UARU
Ваш акаунт не активовано. Перевірте пошту. 
  1. Робота в Україні
  2. Резюме
  3. Резюме в Києві
  4. Резюме Бухгалтер по совместительству в Києві
  5. Бухгалтер по совместительству
Дане резюме вже не актуально.

Воно було збережено на сайті і поміщено в архів резюме в ознайомлювальних цілях.

Знайти схожі резюме

Бухгалтер по совместительству

Заблоковано
 11 липня 2020  Місто: Київ
Вік:48 років
Режим роботи:вільний графік роботи
Рубрики: Бухгалтерія, фінанси, облік/аудит
 Є діти 

Досвід роботи

Освіта

повна вища,  −

Додаткова інформація

Особисті якості, хобі, захоплення, навички: 

Кобчук Валентина Василівна


Вік 42 роки
Моб. телефон: +38 (067) 274 92 42
E-mail: tina081522@gmail.com

Ціль: Заміщення вакантної посади головного бухгалтера (дистанційно, за сумісництвом)

Види діяльності: оптова торгівля, послуги, виробництво, реклама та маркетинг, громадське харчування, ФО-П, облік неприбуткових організацій, громадські організації.

Освіта:

вересень 2007 р. – березень 2011 р., Житомирський державний технологічний університет, факультет «Економіки та менеджменту», спеціальність «Економіка підприємства», диплом бакалавра, диплом спеціаліста.
вересень 1992 р. – липень 1995 р., Київський кооперативний технікум, факультет «Облік і аудит» спеціальність «Бухгалтерський облік, контроль та аналіз господарської діяльності», диплом молодшого спеціаліста (з відзнакою).

Досвід роботи:

Головний бухгалтер (виробництво, оптова торгівля, послуги)

вересень 2013 р. – серпень 2018 р. ТОВ «Кіносвіт Юніверсал», м. Київ.
Функціональні обов’язки:

— ведення бухгалтерського та податкового обліку в повному обсязі на загальній та спрощеній системі юридичних та фізичних осіб;

--- оптимізація в рамках діючого законодавства: планування і мінімізація фінансових ризиків, бюджетний контроль.
— надання оперативної інформації по залишках, контроль своєчасності платежів;
— контроль дебіторської та кредиторської заборгованості;
— податкове планування; розрахунок і перерахування податкових платежів, складання і здача податкової, бухгалтерської, статистичної та фінансової звітності;
— взаємодія з податковими органами, позабюджетними фондами;
— облік ТМЦ, витрат, ведення касових та банківських операцій, нарахування і розрахунок зарплати;
— участь у перевірці та погодження договорів з контрагентами і пов’язаних з ними документів;
— підготовка регулярної звітності по ключовим показникам роботи;

— ведення кадрової документації, діловодство;

--- досвід проходження планових, непланових, камеральних, зустрічних податкових перевірок, аудиторських перевірок.

Бухгалтер (оптова торгівля, виробництво, послуги)

січень 2012 р. – вересень 2013 р. ПП «Кіносвіт», м. Київ.
Функціональні обов’язки: --- облік основних засобів та нематеріальних активів;
— контроль складських залишків, контроль за списанням товару зі складу;
— ведення операцій по руху ТМЦ, облік надходження, реалізації товару;
— прийом, контроль і обробка первинної документації;
— ведення документів по складу, виробництво, готова продукція.
— формування документації по списанню товарів, запасів, матеріалів, готової продукції;
— участь в проведенні інвентаризації;

--- відрядження, підзвіт (авансові звіти);

--- облік заробітної плати, податків та зборів по ЗП;

--- облік та контроль дебіторської та кредиторської заборгованості;

--- облік касових, банківських операцій, здійснення банківських операцій в системі клієнт

-банк, інтернет-банкінг;

--- облік та контроль податкового зобов’язання та податкового кредиту, складання та здача декларації ПДВ.

Бухгалтер

листопад 2011р. – грудень 2012р. ТОВ «Аудиторська Компанія «Столиця», м. Київ

Функціональні обов’язки:

--- бухгалтерський та податковий супровід ведення обліку в повному обсязі на загальній та спрощеній системі юридичних та фізичних осіб;

--- участь в проведенні аудиторських перевірок;

--- підготовка документів клієнтів для зовнішнього аудиту.

Бухгалтер, помічник начальника фінансової служби

грудень 2003р. – травень 2011р. Внутрішні Війська МВС, м. Київ

Функціональні обов’язки:

--- облік та контроль ОЗ,НМА, ПММ, матеріалів, МБП;

--- облік та контроль податкового зобов’язання та податкового кредиту, формування декларації по ПДВ;

--- робота з Казначейством;

--- складання та здача бухгалтерської, податкової та статистичної звітності.

Заступник головного бухгалтера

лютий 2001р. – жовтень 2003р. ДКП «Шкільне», м. Київ

Функціональні обов’язки:

--- облік основних засобів та нематеріальних активів;
— контроль складських залишків, контроль за списанням товару зі складу;
— участь в проведенні інвентаризації;

-- відрядження, підзвіт (авансові звіти);

--- облік заробітної плати, податків та зборів по ЗП;

--- облік та контроль дебіторської та кредиторської заборгованості;

--- облік касових, банківських операцій.

Бухгалтер-ревізор, заступник головного бухгалтера, головний бухгалтер

Липень 1995р – січень 1998р. Споживче Товариство «Самгородоцьке»

--- організація та ведення бухгалтерського та податкового обліку;

--- облік та контроль фінансово-господарської діяльності підприємства;

--- формування та здача бухгалтерської, податкової, статистичної звітності.

Професійні навички:

— володію комп’ютером (Знання MS Office, 1С: 7,8, Медок, Соната, клієнт-банк);
— досвід ведення бухгалтерського та податкового обліку від первинної документації до формування та здачі звітності до контролюючих органів;
— досвід роботи з контролюючими органами та зовнішніми аудиторами;
— досвід проходження перевірок контролюючими органами;
— уміння працювати в системах «Банк-Клієнт», «Інтернет-банк»;
— досвід формування платіжних доручень і вимог;
— досвід підготовки та підписання контрактів;
— знання податкового законодавства; — уміння працювати в команді;
— навички управління персоналом;
— навички ведення податкової звітності;
— знання мов: українська — рідна; російська – вільно володію;

Особисті якості:

Відповідальність, комунікабельність, уважність до деталей, дисциплінованість, психологічна та фізична стійкість, уміння виконувати декілька задач одночасно, слухати співрозмовника.

Додаткова інформація:

Сімейний стан: незаміжня.
Діти: так.
Можливість відряджень: так.

Причина скарги *

Опишіть коротко суть скарги *


Шукаєте персонал?

Часто шукають

↑ Вгору