UARU
Ваш акаунт не активовано. Перевірте пошту. 
  1. Робота в Україні
  2. Резюме
  3. Резюме в Києві
  4. Резюме Директор управляющий рестораном в Києві
  5. Директор управляющий рестораном
Дане резюме вже не актуально.

Воно було збережено на сайті і поміщено в архів резюме в ознайомлювальних цілях.

Знайти схожі резюме

Директор управляющий рестораном

Заблоковано
20 000 грн.
  8 жовтня 2018  Місто: Київ
Вік:48 років
Режим роботи:повний робочий день
Рубрики: Ресторанний бізнес, кулінарія; Керівництво
 Є діти 

Досвід роботи

Освіта

середня,  −

Додаткова інформація

Особисті якості, хобі, захоплення, навички: 

Мусієнко Ольга Анатоліївна

Адреса: м Київ

Тел (моб): 8-067 658-18-66

e-mail: olga.musienko.musya@gmail.com

дата народження - 23.06.1975

МЕТА: Отримання посади керівника, заступника керівника ресторану.

ОСВІТА: 1992г.-1997г.- Харківський державний університет будівництва та архітектури, санітарно технічний факультет

ДОСВІД РОБОТИ:

жовтень 2014 – вересень 2018

ЛЬВІВСЬКА ФІЛІЯ УКРАЇНСЬКОЇ ФЕДЕРАЦІЇ ЙОГИ та ВСЕУКРАЇНСЬКОЇ ФЕДЕРАЦІЇ ТАНЦІВ, КЕРІВНИК ЗАЛІВ, ІНСТРУКТОР ЙОГИ ДЛЯ ВАГІТНИХ

  • Управління господарською та фінансовою діяльністю філії
  • Створення сприятливої та комфортної атмосфери в залах
  • Організація і проведення лекцій, майстер класів
  • Організація event-заходів
  • Інструкторська діяльність

травень 2013 – жовтень 2014

Декретна відпустка

травень 2012 – травень 2013

РЕСТОРАН «МИСЛИВЕЦЬ», ЗАСТУПНИК КЕРІВНИКА РЕСТОРАНУ, АДМІНІСТРАТОР

  • Оперативне управління підрозділами ресторану
  • Організація та контроль роботи персоналу в гостьовій зоні
  • Навчання та стажування обслуговуючого персоналу
  • Спілкування з гостями (зворотний зв'язок, надання дисконтів, оповіщення про новини ресторану, привітання зі святами, рекомендація страв, вирішення конфліктних ситуацій і ситуацій, які потребують особливої уваги)
  • Підготовка і проведення банкетів, фуршетів.
  • Спілкування з контролюючими органами
  • Контроль якості страв
  • Контроль наявності і стану матеріального майна ресторану
  • Введення сезонних меню (починаючи з калькуляції страв і закінчуючи навчанням персоналу)
  • Розробка і проведення заходів щодо залучення гостей і збільшення обсягів продажів
  • Відстеження динаміки продажів і переваг ресторану




червень 2011 - травень 2012

РЕСТОРАН «CHINA WHITE», СТАРШИЙ ОФІЦІАНТ

  • Організація та контроль роботи персоналу (офіціантів) в гостьовій зоні.
  • Контроль підготовки та ефективної роботи гостьової зони

березень 2011- Травень 2011

РЕСТОРАНИЙ КОМПЛЕКС «ПУШКА- МИНДАЛЬ», М. ХАРКІВ, АДМІНІСТРАТОР РЕСТОРАНУ

  • Оперативне управління підрозділами ресторану
  • Контроль роботи персоналу
  • Навчання обслуговуючого персоналу
  • Спілкування з гостями
  • Підготовка і проведення банкетів

жовтень 2010 - березень 2011

РЕСТОРАН «CHINA WHITE», ОФІЦІАНТ, СТАРШИЙ ОФІЦІАНТ

  • Організація та контроль роботи персоналу (офіціантів) в гостьовій зоні.
  • Контроль підготовки та ефективної роботи гостьової зони



серпень 2010- жовтень 2010

РЕСТОРАН «КОЗАЧОК», ОФІЦІАНТ

  • Згідно з посадовими інструкціями.



вересень 2008 - липень 2010

УКРАЇНСЬКА ФЕДЕРАЦІЯ ТАНЦІВ, КОНЦЕРТНИЙ ДИРЕКТОР

  • Організація концертів, фестивалів (кількість учасників від 120 осіб, глядачів до 1300)
  • Організація і проведення майстер класів
  • Організація event-заходів
  • Інструкторська діяльність

липень 2007- вересень 2008

ТОВ «С-ЦЕНТР», РЕКЛАМНО-СУВЕНІРНА ПРОДУКЦІЯ ПОЛІГРАФІЯ, ДЕПАРТАМЕНТ ОБСЛУГОВУВАННЯ КОРПОРАТИВНИХ КЛІЄНТІВ, КЕРІВНИК ДЕПАРТАМЕНТУ

  • Створення нового напрямку
  • Робота з транснаціональними компаніями щодо поставок рекламно сувенірної продукції
  • Розрахунок і аналіз прибутковості проекту
  • Моніторинг відповідного сегмента ринку (внутрішнього і зовнішнього)
  • Ведення фінансової звітності
  • Статистичний аналіз, обробка інформації, робота з документами
  • Організація та контроль роботи відділу
  • Навчання персоналу
  • Проведення тренингів

липень 2002 - липень 2007

ТОВ «ПАПІРУС ГУРТ», ВИРОБНИЦТВО І ОПТОВИЙ ПРОДАЖ КАНЦЕЛЯРСЬКИХ ТОВАРІВ

СТАРШИЙ СПЕЦІАЛІСТ ВІДДІЛУ ЗБУТУ

  • Визначення ринку збуту
  • Ведення переговорів з потенційними клієнтами
  • Укладання договорів
  • Повний супровід ключових клієнтів
  • Статистичний аналіз, обробка інформації, робота з документами

липень 2002 - березень 1999

ТОВ «АКВАРІУМІСТ», ОПТОВИЙ І РОЗДРІБНИЙ ПРОДАЖ ЗООТОВАРІВ

МЕНЕДЖЕР ТОРГОВОГО ВІДДІЛУ, СПЕЦІАЛІСТ З ПРИВАТИЗАЦІЇ НЕРУХОМОСТІ

  • Організація оптових продаж зоотоварів
  • Організація роздрібних продаж зоотоварів
  • Повний супровід клієнта
  • Статистичний аналіз, обробка інформації, робота з документами
  • Виведення нерухомості з житлового фонду
  • Приватизація нерухомості
  • Продаж нерухомості

березень 1999- Вересень 1997

ТОВ «АКВАРІУМІСТ», ОПТОВИЙ І РОЗДРІБНИЙ ПРОДАЖ ЗООТОВАРІВ

ОФІС МЕНЕДЖЕР

  • Прийом і розподіл дзвінків, і первинної інформації, робота з відвідувачами
  • Управління документообігом
  • Управління та контроль діяльності молодшого виконавчого персоналу




ВОЛОДІННЯ КОМП'ЮТЕРНИМИ ПРОГРАМАМИ

Впевнений користувач Micrsoft Office: Word, Excel, Internet Explorer, Outlook Express,

1C: підприємство, r-keeper

МОВИ:

Російська, українська - рідні

Англійська розмовна

ОСОБИСТІ ЯКОСТІ:
Впевненість, відповідальність, натиск, оперативність у прийнятті рішень, комунікабельність, вміння ставити цілі і завдання собі і підлеглим, вміння швидко навчатися самій і навчати людей, гнучкість, відкритість новому, готовність до командної роботи, стресостійкість, привітність.

Причина скарги *

Опишіть коротко суть скарги *


Шукаєте персонал?

Часто шукають

↑ Вгору