UARU
Ваш акаунт не активовано. Перевірте пошту. 
  1. Робота в Україні
  2. Резюме
  3. Резюме в Хмельницькому
  4. Резюме Бухгалтерсько-економічний працівник в
  5. Бухгалтерсько-економічний працівник
Дане резюме вже не актуально.

Воно було збережено на сайті і поміщено в архів резюме в ознайомлювальних цілях.

Знайти схожі резюме

Бухгалтерсько-економічний працівник

Заблоковано
 22 січня 2017  Місто: Хмельницький
Вік:37 років
Режим роботи:повний робочий день
Рубрики: Бухгалтерія, фінанси, облік/аудит

Додаткова інформація

Особисті якості, хобі, захоплення, навички: Мови: Русский, Українська, English (на середньому рівні ). ПК: Word, Excel, PowerPoint, Access, Adobe PhotoShop Навики праці з програмами В52, бест звіт плюс, m.e.dok. Знання касового апарату. знання програми 1С. Водій категорії “B,C” Швидко навчаюсь та маю велике бажання працювати. - у 2004 р., 2012р член ЦВК комісії на виборчій дільниці. - у 2007 році педагог ( вожата ) в Міжнародному Дитячому Центрі “Артек” Робота з дітьми різного віку (8-15 років). Підготовка та проведення ігор різного характеру (ігрових, інтеликтуальних, розважальних), музичних конкурсів, походів та екскурсій. Ведення журналів планування та звітності роботи за день. Пошук підходу до кожної дитини враховуючи індивідуальність характеру. - - жовтень 2009 — лютий2012 - бухгалтер кафе. Табелювання робочого часу працівників. Проведення інкасацій каси, ревізій. Ведення облікових книг, фінансових звітів підприємства. Нарахування та видача заробітних плат (штат 20-25 чол, офіційної та не офіційної). Контроль виробництва (переміщення продукції по виробництву та контроль її якості). Аналіз фінансово показників діяльності підприємства. Підбір, замовлення та прийом товарів від постачальників, розрахунок з ними. Контроль комунальних платежів. Складання калькуляцій. Підбір та контроль роботи персоналу. Проведення зборів різного характеру. Підбір персоналу та ведення особистих карток. Проведення переобліків. - з березня 2012 – квітень 2014 року економіст - бухгалтер. Кошторисне планування доходів і видатків Формування штатного розпису згідно галузевих норм та нормативів. Ведення звіту з праці (місячні та квартальні). Ведення договорів. Складання калькуляцій на роботи механізмів, рахунків, актів по виконанню цих робіт. Ведення графіку щотижневих навчань (з метою вивчення всіх напрямків діяльності організації). Складання протоколів та наказів різного змісту та характеру. Ведення звітності різного характеру по нерухомому та орендованому майні. Формування платіжних доручень, контроль та видача довіреностей. Нарахування заробітної плати, відпускних, лікарняних (штат 45-50 чол) Оформлення листків непрацездатності. Реєстрація вхідної-вихідної документації. Аналіз та контроль бюджетних показників. формування, систематизація та подача відповідної звітності. - Квітень 2014 – серпень 2014р. бухгалтер ресторану Замовлення продукцій у постачальників, контроль розрахунку з ними, підписання договорів. Проведення переобліків. Контроль та облік каси. Ведення комунальних платежів. Нарахування заробітної плати. Ведення прихідих та розхідних накладних. - серпень 2014р. - грудень 2014р. бухгалтер магазину Ведення прихідних та розхідних накладних. Переміщення продукції по точкам. Переобліки. Контроль за проплатами податків та комунальних платежів. - лютий 2015 бухгалтер ресторану. Табелювання робочого часу. Нарахування та видача заробітної плати. Прихідні та розхідні накладні. Ведення переобліків. Інкасація каси. Розрахунки з постачальниками. Складання калькуляцій. Звіти по єдиному податку.- у 2009 році закінчила Кам’янець – Подільський національний університет ім. І. Огієнка фізико – математичний факультет. Вища математична освіта ( спеціаліст) за спеціальністю математик – інформатик.у 2010 році закінчила курси бухгалтерського обліку 1с підприємство.

Причина скарги *

Опишіть коротко суть скарги *


Шукаєте персонал?

Часто шукають

↑ Вгору