Ваш надійний партнер в пошуку роботи та підборі персоналу
- Робота в Україні
- →
- Резюме
- →
- Резюме в Ужгороді
- →
- Резюме Бухгалтер,економіст в
- →
Бухгалтер,економіст
Дане резюме вже не актуально.Воно було збережено на сайті і поміщено в архів резюме в ознайомлювальних цілях.
Знайти схожі резюме Бухгалтер,економіст
Заблоковано
3 000 грн.
22 січня 2017 Місто: Ужгород Вік:40 років
Режим роботи:повний робочий день
Рубрики: Бухгалтерія, фінанси, облік/аудит
Додаткова інформація
Особисті якості, хобі, захоплення, навички: ПК на рівні досвідного користувача (Microsoft Word, Microsoft Excel, Internet).1С Бухгалтерія 7.7/8.1. БТуз з використанням Національних стандартів бухгалтерського
обліку. 1С:Управління торговими підприємствами 8. Бухгалтерія для України 1С:Підприємство 8.3.1С:Управління невеликою фірмою для України. Комп’ютерна програма «Арт-Звіт Плюс». Ділове спілкування, робота з людьми.
2006 - 2007 рр. ТОВ «Комерційний банк» Дельта», посада – кредитний інспектор відділу з надання консультацій та оформлення споживчих кредитів Департаменту активно - пасивних операцій Банку. Обов`язки: Інформування клієнтів відносно послуг кредитування та вимог щодо пакету документів, необхідних для отримання кредиту; первинний аналіз платоспроможності клієнта; оформлення та підписання кредитного договору; розрахунок щомісячного платежу відносно кредиту; формування кредитної
справи клієнта;видача пластикових кредитних карток VISA CLASSIC.
2010 – 2014 рр. ТОВ «Нова Пошта», посада - бухгалтер. Обов`язки: Ведення розрахунків з покупцями щодо надання транспортно-експедиційних послуг; виписка рахунків, актів виконаних робіт та податкових накладних клієнтам; контроль дебіторської заборгованості; спілкування з клієнтам щодо своєчасного погашення заборгованості; вирішення конфліктних ситуацій відносно співпраці; складання та аналіз актів звірок; формування та подання неплатоспроможної справи клієнта до юридичного відділу для судового розгляду згідно норм діючого законодавства; формування та надання пакету документів до органів ДПІ щодо зустрічних перевірок відносно взаєморозрахунків з клієнтами; ведення розрахунків з постачальниками щодо отримання наданих ними послуг; ведення бухгалтерського обліку щодо розрахунків з фізичними особами – підприємцями, які співпрацюють з компанією згідно агентського договору у відповідності до норм чинного законодавства; формування витрат компанії в розрізі агентських представництв з послуг мобільного зв’язку;контроль строків надходження агентської виручки; перевірка достовірного рознесення агентської виручки по рахунку бухгалтерського обліку; контроль строків надходження та
правильність оформлення первинних документів від агентських представництв; консультація агентських представництв щодо норм чинного податкового законодавства стосовно співпраці з компанією.
Червень-грудень 2014 р. - ТОВ «Інтелект Ужгород», посада-помічник директора. Обов’язки: Адміністративна робота; робота з банківською установою; ведення розрахунків з постачальниками та клієнтами; ведення бухгалтерського обліку щодо нарахування та виплати заробітної плати; подання звіту Форма №1 ДФ; формування та надання пакету документів щодо реєстрації фізичних осіб-підприємців в органах ДПІ.2001-2006 рр. Європейський університет, отримала повну вищу освіту за спеціальністю «Фінанси» та здобула кваліфікацію спеціаліст з фінансів.01.10.2009 -16.12.2009 рр. Полтавський навчальний професійно-технічний комбінат,
1С Бухгалтерія 7.7/8.1 БТуз, спеціальність «Рахівник».