UARU
Ваш акаунт не активовано. Перевірте пошту. 
  1. Робота в Україні
  2. Резюме
  3. Резюме в Києві
  4. Резюме Керiвник. Заступник керiвника вiддiлу. в Києві
  5. Керiвник. Заступник керiвника вiддiлу.
Дане резюме вже не актуально.

Воно було збережено на сайті і поміщено в архів резюме в ознайомлювальних цілях.

Знайти схожі резюме

Professional resumeПрофесійне резюме, в якому вказані: ел.пошта, телефон, зарплатня, досвід роботи, освіта та інша важлива інформаціяКерiвник. Заступник керiвника вiддiлу.

Заблоковано
19 000 грн.
 10 січня 2023  Місто: Київ
Вік:42 роки
Режим роботи:повний робочий день
Рубрики: HR, управління персоналом; Реклама, маркетинг, PR; Торгівля, продажі, закупівлі

Досвід роботи

Фахiвець з вiдеомаркетингу
АН «Хiрш» (Агенство нерухомостi), Київ
01.2015 − 10.2017 (2 роки 8 місяців)

Досягнення:

100% продаж нерухомостi (по кожному промо-ролику)

Функціональні обов'язки:

Виїзд на об'єкт.

Фото та вiдео зйомка.

Фотошоп, монтаж вiдео.

Створення промо-ролика згiдно вимогам замовника.

Iндивiдуальна фотозйомка+фотошоп+друк.

Корпоративнi промо (привiтання з Новим роком,Рiздвом i т.д).

Створення промо-роликiв для болгарської нерухомостi.

 Є рекомендації з даного місця роботи
Заcтупник керiвника вiддiлу стандартизацiї бiзнес-процесiв (в.о.керiвника)
ТОВ ЕКО-Маркет (Українська мережа супермаркетів), Київ
08.2010 − 03.2012 (1 рік 6 місяців)

Останні півроку виконувала обов'язки керівника відділу,заступника та власного помiчника. Успiшно справлялась з усiма поставленими завданнями керiвництва.

Функціональні обов'язки:
Навчання, контроль, робота над помилками (зворотнiй зв'язок) зi cпецiалiстами по монiторингу (м. Київ та регiони 10-19 чол).

Cкладання, контроль виконання графiкiв перевiрок в мережi.

Ведення звiтностi внутрiшнього монiторингу:

Фото звiт « Фреш-зони» (збiр, обробка, оцiнка маркета).

Фото звiт ВТМ.

Акти з просроченої продукцiї.

Акти по некондиційному товару.

Коригування звiтiв по касам та верифiкацiї цiнникiв.

Перевiрка Локацiї (перевiрка вiдповiдностi викладки з планом ТЗ).

Своєчасне подання перевiрених даних (щоденно, щотижня, зведений звіт наприкінці місяця щодо кожної перевірки).

Органiзацiя, контроль виконання спецiальних перевiрок (сезоннi акцiї, обов'язковий асортимент).

Фiнаносова звiтнiсть (відрядження, заробiтна плата, нарахування премiй).

Розробка, впровадження, контроль виконання внутрішніх звітів (пошагова iнструкцiя виконання):

Акт спецiалiста.

Процедура роботи аудитора.

Комплексна перевiрка.

Стандарти обслуговування покупцiв.

Пам'ятка аудитора.

Бухгалтер
ТД «Лiдер» (Оптово-роздрібна торгівля м'ясом та м'ясними продуктами), Київ
07.2009 − 02.2010 (7 місяців)

Функціональні обов'язки:

Внутрішня звітність.
Облік касових операцій.
Облік розрахунків із покупцями та постачальниками.

Оформлення касових, авансових звітів, журнал касових операцій.

Виплата авансів, заробітної плати.
Робота з первинною документацією ( прибуткові, податкові накладні).

Облік і ведення особистих справ.

Ведення графіка відпусток.

Формування і ведення табеля обліку робочого часу.

Контроль договорів, заповнення довіреностей, проплати через Банк та ін.

Виконання доручень головного бухгалтера.


Помічник бухгалтера
ПП «ДАВИД» (Виробництво хлібобулочних продуктів), Київ
06.2008 − 02.2009 (8 місяців)

Дуже швидко освоїла бухгалтерську програму, завдяки гарному наставнику. 

Функціональні обов'язки:

Робота з первинною документацією (витратні, податкові накладні, повернення, коригування). Звірка з постачальниками та виробництвом про реалізацію продукції.

Формування і ведення табеля обліку робочого часу.

Щотижневий звіт керівництву по регіонах України, Київськiй обл., Києву.

Участь у нарахуваннi заробітних плат і розробка компенсаційних схем.

Контроль та заповнення договорів, довіреностей.

Виконання доручень головного бухгалтера.


Cупервайзер
Profi Lab партнер P&G (Рекламне агенство), Київ
08.2007 − 06.2008 (10 місяців)

Моя команда успiшно виконувала плановi показники продажу (якi щоквартально зростали). Завжди були гарно підготовлені до щомісячних атестацій (додатковий бонус до з.п).

Функціональні обов'язки:

Пошук та пiдбiр персоналу.

Польове навчання персоналу (проведення тренiнгiв, перевiрка роботи в Т.Т).

Організація командної роботи, проведення зборів.
Оцiнка якостi роботи консультантiв (згiдно критерiям).
Аналiз результатiв роботи команди (досягнення цiльових показникiв).

Мотивація персоналу.
Контроль якостi роботи консультанта, зворотній зв'язок.

Ведення щотижневої звітності ( план роботи на тиждень, графiк роботи консультантiв, звiт про реалiзацiю продукції за тиждень, асортиментний лист, проведення заходiв з покращення результатiв).

Пiдготовка консультантiв та щомiсячна здача атестацiй з асортименту продукції.

Виконання додаткових завдань.


Менеджер по персоналу
"Еліт Той" Підприємство з іноземними інвестиціями (Оптово-роздрібна торгівля дитячими іграшками серії ), Київ
01.2002 − 07.2003 (1 рік 5 місяців)

Розпочинала свою кар'єру з продавця-консультанта на четвертому курсi коледжу. Мала вiльний графiк відвідування занять (за успiшне навчання). Перед керiвництвом було поставлено завдання вивчити понад 2000 штрих-кодiв найменувань товару, та виконати плановi показники. Що було досягнуто меньш нiж за півроку, та підвищено до посади- супервайзер (менеджер по персоналу).

Функціональні обов'язки:

Пошук та пiдбiр персоналу (розміщення оголошень про вакансії в ЗМІ та на профільних інтернет-ресурсах,аналіз та оцінка відібраних резюме,проведення телефонних і особистих інтерв'ю).

Ведення звiтностi щодо процесу вiдбору персоналу.

Формування кадрового резерву.

Адаптація та ознайомлення нових співробітників з процесами які побудовані на підприємствi.

Організація навчання, наставництва, тестування і оцінювання працівників.

Виявлення помилок і недоробок, опрацювання з персоналом всіх проблемних моментів.

Допомога в описанні бізнес процесів (адаптації, наставництва, навчання, тестування).

Аналiз результатiв роботи співробітників (ефективність, результативність, робота над помилками).

Розробка пропозицій щодо підвищення ефективності навчання.

Планування графіку навчання,підготовка звітності по результатам роботи персоналу.

Ведення графіка відпусток.

Розробка та впровадження мотиваційних програм. Конкурс-«Кращий консультант мiсяця».

Організація та проведення внутрішнього та зовнішнього навчання.

Проведення зборів (мета: обмін дослідів, аналіз можливих ситуацій).

Складання звітності, нарахування бонусів, премій, заробітної плати.

Ведення особових справ працівників.

Організація та проведення корпоративних заходів.


Освіта

Київський інститут економіки та менеджменту (Київ)
Менеджмент зовнішньоекономічної діяльності
повна вища, 09.2006 − 08.2007 (11 місяців)
Київський торгово-економічний коледж (Київ)
Менеджмент зовнішньоекономічної діяльності
незакінчена вища, 09.1998 − 08.2002 (3 роки 11 місяців)

Знання мов:

Англійська - Середній, Українська - Високий рівень (вільно), Російська - Високий рівень (вільно)

Додаткова інформація

Знання комп'ютера, програм: ПК на рівні впевненого користувача Знання Word, Excel, Outlook,PowerPoint,Internet. Бухгалтерська програма-1С 7. Користування офісною технікою Adobe Photoshop CS6,Adobe Photoshop CC2018 Pinnacle Studio 15-19, Pinnacle Studio 21
Особисті якості, хобі, захоплення, навички: Ключовi навики: • Вміння планувати та організовувати свій робочий день. • Пошук та пiдбiр персоналу. • Ведення звiтностi щодо процесу вiдбору персоналу. • Організація навчання, наставництва, тестування і оцінювання працівників. • Виявлення помилок і недоробок, опрацювання з персоналом всіх проблемних моментів. • Допомога в описанні бізнес процесів (адаптації, наставництва, навчання, тестування). • Аналiз результатiв роботи співробітників (ефективність, результативність, робота над помилками). • Розробка пропозицій щодо підвищення ефективності навчання. • Планування графіку навчання,підготовка звітності по результатам роботи персоналу. • Ведення графіка відпусток співробітників. • Організація тренінгів та навчальних семінарів для співробітників. • Розробка та впровадження мотиваційних програм. • Організація та проведення внутрішнього та зовнішнього навчання. • Ведення особових справ працівників. • Формування і ведення табеля обліку робочого часу. • Контроль, пiдтримка та допомога працiвникам. • Розробка та проведення атестації персоналу. • Розробка, впровадження, контроль виконання внутрішніх звітів (пошагова iнструкцiя виконання). • Знання принципів мерчандайзингу, основ та специфіки викладення продовольчих та непродовольчих товарів. • Складання звітності, нарахування бонусів, премій, заробітної плати. Особисті якостi: Аналітичне та системне мислення. Здатність швидко навчатися;висока працездатність. Дисциплінованість, пунктуальність, комунікабельність. Грамотна усна та письмова мова, багатозадачність. Досвід роботи з великими об'ємами інформації. Організованість;стресостійкість. Без шкiдливих звичок.
Мета пошуку роботи, побажання до місця роботи: Маю досвiд роботи в багатьох сферах дiяльностi. Прагну застосовувати його та вдосконалювати в майбутнiй роботi. Cамостiйно вивчала програми : Adobe Photoshop, Pinnacle Studio, створюю по сьогоднi вiдео-ролики, фото. Вивчаю польську,самовдосконалююсь.

Причина скарги *

Опишіть коротко суть скарги *


Шукаєте персонал?

Часто шукають

↑ Вгору