UARU
Ваш акаунт не активовано. Перевірте пошту. 
  1. Робота в Україні
  2. Резюме
  3. Резюме в Черкасах
  4. Резюме Экономист в
  5. Экономист
Дане резюме вже не актуально.

Воно було збережено на сайті і поміщено в архів резюме в ознайомлювальних цілях.

Знайти схожі резюме

Экономист

Заблоковано
2 000 грн.
 22 січня 2017  Місто: Черкаси
Вік:44 роки
Режим роботи:повний робочий день
Рубрики: Офісний персонал

Додаткова інформація

Особисті якості, хобі, захоплення, навички: Впевнений користувач ПК. Відмінне знання державної та російської мови. Вміння планувати свій робочий час. Здатність та прагнення до навчання, відповідальність, комунікабельність. Вміння підтримувати дружні стосунки з співробітниками. 2012 – 2013 рр. – головний економіст Черкаської обласної державної телерадіокомпанії. 2008 – 2011 рр. – головний спеціаліст адміністративно- господарського відділу Управління фінансово-господарської діяльності Головного управління Державного казначейства України у Черкаській області. 2006 – 2008 рр. – провідний спеціаліст відділу казначейських операцій, міжбюджетних відносин та клірингових розрахунків Головного управління Державного казначейства України у Черкаській області. 2002 – 2006 рр. – провідний спеціаліст відділу видатків державного бюджету управління Державного казначейства України в Черкаській області. 1998 – 1999 рр. – бухгалтер матеріальних цінностей Катеринопільського ВУЖКГ (Виробничого управління житлово-комунального господарства).Освіта: 1998р. – закінчила Чигиринський сільськогосподарський технікум за спеціальністю «Бухгалтерський облік» та отримала кваліфікацію бухгалтера. 2008р. – закінчила Черкаський державний технологічний університет і отримала базову вищу освіту за напрямом підготовки «Економіка і підприємництво» та здобула кваліфікацію бакалавра з економіки і підприємництва. 2009р. - закінчила Черкаський державний технологічний університет і отримала повну вищу освіту за спеціальністю «Фінанси» та здобула кваліфікацію економіста-фінансиста.-

Причина скарги *

Опишіть коротко суть скарги *


Шукаєте персонал?

Часто шукають

↑ Вгору