Ваш надійний партнер в пошуку роботи та підборі персоналу
- ведення первинної документації (приходні, видаткові накладні, накладні на
повернення,акти виконаних робіт, авансові звіти,рахунок-фактур).
облік касової документації, банк, еквайрінг;
розрахунки з постачальниками та покупцями,акти звірок;
розрахунки з підзвітними особами;
контроль документації з постачальниками та покупцями;
облік РРО, акциз;
невеликий опит роботи електронної реєстрація податкових накладних в системі Медок, реєстер налогових накладних;
оформлення та продовження ліцензій на роздрібну торгівлю алкоголем та тютюном, реєстрація РРО.
звірки з органами ДФС (за вимогою виїзд до ДФС)
розрахунок собівартості блюд (технологічні карти, калькуляційні карти), формування цін, внесення меню до R-keeper, складський облік, контроль залишків на складах,інвентаризація, аналіз інвентаризації,аналіз продажів, контроль за вхідними цінами;
замовлення продукції, контроль отримання та якость продукції;
планування грошових потоків
управлінський облік.;
1:С Бухгалтерия 7,Wогd; Ехсеl, Медок, клиент-банк,Storе Hausе, R-keeper.
Підписатись на розсилку нових резюме: "Бухгалтер, Помощник бухгалтера (Удаленно) в Києві"