UARU
Ваш акаунт не активовано. Перевірте пошту. 
  1. Робота в Україні
  2. Резюме
  3. Резюме в Чернігові
  4. Резюме Бухгалтер, кадровик в
  5. Бухгалтер, кадровик
Дане резюме вже не актуально.

Воно було збережено на сайті і поміщено в архів резюме в ознайомлювальних цілях.

Знайти схожі резюме

Professional resumeПрофесійне резюме, в якому вказані: ел.пошта, телефон, зарплатня, досвід роботи, освіта та інша важлива інформаціяБухгалтер, кадровик

Заблоковано
8 000 грн.
 24 січня 2020  Місто: Чернігів
Вік:35 років
Режим роботи:повний робочий день
Рубрики: HR, управління персоналом; Бухгалтерія, фінанси, облік/аудит
 Перебуваю в шлюбі  Є діти 

Досвід роботи

Бухгалтер, кадровик
ТОВ Поліхім (Хімічне виробництво), Чернігів
08.2014 − 08.2019 (5 років )

Бухгалтер.

Начальник бюро кадрів.

серпень 2014 р. по серпень 2019р. ТОВ «Поліхім», м. Шостка.
Функціональні обов’язки:
- касові операції;
- бух облік матеріалів;
- виставлення рахунків клієнтам;
- складання бухгалтерської та податкової звітності;
- ведення кадрової документації;
- розрахунок заробітної плати;
- укладання договорів;

- контроль складських залишків, контроль за списанням товару зі складу;
- ведення операцій по руху ТМЦ, облік надходження, реалізації товару;
- прийом, контроль і обробка первинної документації;
- ведення документів по складу;
- формування документації по списанню товарів;
- участь в проведенні інвентаризації;

- здійснення банківських операцій в системі клієнт-банк;
- підбір, прийом, звільнення, переведення працівників;

- вирішення адміністративних питань( збір коштів на дні народження, організація корпоративних свят та колективного дозвілля, психологічна підтримка під час адаптаційного періоду новоприйнятих працівників).

Освіта

Чернігівський національний технологічний університет.  (Чернігів)
Спеціальність: «Облік і аудит» (спеціаліст).
повна вища, 09.2015 − 06.2017 (1 рік 9 місяців)
Чернігівський державний інститут права, соціальних технологій та праці.  (Чернігів)
Спеціальність: «Соціальна робота» (спеціаліс).
повна вища, 09.2006 − 06.2011 (4 роки 9 місяців)

Додаткова інформація

Знання комп'ютера, програм: Володіння комп’ютером (Знання MS Office, Медок.); - володіння оргтехнікою: факс, принтер, сканер, копіювальне обладнання; - уміння працювати в системах «Банк-Клієнт», «Інтернет-банк»;
Особисті якості, хобі, захоплення, навички: Здібна до навчання, комунікабельна, стримана, відповідальна. Хобі (творчість).
Мета пошуку роботи, побажання до місця роботи: Переїзд. Дружній колектив, висока заробітна плата, лояльне відношення керівництва.

Причина скарги *

Опишіть коротко суть скарги *


Шукаєте персонал?

Часто шукають

↑ Вгору