Додаткова інформація
Особисті якості, хобі, захоплення, навички: -формування бюджету по департаменту
- організація навчання, згідно річного плану та бюджету
-формування кадрового резерву
-оновлення посадових інструкції, написання положень та інструкцій
-ведення кадрової документації
-підбір персоналу
-оцінка персоналу , для реалізації програми утримання провідних спеціалістів
-ведення програми не матеріальної мотивації
-адаптація персоналу
Досвід роботи:
05.2012- 10.2012 ТОВ «ТАС-Фарма» (мережа аптек – 49) шт. 300 чол.
Директор департаменту по роботі з персоналом
Посадові обов’язки:
• організація підбору персоналу, (закриття термінових вакансій) відповідно до потреб комерційного відділу
• формування кадрового резерву, та розроблення програм мотивації
• формування бюджету по департаменту
• контроль якості обслуговування та консультування клієнтів аптек, за результатами навчання співробітників
• вирішення операційних питань, консультування згідно трудового законодавства
• впровадження дистанційного навчання, розробка концепції, вибір компанії, організація командоутворення
• адаптація персоналу в аптечних закладах
• оновлення посадових інструкції, написання положень та інструкцій
Рекомендації:
Заступник Генерального Директора – Джевага Катерина Андріївна 050-384-49-22
08.2011 -05.2012 рр. АТ «СК «ТАС»(Страхова компанія) шт. 150 чол.
Провідний фахівець Управління персоналом
Посадові обов’язки:
• ведення кадрової документації(особові справи)
• формування табеля
• повний супровід по корпоративного мобільного зв’язку
• організація корпоративу
• організація навчання, згідно річного плану та бюджету
08.2010-07.2011рр. «Ліненс» (текстиль для дому) шт. 45 чол.
Менеджер по персоналу
Посадові обов’язки :
• підбір персоналу
• ведення кадрової документації
• формування табеля
• организация тренінгу та трансферу
• керування внутрішньою логістикою
2006-2010рр.-ТОВ «НТЦ Ноосфера» шт. 45 чол.
02.2008-07.2010рр. менеджер по персоналу
Посадові обов’язки :
• ведення кадрової документації
• формування табеля
• повний супровід по корпоративного мобільного зв’язку
11.2006-02.2008рр. офіс-менеджер.
Посадові обов’язки :
• контроль виконання документів та доручень, прийняття оперативних мір, спрямованих на своєчасне та якісне їх виконання
• здійснення оперативного зв’язку зі сторонніми організаціями, окремими громадянами
• забезпечення життєдіяльності офісу2010-2011 рр. Університет економіки та права «КРОК», свідоцтво про підвищення кваліфікації , за програмою «Директор по персоналу»
2005-2006 рр. Академія муніципального управління, Інститут підвищення кваліфікації кадрів. Отримано диплом менеджер – економіста.
1998-2003 рр. Київський національний університет харчових технологій, спеціальність – технологія зберігання, консервування та переробки молока.2011р. Університет економіки та права «КРОК» сертифікат за програмою «Коучинг»