Додаткова інформація
Особисті якості, хобі, захоплення, навички: 1. Володіння ПК на рівні досвідченого користувача;
2. Знання і досвід роботи у програмі 1С Бухгалтерія (версія 7.7; 8.2); системі «Клієнт-банк»; M.E.DOC
3. Досвід роботи в програмі Navision Axapta (ведення клієнтської бази даних, оформлення передислокацій, формування замовлень, оформлення надходжень на склад, контроль залишків на складі готової до реалізації продукції).
4. Досвід роботи в програмі RTM Service (система документообігу між дистриб’ютором та дилером для управління автомобільним парком в Україні).
5. Досвід роботи в програмі «ОКА-Трейд» (оформлення видачі спец. продукції – довідка-рахунок, транзитні номери, кінцевому споживачу).
15.11.2012 р. – теперішній час
Посада: бухгалтер автосалону
Обов’язки:
Ведення бухгалтерського обліку в програмі 1С:
- Банк (підготовка та відправка платіжних доручень, одержання та проведення виписок банку);
- Каса (оформлення касової книги, прибуткових та видаткових касових ордерів, перевірка первинної касової документації Z-звіт‚ X-звіт);
- Облік заробітної плати (нарахування податків та ЕСВ);
- Виписка податкових накладних та їх реєстрація в ЄРПН.
01.07.2010 р. – 01.10.2012 р.
ПП «Стандарт Авто» (специфіка діяльності – торгівля легковими автомобілями українського, російського, узбецького, китайського виробництва, їх технічне обслуговування та ремонт).
Посада: бухгалтер
Обов’язки:
- Формування видаткових документів: видаткових накладних, актів виконаних робіт, податкових накладних; виписка рахунків, довіреностей, наряд-замовлень на виконання робіт;
- Оприбуткування ТМЦ в програмі 1С Бухгалтерія;
- Внесення надходження послуг в програму 1С Бухгалтерія;
- Облік МШП;
- Списання паливно-мастильних матеріалів;
- Контроль надходження, переміщення та вибуття ТМЦ на складі;
- Звірки розрахунків з покупцями та постачальниками, контроль дебіторської та кредиторської заборгованості;
- Контроль за надходженням документів від постачальників та покупців;
- Оцінка первинних документів щодо їх відповідності вимогам чинного законодавства;
- Проведення та документальне оформлення інвентаризації;
- Облік ОЗ;
- Одержання та проведення виписок банку;
- Звірка щомісячного реєстру податкових накладних;
- Ведення 2-х підприємців на єдиному податку ІІ група;
- Кадрове діловодство;
- Нарахування заробітної плати, формування звітів (ЕСВ; ПДФО);
- Видача довідок;
- Облік, контроль доходів та витрат підприємства;
- Підготовка документів для оформлення банківського кредиту, формування заявок на одержання траншу; формування та здача звітів по цільовому використання кредитних коштів;
- Формування звітів по аналізу господарської та фінансової діяльності підприємства для керівництва.
01.04.2010 р. – 07.06.2010 р.
ТОВ «Салекс Абсолют» (специфіка діяльності – виробництво та торгівля кондитерськими виробами).
Посада: бухгалтер
Обов’язки:
- Допомога фінансовому директору у проведенні податкової перевірки (перевірка документів щодо відповідності вимог чинного законодавства; формування внутрішніх звітів для фін. директора).
01.06.2009 р. – 30.11.2009-2010 рр.
Закінчила Кременчуцький державний університет ім. М. Остроградського (денне відділення, спеціальність «Облік і аудит»); кваліфікація – бухгалтер-аудитор; ступінь освіти – спеціаліст. Диплом з відзнакою.
2005 – 2009 рр.
Закінчила Кременчуцький державний університет ім. М. Остроградського (денне відділення, спеціальність «Облік і аудит»); кваліфікація – бухгалтер; ступінь освіти – бакалавр.
2004 – 2005 рр.
Комп’ютерні курси:
1. ОС MS Windows;
2. Пакет MS Office (MS Excel; MS Word; Power Point та ін. програми);
3. Поштові програми та інтернет.
1995 – 2004 рр.
Закінчила середню загальноосвітню школу № 1 м. Кременчук з відзнакою (золота медаль).