UARU
Ваш акаунт не активовано. Перевірте пошту. 
  1. Робота в Україні
  2. Резюме
  3. Резюме в Києві
  4. Резюме Бухгалтер, помічник бухгалтера, офіс-менеджер в Києві
  5. Бухгалтер, помічник бухгалтера, офіс-менеджер
Дане резюме вже не актуально.

Воно було збережено на сайті і поміщено в архів резюме в ознайомлювальних цілях.

Знайти схожі резюме

Бухгалтер, помічник бухгалтера, офіс-менеджер

Заблоковано
3 000 грн.
 21 серпня 2013  Місто: Київ
Вік:42 роки
Режим роботи:повний робочий день
Рубрики: Бухгалтерія, фінанси, облік/аудит
 Перебуваю в шлюбі  Є діти  Готова до відряджень

Опис

Освіта:

1999 – 2004: Київський Національний Економічний Університет (НАРХОЗ),

Факультет «Економіка та управління» (стаціонар),

спеціальність – економіка підприємства.

2002 – 2003: Учбовий центр «Успіх», спеціальність – бухгалтер

Виробнича практика : філія «Теплові мережі АК Київенерго»

Досвід роботи:

2004 – 2005 : ПП «Дельта –Техніка», посада -бухгалтер (оптова торгівля повітряними компресорами)

2005 – 2012 : ТОВ « Київський торговий дім «Артемівського заводу по обробці кольорових металів » (оптова торгівля кольоровими металами), посада - бухгалтер :

- контроль ведення та виписка первинної документації (прибуткові, видаткові накладні, рахунки, акти, податкові накладні, та ін. )

- оприбуткування товару на склад

- оформлення товарно-транспортних накладних

- виписка та реєстр довіреностей, контроль наявності довіреностей від покупців

- облік витрат підприємства

- облік і інвентаризація основних засобів

- облік товарно-матеріальних цінностей на підприємстві

- оформлення договорів

- контроль актів звіряння розрахунків по контрагентам, формування кредиторської та дебіторської заборгованості

- щоденне внесення банківських документів з системи Клієнт-банк в програму1-С Бух

- здійснення розрахунків в системі Клієнт-банк платіжними дорученнями

- організація діловодства фірми, контроль оформлення фінансових та внутрішніх документів;
своєчасна і повна підшивка видаткових, прибуткових документів і податкових накладних у відповідні теки за місяць з перевіркою правильності заповнення усіх реквізитів

- формування і контроль реєстру податкових накладних

- надання відповіді з питань зустрічних перевірок та оформлення належної документації

- подача документів у державні податкові органи

- організація розпорядку офісу, користування оргтехнікою

- відповіді на дзвінки в офісі, реєстрація, прийом та відправка кореспонденції

- виконання доручень керівництва

ПК : Word, Excel,1-С, Флагман (ERP-система), Internet, Клієнт-Банк, MS Office, Outlook, та ін.

Хобі: Поліграфічний дизайн, фотозйомка


Особисті якості : порядність, комунікабельність, відповідальність, організованість, уважність, пунктуальність, наполегливість, працьовитість, здатність легко засвоювати нову інформацію. Презентабельна зовнішність. Без шкідливих звичок.

Додаткова інформація

Мета пошуку роботи, побажання до місця роботи: 

- Посада, що відповідає знанням та навикам(бухгалтер, помічник бухгалтера, офіс-менеджер)

- Можливість подальшого професійного росту

- Бажання мати цікаву перспективну роботу

Причина скарги *

Опишіть коротко суть скарги *


Шукаєте персонал?

Часто шукають

↑ Вгору