UARU
Ваш акаунт не активовано. Перевірте пошту. 
  1. Робота в Україні
  2. Резюме
  3. Резюме в Херсоні
  4. Резюме Бухгалтер- економист, помощник бухгалтера в
  5. Бухгалтер- економист, помощник бухгалтера
Дане резюме вже не актуально.

Воно було збережено на сайті і поміщено в архів резюме в ознайомлювальних цілях.

Знайти схожі резюме

Бухгалтер- економист, помощник бухгалтера

Заблоковано
1 700 грн.
 22 січня 2017  Місто: Херсон
Вік:37 років
Режим роботи:повний робочий день
Рубрики: Бухгалтерія, фінанси, облік/аудит

Додаткова інформація

Особисті якості, хобі, захоплення, навички: досвід спілкування з клієнтами, використання у спілкуванні прийомів ділового мовлення, вміння працювати з великими об’ємами інформації, запам’ятовувати її та оперативно використовувати здобуті знання у професійній діяльності; помічник головного бухгалтера – робота з бухгалтерською документацією, обробка первинних документів, реєстрація прибуткових та видаткових накладних, актів послуг, реєстрація податкових накладних, проведення накладних на повернення товару, а також коригувальних розрахунків на ПДВ, імпорт складських даних в 1С, реєстрація виписок банку, касових документів в 1С «Підприємство» 7.7, робота з програмним забезпеченням «Клієнт-банкінг» Резюме Особисті дані ПІБ: Бикова Аліна Василівна Вік: 25 років Сімейний стан: неодружена Контактна інформація: моб. тел. (0957011398) e-mail: AlinkaBykova@mail.ru Досвід роботи серпень, 2010р. - лютий, 2012р. - АТ «Райффайзен банк Аваль» - спеціаліст 1-ї категорії у відділі інформаційного супроводження банківських продуктів управління інформаційного обслуговування клієнтів департаменту каналів продажів та дистрибуції лютий, 2012 р. -серпень, 2012 р. -ТОВ ВКП «Оксамит», ЛТД – бухгалтер, помічник головного бухгалтера – робота з бухгалтерською документацією, обробка первинних документів, реєстрація прибуткових та видаткових накладних, актів послуг, реєстрація податкових накладних, проведення накладних на повернення товару, а також коригувальних розрахунків на ПДВ, імпорт складських даних в 1С, реєстрація виписок банку, касових документів в 1С «Підприємство» 7.7, робота з програмним забезпеченням «Клієнт-банкінг» Додаткові дані Професійні навички досвід спілкування з клієнтами, використання у спілкуванні прийомів ділового мовлення, вміння працювати з великими об’ємами інформації, запам’ятовувати її та оперативно використовувати здобуті знання у професійній діяльності Рівень володіння мовами українська і російська – досконало, англійська – базовий, зі словником Рівень користування ПК на рівні впевненого користувача : MS Office ( Word, Exel), internet Особисті якості відповідальність, дисциплінованість, старанність, грамотність, працьовитість, комунікабельність, здатність до швидкого охоплення нових знань, є можливість до понадурочної роботиОсвіта 2004-2006рр. Каховський державний аграрний технікум, кафедра бухгалтерського обліку, диплом молодшого спеціаліста за напрямком «Бухгалтерський облік», (форма навчання - денна); 2006-2011 рр. Херсонський державний аграрний університет,економічний факультет, диплом спеціаліста з обліку і аудиту за напрямом економіка і підприємництво (форма навчання – денна);

Причина скарги *

Опишіть коротко суть скарги *


Шукаєте персонал?

Часто шукають

↑ Вгору