Керівник відділу маркетингу та роботи з клієнтами
Товарна біржа «Універсальна товарно-сировинна біржа»
12.2009 − 01.2017 (7 років 1 місяць)
- координація діяльності функціональних підрозділів зі збору комерційно-економічної інформації, статистичних даних та створення баз даних;
- забезпечення проведення маркетингових досліджень, аналізу та оцінки товарних ринків;
- розробка концепції розвитку;
- розробка маркетингових планів та контроль за їх виконанням;
- складання та розподіл маркетингових бюджетів;
- розробка рекламних кампаній, політики просування та стимулювання збуту;
- реалізація комплексу маркетингових заходів у засобах масової інформації;
- співпраця з рекламними агентствами та партнерами;
- підготовка презентаційних матеріалів та комерційних пропозицій;
- формування та підтримка фірмового стилю компанії (створення логотипів, розробка та верстка макетів корпоративної газети, рекламно-поліграфічної продукції тощо);
- розробка корпоративних web-сайтів та їх адміністрування, SEO оптимізація та просування в мережі Інтернет;
- організація робіт з розробки та впровадження системи електронних торгів (аукціонів/конкурсів) з продажу рухомого і нерухомого майна державної та приватної форм власності, в тому числі майна неплатоспроможних банків;
- забезпечення взаємодії підрозділів та регіональних відділень;
- координація управлінських зв'язків між комерційними та державними організаціями;
- організація робіт з підготовки конкурсної (тендерної) документації;
- керування працівниками.
Комерційний директор
ТОВ "Авто-Айленд" (автомобільна промисловість та автобізнес)
01.2009 − 12.2009 (10 місяців)
- координація діяльності всіх функціональних підрозділів;
- забезпечення проведення досліджень і аналізу ринку;
- розробка рекомендацій щодо вдосконалення рекламної кампанії, політики просування та стимулювання збуту;
- складання та розподілення бюджетів;
- підготовка презентаційних матеріалів і комерційних пропозицій;
- розробка рекомендацій щодо формування фірмового стилю компанії;
- розробка рекомендацій щодо просування корпоративного web-сайта в мережі Інтернет;
- розробка та впровадження ефективної політики розподілу;
- співпраця з партнерами, банками, страховими компаніями тощо;
- ведення переговорів, укладення договорів та ін.;
- керування працівниками.
Керівник відділу маркетингу
Щоденне, національне суспільно-політичне видання Медіа Холдингу ТОВ «Медіа Дім» - «Газета 24» (медіа / ЗМІ)
01.2008 − 01.2009 (1 рік )
- координація діяльності функціональних підрозділів зі збору комерційно-економічної інформації, статистичних даних та створення баз даних (збір інформації щодо тенденцій і динаміки ринку печатної продукції);
- забезпечення проведення маркетингових досліджень, аналізу та оцінки ринків, змін цільових аудиторій по Україні та регіонам;
- аналітична обробка поточних звітів з моніторингу преси (із використанням програмного засобу AdexMonitor);
- розробка концепції розвитку;
- розробка маркетингових планів та контроль за їх виконанням;
- складання та розподіл маркетингових бюджетів;
- розробка національних рекламних кампаній, політики просування і стимулювання збуту;
- реалізація комплексу маркетингових заходів за допомогою зовнішньої, світлової, електронної, поштової реклами, реклами на транспорті, у засобах масової інформації;
- організація та участь в галузевих виставках і ярмарках;
- співпраця з рекламними агентствами та медіа-партнерами;
- підготовка презентаційних матеріалів і комерційних пропозицій;
- забезпечення взаємодії підрозділів та регіональних відділень;
- керування працівниками відділу (до 15 підлеглих).
Ведучій спеціаліст з маркетингу
Міжнародна страхова компанія „Cross international insurance group” (страхування), компанія «СROSS MEDTOUR» (медтуризм)
01.2006 − 01.2008 (2 роки )
- координація діяльності функціональних підрозділів зі збору комерційно-економічної інформації, статистичних даних щодо тенденцій і динаміки страхового та туристичного ринку, створення баз даних;
- дослідження та аналіз ринку, змін цільової аудиторії по Україні і регіонам;
- аналітична обробка поточних звітів;
- розробка рекомендацій щодо вдосконалення рекламних кампаній, політики просування та стимулювання збуту;
- підготовка презентаційних матеріалів та комерційних пропозицій;
- формування та підтримка фірмового стилю компаній;
- організація робіт з розробки корпоративних web-сайтів, їх адміністрування та просування в мережі Інтернет;
- забезпечення взаємодії підрозділів та регіональних відділень.
Менеджер з маркетингу
АТЗТ "Гранд", м. Москва, перебування і праця закордоном (промисловість)
01.2005 − 01.2006 (11 місяців)
- організація і впровадження комплексу маркетингу щодо виробництва і просування гігієнічних засобів;
- розробка маркетингових планів на основі аналізу споживчих властивостей продукції і прогнозування споживчого попиту та контроль їх виконання;
- розробка та впровадження ефективної політики розподілу;
- підготовка презентаційних матеріалів та комерційних пропозицій;
- співпраця з партнерами, дистриб'юторами, постачальниками тощо;
- розширення клієнтської бази;
- ведення переговорів, укладення договорів та ін.;
- забезпечення взаємодії підрозділів.
Маркетолог
Щоденне, національне суспільно-інформаційне видання Українського Медіа Холдингу «Комсомольська правда» в Україні» (медіа / ЗМІ)
01.2004 − 01.2005 (11 місяців)
- координація діяльності функціональних підрозділів зі збору комерційно-економічної інформації, статистичних даних та створення баз даних (збір інформації щодо тенденцій і динаміки ринку печатної продукції);
- дослідження і аналіз ринку преси, змін цільової аудиторії та портрету читача по Україні і регіонам;
- аналітична обробка поточних звітів з моніторингу преси (із використанням програмного засобу AdexMonitor);
- розробка рекомендацій щодо вдосконалення рекламних кампаній, політики просування і стимулювання збуту;
- розробка дизайна та структури підрозділу корпоративного web-сайта рекламного відділу;
- забезпечення взаємодії підрозділів.
Ріелтор з нерухомості
Ріелторська компанія ТОВ “Нове місто” (нерухомість та девелопмент)
12.2001 − 01.2004 (2 роки )
- вивчення попиту та пропозиції на ринку нерухомості;
- отримання та обробка інформації про майно, що продається, і про вимоги до нього потенційних покупців;
- аналітична обробка об'єктів нерухомості;
- пошук потенційних покупців, налагодження ділових контактів, створення комерційних пропозицій;
- узгодження договірних умов, організація підписання договорів купівлі-продажу нерухомості, сприяння своєчасному оформленню необхідних документів для угод;
- взаємодія з житлово-комунальними органами, бюро технічної інвентаризації, нотаріусами, паспортно-візовими службами та іншими організаціями та особами, які беруть участь в оформленні операцій з нерухомістю та супутніх процедур;
- складання звітів про виконану роботу та укладених угодах.