UARU
Ваш акаунт не активовано. Перевірте пошту. 
  1. Робота в Україні
  2. Резюме
  3. Резюме в Києві
  4. Резюме Customer Support Analyst/ Project Manager в Києві
  5. Customer Support Analyst/ Project Manager
Дане резюме вже не актуально.

Воно було збережено на сайті і поміщено в архів резюме в ознайомлювальних цілях.

Знайти схожі резюме

Customer Support Analyst/ Project Manager

Заблоковано
100 грн.
 18 серпня 2019  Місто: Київ
Вік:35 років
Режим роботи:віддалена робота
Рубрики: IT, WEB фахівці; Реклама, маркетинг, PR; Телекомунікація та зв'язок

Досвід роботи

Implementation Support Consultant
ADP (Software Service)
09.2018 − По теперішній час (5 років 7 місяців)
  • Review Implementation documentation (Business Blueprint, Wage type catalogue)
  • Prepare the UAT test scenarios based on the Implementation documentation and execute the test scenarios (master data entries, payroll execution, reporting, interfaces) to check if the system is configured in line with the documentation
  • Create UAT catalogue
  • Testing and deliver test evidences to client/Implementation team and deliver comparison of payroll and master data in the legacy and ADP systems with support of Implementation tools
  • Analyze and report the errors to Implementation team, propose the solutions to resolve them
  • Report progress on a regular basis to the project team
  • Support key project participants with the implementation of the product
  • Implementation of new E-Time projects – requirements gathering, configuration according to the client’s request, modeling, participating on creating UAT scripts.
PMO, Project manager
Accenture (IT Security)
05.2018 − 09.2018 (4 місяці)
  • Organizing and facilitating the Community meetings.
  • Preparation of ad hoc reports requested by countries, providers, head
  • office, other internal departments.
  • Planning and scheduling project timelines.
  • Resource planning and allocation.
  • Quality assurance.
  • Risk Management
  • Managing project administration, including all documentation.
  • Meeting budgetary objectives.
  • Tracking project performance.
customer support manager / Business Analyst
Apprise Sofrware (Software Service)
05.2016 − 04.2018 (1 рік 11 місяців)
  • Research software issues, data analysis
  • Execute final resolution of client issues, including compiling and delivering code, execution of utilities, etc.
  • Work with Apprise engineers and customers to develop custom software enhancement requests.
  • Work with customers by phone and online on the analysis, identification and resolution of their issues
  • Assist with the testing of new software releases, as well as the creation of Service Packs for existing releases.
  • Analysis and consulting of business processes to help optimize the efficiency of the supply chain, reduce costs, improve business performance and maximize profitability.
  • Coordinating project schedules, preparing comprehensive action plans.
  • Training and supervising new hires - includes training on the ERP system, training on internal business practices and policies.

Освіта

University of Brno
Sociology
повна вища, 09.2009 − 08.2012 (2 роки 11 місяців)

Знання мов:

Англійська - Професійний (експерт), Італійська - Високий рівень (вільно), Чеська - Високий рівень (вільно)

Додаткова інформація

Знання комп'ютера, програм: OsTicket, Jira, OAS, Karma, AdWords, Sales Forse. OS Windows. Basic MySQL, HTML. Proficient use of Microsoft® Products (Word, Excel, Power Point and Outlook). Internet
Особисті якості, хобі, захоплення, навички: web design, project management, social engineering
Мета пошуку роботи, побажання до місця роботи: Ищу удаленную работу

Причина скарги *

Опишіть коротко суть скарги *


Шукаєте персонал?

Часто шукають

↑ Вгору