UARU
Ваш акаунт не активовано. Перевірте пошту. 
  1. Робота в Україні
  2. Резюме
  3. Резюме в Львові
  4. Резюме Бухгалтер в
  5. Бухгалтер
Дане резюме вже не актуально.

Воно було збережено на сайті і поміщено в архів резюме в ознайомлювальних цілях.

Знайти схожі резюме

Бухгалтер

Заблоковано
 18 травня 2018  Місто: Львів
Вік:38 років
Режим роботи:повний робочий день
Рубрики: Бухгалтерія, фінанси, облік/аудит
 Перебуваю в шлюбі  Є діти 

Досвід роботи

Провідний бухгалтер
ПАТ "Укргазвидобування" ГПУ "Львівгазвидобування"
05.2009 − 05.2018 (9 років 1 місяць)
Ведення бухгалтерського та податкового обліку ОС, ІНМА, НА та складських запасів в частині 15 рахунків. Контроль за правильністю нарахування амортизації, складання фінансової звітності відповідно до МСФЗ.

Освіта

НУ "Львівська Політехніка"
Фінанси
повна вища, 09.2002 − 06.2007 (4 роки 9 місяців)

Знання мов:

Польська - Початковий, Англійська - Початковий

Додаткова інформація

Особисті якості, хобі, захоплення, навички: Впевнений користувач ПК. Базові навики роботи в SAP. Особисті якості: акуратність; аналітичний склад розуму ;здатність швидко навчатися;у важність; висока концентрація уваги; старанність; організованість; відповідальність; порядність; стресостійкість; чесність; вміння працювати з великим об'ємом інформації; ретельність.
  • Знання нормативних, методичних керівних матеріалів з організації та ведення бухгалтерського обліку та складання фінансової звітності зг. національних та міжнародних стандартів.
  • ведення бухгалтерського і податкового обліку : робота з первинною документацією; ведення обліку взаєморозрахунків з постачальниками,оприбуткування ТМЦ та актів послуг; облік податкового кредиту; ведення обліку основних засобів (17 500,00 об"єктів) та незавершених капітальних інвестицій:введення їх в експлуатацію та їх модернізація, нарахування та контроль за правильністю нарахування амортизації прямолінійним та виробничим методами; облік складських запасів;списання та інвентаризація ТМЦ; навички складання авансових звітів та ведення розрахунків з підзвітними особами;
  • досвід в проведенні переоцінки ОЗ відповідно до міжнародних стандартів.
  • підготовка звітності;
  • робота в системі FinExpert, M.E.Doc.
  • опрацювання аудиторських запитів.

Причина скарги *

Опишіть коротко суть скарги *


Шукаєте персонал?

Часто шукають

↑ Вгору