UARU
Ваш акаунт не активовано. Перевірте пошту. 
  1. Робота в Україні
  2. Резюме
  3. Резюме в Рівному
  4. Резюме Економіст, офіс менеджер, помічник керівника в
  5. Економіст, офіс менеджер, помічник керівника
Дане резюме вже не актуально.

Воно було збережено на сайті і поміщено в архів резюме в ознайомлювальних цілях.

Знайти схожі резюме

Економіст, офіс менеджер, помічник керівника

Заблоковано
2 000 грн.
 22 січня 2017  Місто: Рівне
Вік:36 років
Режим роботи:повний робочий день
Рубрики: Бухгалтерія, фінанси, облік/аудит

Додаткова інформація

Особисті якості, хобі, захоплення, навички: Додаткові відомості: Ввічлива, швидко навчаюсь, відповідальна. РЕЗЮМЕ ПІБ: Волошина Людмила Миколаївна Вік: 25 років Сімейний стан: заміжня, дітей немає Місто проживання: Рівне Тел. 0977491516, 0990203314 ОСВІТА: вища, Рівненський державний гуманітарний університет, спеціальність: «Менеджмент організацій», з 2004 по 2009 рр. Володіння іноземними мовами: українська – вільно, російська – вільно, англійська – зі словником. ДОСВІД РОБОТИ: I. Контрольно-ревізійне управління в Київській області (07/2009-09/2010) Посада: Головний спеціаліст відділу адміністративно-господарського забезпечення. Обов’язки: - Ведення документообігу КРУ (прийом та відправка кореспонденції, підготовка наказів, ознайомлення виконавців з документацією). - Ведення документації, надання у встановлені терміни статистичної і іншої інформації про виконання контрольних доручень з головного КРУ. - Підготовка для керівництва інформаційно-аналітичних звітів до колегій КРУ. - Контроль в межах своєї компетенції за дотриманням правил протипожежної безпеки, норм техніки безпеки. - Участь в інвентаризації приміщень, устаткування в цілях контролю їх збереження і технічного стану. - Замовлення, отримання і зберігання канцелярського приладдя, господарських матеріалів, устаткування, забезпечення ними відділів виконкому, облік їх витрачання і складання встановленої звітності. - Збереження первинної документації та передача її до архіву. - Участь у проведенні перевірок контрольно-ревізійних відділів управління. - Прийом та перевірка товарних звітів. - Виписка маршрутних листів та направлень на перевірки. ІІ. Обласна організація Політичної Партії «Фронт Змін» з 01/2011 по 11/2012. Посада: офіс - менеджер Обов’язки: - Ведення документообігу в Партії (прийом та відправка кореспонденції, підготовка листів та розпоряджень, контроль за виконанням розпоряджень). - Робота з Автоматизованою системою обліку членів Партії (прийом та вихід з Партії). - Контроль за оплатою членських внесків членами Партії. - Підготовка до конференцій. - Підготовка до нарад з керівниками місцевих організацій Партії. - Ведення документації в обласному штабі Партії. Професійні навики і знання: MS Office, Word, Excel, Outlook, Internet, знання оргтехніки. Додаткові відомості: Ввічлива, швидко навчаюсь, відповідальна.

Причина скарги *

Опишіть коротко суть скарги *


Шукаєте персонал?

Часто шукають

↑ Вгору