Мусієнко Ольга Анатоліївна
Адреса: м Київ
Тел (моб): 8-067 658-18-66
e-mail: olga.musienko.musya@gmail.com
дата народження - 23.06.1975
МЕТА: Отримання посади керівника, заступника керівника ресторану.
ОСВІТА: 1992г.-1997г.- Харківський державний університет будівництва та архітектури, санітарно технічний факультет
ДОСВІД РОБОТИ:
жовтень 2014 – вересень 2018
ЛЬВІВСЬКА ФІЛІЯ УКРАЇНСЬКОЇ ФЕДЕРАЦІЇ ЙОГИ та ВСЕУКРАЇНСЬКОЇ ФЕДЕРАЦІЇ ТАНЦІВ, КЕРІВНИК ЗАЛІВ, ІНСТРУКТОР ЙОГИ ДЛЯ ВАГІТНИХ
- Управління господарською та фінансовою діяльністю філії
- Створення сприятливої та комфортної атмосфери в залах
- Організація і проведення лекцій, майстер класів
- Організація event-заходів
- Інструкторська діяльність
травень 2013 – жовтень 2014
Декретна відпустка
травень 2012 – травень 2013
РЕСТОРАН «МИСЛИВЕЦЬ», ЗАСТУПНИК КЕРІВНИКА РЕСТОРАНУ, АДМІНІСТРАТОР
- Оперативне управління підрозділами ресторану
- Організація та контроль роботи персоналу в гостьовій зоні
- Навчання та стажування обслуговуючого персоналу
- Спілкування з гостями (зворотний зв'язок, надання дисконтів, оповіщення про новини ресторану, привітання зі святами, рекомендація страв, вирішення конфліктних ситуацій і ситуацій, які потребують особливої уваги)
- Підготовка і проведення банкетів, фуршетів.
- Спілкування з контролюючими органами
- Контроль якості страв
- Контроль наявності і стану матеріального майна ресторану
- Введення сезонних меню (починаючи з калькуляції страв і закінчуючи навчанням персоналу)
- Розробка і проведення заходів щодо залучення гостей і збільшення обсягів продажів
- Відстеження динаміки продажів і переваг ресторану
червень 2011 - травень 2012
РЕСТОРАН «CHINA WHITE», СТАРШИЙ ОФІЦІАНТ
- Організація та контроль роботи персоналу (офіціантів) в гостьовій зоні.
- Контроль підготовки та ефективної роботи гостьової зони
березень 2011- Травень 2011
РЕСТОРАНИЙ КОМПЛЕКС «ПУШКА- МИНДАЛЬ», М. ХАРКІВ, АДМІНІСТРАТОР РЕСТОРАНУ
- Оперативне управління підрозділами ресторану
- Контроль роботи персоналу
- Навчання обслуговуючого персоналу
- Спілкування з гостями
- Підготовка і проведення банкетів
жовтень 2010 - березень 2011
РЕСТОРАН «CHINA WHITE», ОФІЦІАНТ, СТАРШИЙ ОФІЦІАНТ
- Організація та контроль роботи персоналу (офіціантів) в гостьовій зоні.
- Контроль підготовки та ефективної роботи гостьової зони
серпень 2010- жовтень 2010
РЕСТОРАН «КОЗАЧОК», ОФІЦІАНТ
- Згідно з посадовими інструкціями.
вересень 2008 - липень 2010
УКРАЇНСЬКА ФЕДЕРАЦІЯ ТАНЦІВ, КОНЦЕРТНИЙ ДИРЕКТОР
- Організація концертів, фестивалів (кількість учасників від 120 осіб, глядачів до 1300)
- Організація і проведення майстер класів
- Організація event-заходів
- Інструкторська діяльність
липень 2007- вересень 2008
ТОВ «С-ЦЕНТР», РЕКЛАМНО-СУВЕНІРНА ПРОДУКЦІЯ ПОЛІГРАФІЯ, ДЕПАРТАМЕНТ ОБСЛУГОВУВАННЯ КОРПОРАТИВНИХ КЛІЄНТІВ, КЕРІВНИК ДЕПАРТАМЕНТУ
- Створення нового напрямку
- Робота з транснаціональними компаніями щодо поставок рекламно сувенірної продукції
- Розрахунок і аналіз прибутковості проекту
- Моніторинг відповідного сегмента ринку (внутрішнього і зовнішнього)
- Ведення фінансової звітності
- Статистичний аналіз, обробка інформації, робота з документами
- Організація та контроль роботи відділу
- Навчання персоналу
- Проведення тренингів
липень 2002 - липень 2007
ТОВ «ПАПІРУС ГУРТ», ВИРОБНИЦТВО І ОПТОВИЙ ПРОДАЖ КАНЦЕЛЯРСЬКИХ ТОВАРІВ
СТАРШИЙ СПЕЦІАЛІСТ ВІДДІЛУ ЗБУТУ
- Визначення ринку збуту
- Ведення переговорів з потенційними клієнтами
- Укладання договорів
- Повний супровід ключових клієнтів
- Статистичний аналіз, обробка інформації, робота з документами
липень 2002 - березень 1999
ТОВ «АКВАРІУМІСТ», ОПТОВИЙ І РОЗДРІБНИЙ ПРОДАЖ ЗООТОВАРІВ
МЕНЕДЖЕР ТОРГОВОГО ВІДДІЛУ, СПЕЦІАЛІСТ З ПРИВАТИЗАЦІЇ НЕРУХОМОСТІ
- Організація оптових продаж зоотоварів
- Організація роздрібних продаж зоотоварів
- Повний супровід клієнта
- Статистичний аналіз, обробка інформації, робота з документами
- Виведення нерухомості з житлового фонду
- Приватизація нерухомості
- Продаж нерухомості
березень 1999- Вересень 1997
ТОВ «АКВАРІУМІСТ», ОПТОВИЙ І РОЗДРІБНИЙ ПРОДАЖ ЗООТОВАРІВ
ОФІС МЕНЕДЖЕР
- Прийом і розподіл дзвінків, і первинної інформації, робота з відвідувачами
- Управління документообігом
- Управління та контроль діяльності молодшого виконавчого персоналу
ВОЛОДІННЯ КОМП'ЮТЕРНИМИ ПРОГРАМАМИ
Впевнений користувач Micrsoft Office: Word, Excel, Internet Explorer, Outlook Express,
1C: підприємство, r-keeper
МОВИ:
Російська, українська - рідні
Англійська розмовна
ОСОБИСТІ ЯКОСТІ:
Впевненість, відповідальність, натиск, оперативність у прийнятті рішень, комунікабельність, вміння ставити цілі і завдання собі і підлеглим, вміння швидко навчатися самій і навчати людей, гнучкість, відкритість новому, готовність до командної роботи, стресостійкість, привітність.