UARU
Ваш акаунт не активовано. Перевірте пошту. 
  1. Робота в Україні
  2. Резюме
  3. Резюме в Києві
  4. Резюме Директор, директор з маркетингу, керівник відділу маркетингу в Києві
  5. Директор, директор з маркетингу, керівник відділу маркетингу
Дане резюме вже не актуально.

Воно було збережено на сайті і поміщено в архів резюме в ознайомлювальних цілях.

Знайти схожі резюме

Директор, директор з маркетингу, керівник відділу маркетингу

Заблоковано
15 000 грн.
 31 січня 2017  Місто: Київ
Вік:44 роки
Режим роботи:повний робочий день
Рубрики: Керівництво

Досвід роботи

Керівник відділу маркетингу та роботи з клієнтами
Товарна біржа «Універсальна товарно-сировинна біржа»
12.2009 − 01.2017 (7 років 1 місяць)
- координація діяльності функціональних підрозділів зі збору комерційно-економічної інформації, статистичних даних та створення баз даних; - забезпечення проведення маркетингових досліджень, аналізу та оцінки товарних ринків; - розробка концепції розвитку; - розробка маркетингових планів та контроль за їх виконанням; - складання та розподіл маркетингових бюджетів; - розробка рекламних кампаній, політики просування та стимулювання збуту; - реалізація комплексу маркетингових заходів у засобах масової інформації; - співпраця з рекламними агентствами та партнерами; - підготовка презентаційних матеріалів та комерційних пропозицій; - формування та підтримка фірмового стилю компанії (створення логотипів, розробка та верстка макетів корпоративної газети, рекламно-поліграфічної продукції тощо); - розробка корпоративних web-сайтів та їх адміністрування, SEO оптимізація та просування в мережі Інтернет; - організація робіт з розробки та впровадження системи електронних торгів (аукціонів/конкурсів) з продажу рухомого і нерухомого майна державної та приватної форм власності, в тому числі майна неплатоспроможних банків; - забезпечення взаємодії підрозділів та регіональних відділень; - координація управлінських зв'язків між комерційними та державними організаціями; - організація робіт з підготовки конкурсної (тендерної) документації; - керування працівниками.
Комерційний директор
ТОВ "Авто-Айленд" (автомобільна промисловість та автобізнес)
01.2009 − 12.2009 (10 місяців)
- координація діяльності всіх функціональних підрозділів; - забезпечення проведення досліджень і аналізу ринку; - розробка рекомендацій щодо вдосконалення рекламної кампанії, політики просування та стимулювання збуту; - складання та розподілення бюджетів; - підготовка презентаційних матеріалів і комерційних пропозицій; - розробка рекомендацій щодо формування фірмового стилю компанії; - розробка рекомендацій щодо просування корпоративного web-сайта в мережі Інтернет; - розробка та впровадження ефективної політики розподілу; - співпраця з партнерами, банками, страховими компаніями тощо; - ведення переговорів, укладення договорів та ін.; - керування працівниками.
Керівник відділу маркетингу
Щоденне, національне суспільно-політичне видання Медіа Холдингу ТОВ «Медіа Дім» - «Газета 24» (медіа / ЗМІ)
01.2008 − 01.2009 (1 рік )
- координація діяльності функціональних підрозділів зі збору комерційно-економічної інформації, статистичних даних та створення баз даних (збір інформації щодо тенденцій і динаміки ринку печатної продукції); - забезпечення проведення маркетингових досліджень, аналізу та оцінки ринків, змін цільових аудиторій по Україні та регіонам; - аналітична обробка поточних звітів з моніторингу преси (із використанням програмного засобу AdexMonitor); - розробка концепції розвитку; - розробка маркетингових планів та контроль за їх виконанням; - складання та розподіл маркетингових бюджетів; - розробка національних рекламних кампаній, політики просування і стимулювання збуту; - реалізація комплексу маркетингових заходів за допомогою зовнішньої, світлової, електронної, поштової реклами, реклами на транспорті, у засобах масової інформації; - організація та участь в галузевих виставках і ярмарках; - співпраця з рекламними агентствами та медіа-партнерами; - підготовка презентаційних матеріалів і комерційних пропозицій; - забезпечення взаємодії підрозділів та регіональних відділень; - керування працівниками відділу (до 15 підлеглих).
Ведучій спеціаліст з маркетингу
Міжнародна страхова компанія „Cross international insurance group” (страхування), компанія «СROSS MEDTOUR» (медтуризм)
01.2006 − 01.2008 (2 роки )
- координація діяльності функціональних підрозділів зі збору комерційно-економічної інформації, статистичних даних щодо тенденцій і динаміки страхового та туристичного ринку, створення баз даних; - дослідження та аналіз ринку, змін цільової аудиторії по Україні і регіонам; - аналітична обробка поточних звітів; - розробка рекомендацій щодо вдосконалення рекламних кампаній, політики просування та стимулювання збуту; - підготовка презентаційних матеріалів та комерційних пропозицій; - формування та підтримка фірмового стилю компаній; - організація робіт з розробки корпоративних web-сайтів, їх адміністрування та просування в мережі Інтернет; - забезпечення взаємодії підрозділів та регіональних відділень.
Менеджер з маркетингу
АТЗТ "Гранд", м. Москва, перебування і праця закордоном (промисловість)
01.2005 − 01.2006 (11 місяців)
- організація і впровадження комплексу маркетингу щодо виробництва і просування гігієнічних засобів; - розробка маркетингових планів на основі аналізу споживчих властивостей продукції і прогнозування споживчого попиту та контроль їх виконання; - розробка та впровадження ефективної політики розподілу; - підготовка презентаційних матеріалів та комерційних пропозицій; - співпраця з партнерами, дистриб'юторами, постачальниками тощо; - розширення клієнтської бази; - ведення переговорів, укладення договорів та ін.; - забезпечення взаємодії підрозділів.
Маркетолог
Щоденне, національне суспільно-інформаційне видання Українського Медіа Холдингу «Комсомольська правда» в Україні» (медіа / ЗМІ)
01.2004 − 01.2005 (11 місяців)
- координація діяльності функціональних підрозділів зі збору комерційно-економічної інформації, статистичних даних та створення баз даних (збір інформації щодо тенденцій і динаміки ринку печатної продукції); - дослідження і аналіз ринку преси, змін цільової аудиторії та портрету читача по Україні і регіонам; - аналітична обробка поточних звітів з моніторингу преси (із використанням програмного засобу AdexMonitor); - розробка рекомендацій щодо вдосконалення рекламних кампаній, політики просування і стимулювання збуту; - розробка дизайна та структури підрозділу корпоративного web-сайта рекламного відділу; - забезпечення взаємодії підрозділів.
Ріелтор з нерухомості
Ріелторська компанія ТОВ “Нове місто” (нерухомість та девелопмент)
12.2001 − 01.2004 (2 роки )
- вивчення попиту та пропозиції на ринку нерухомості; - отримання та обробка інформації про майно, що продається, і про вимоги до нього потенційних покупців; - аналітична обробка об'єктів нерухомості; - пошук потенційних покупців, налагодження ділових контактів, створення комерційних пропозицій; - узгодження договірних умов, організація підписання договорів купівлі-продажу нерухомості, сприяння своєчасному оформленню необхідних документів для угод; - взаємодія з житлово-комунальними органами, бюро технічної інвентаризації, нотаріусами, паспортно-візовими службами та іншими організаціями та особами, які беруть участь в оформленні операцій з нерухомістю та супутніх процедур; - складання звітів про виконану роботу та укладених угодах.

Освіта

Київський національний економічний університет
Маркетолог
повна вища, 09.2002 − 12.2003 (1 рік 3 місяці)
ЗАТ «Вищій навчальний заклад «Київський гуманітарний інститут»
Економіст – маркетолог
повна вища, 09.2000 − 06.2002 (1 рік 9 місяців)
Київський професійно-педагогічний коледж ім. А. Макаренка
Комерсант оптової та зовнішньої торгівлі
, 09.1997 − 06.2000 (2 роки 9 місяців)

Знання мов:

українська - Професійний (експерт), російська - Професійний (експерт), англійська - Початковий

Додаткова інформація

Особисті якості, хобі, захоплення, навички: Комп`ютерні навички: Microsoft Windows; Microsoft Office; PowerPoint; Adobe Photoshop; Corel Draw; Illustrator; QuarkXPress; Fort: Policy Professional; Internet Explorer; Outlook Express; Macromedia Dreamweaver MX. Водійське посвідчення категорії В, стаж 12 років, власний автомобіль. Особисті якості: Високі організаційні здібності, комунікабельність, відповідальність.
Мета пошуку роботи, побажання до місця роботи: Знайти перспективне місце роботи в сфері маркетингу та управління, в стабільній компанії, що розвивається.

Причина скарги *

Опишіть коротко суть скарги *

Шукаєте персонал?

Часто шукають

↑ Вгору