та адаптація процесів та інструментів ризик-менеджменту: рейтинги, дефолти та сегментація активів; • Створення та адаптація методології щодо сегментації та дефолтів; • Розробка бізнес-вимог з APS та тестування результатів; • Створення та адаптація набору продуктів у APS. • Адаптація процесів та інструментів ризик-менеджменту: рейтинги, дефолти, сегментація, застава та інше до міжнародних стандартів; • Впровадження сховища даних для звітності та адаптація до бізнес-процесів; • Впровадження Базель звітності - активів зважених на ризик (RWA), вимог до капіталу та інше; • Впровадження системи управління заставою, а також прийнятність застави; • Впровадження application та behavioral скорингових карт щодо роздрібного сегменту, адаптація рейтингових моделей Відня для корпоративного сегменту; • Впровадження перевірок якості та input checks в системах щодо ризик звітності; • Оптимізація вимог до капіталу; • Створення набору DQI щодо перевірки якості даних, що впливають на розрахунок вимог до капіталу; • Впровадження систем та тестування систем як внутрішньобанківських, так й наданих Віднем.

Освіта

Київський національний економічний університет.
Банківська справа.
повна вища, 09.1998 − 06.2003 (4 роки 9 місяців)

Додаткова інформація

Особисті якості, хобі, захоплення, навички: 

Знання мов:

Російська та Українська – на рівні носія мови.

Англійська – Upper Intermediate.

Офісні програми:

MS Windows, MS Word, MS Excel, MS Access, MS Project, MS Visio, MS Outlook, Internet, Lotus Notes, Ліга Закон, Jira. Робота з інформаційно-пошуковими системами, поштовими програмами. Початковий рівень – VBA, SQL, HTML, CSS.

Операційні системи банку:

Система “Мёбиус”, “Scrooge”, “ИСАОД”, “БанкМастер”, “ТрансМастер”, Система по роботі із заставним майном.

Особисті якості:

Врівноваженість, пунктуальність, комунікабельність, тактовність, цілеспрямованість, відповідальність, уважність, легке засвоювання нової інформації, здатність швидкої адаптації до нових умов, чітке виконання інструкцій та розпоряджень керівництва, потяг до знань й самовдосконалення, аналітичні здібності.

Мета пошуку роботи, побажання до місця роботи:  Робота в надійній компанії з хорошим колективом і адекватною оплатою праці;  Застосовування набутих теоретичних та практичних навиків, отримання нових;  Прагнення до розвитку, професійного росту, результату й ефективності;  Реалізація себе як сильної

Причина скарги *

Опишіть коротко суть скарги *


Шукаєте персонал?

Часто шукають

↑ Вгору