Додаткова інформація
Особисті якості, хобі, захоплення, навички: • відповідальність
• уміння організовувати (управлінські навички)
• уміння працювати в будь-якій команді
• уміння самостійне ухвалювати рішення
• уміння переконувати
• стресостійкість
• знання іноземних мов (англійський, upper-intermediate level)
З жовтня 2013 року по червень 2014 року - ТДВ СК «ПРОВІТА»
Фахівець Департаменту Врегулювання Збитків
Прийом вхідних дзвінків від страхувальників/потерпілих осіб, прийом повідомлень про настання страхового випадку в телефонному режимі;Реєстрація інформації про настання страхового випадку в спеціалізованій базі даних BACK OFFICE;Здійснення прийому заяви на відшкодування шкоди і потрібного комплекту документів у клієнта / (потерпілого особи);Огляд пошкодженого транспортного засобу, складання акту огляду;Організація та порядок проведення оцінки пошкоджень транспортних засобів експертною організацією;Надання запитів компетентним органам ДАІ, міським судам, правоохоронним органам, банківським установам;Співпраця з державними структурами, що здійснюють контроль у сфері страхування на території України (надання письмових відповідей за запитами/розпорядженням Національної комісії, що здійснює державне регулювання у сфері ринків фінансових послуг, надання інформації за запитами від Моторно-Транспортного Бюро України, рішення спірних питань з даними структурами);Ведення переговорів з потерпілими особами щодо можливості зменшення суми страхового відшкодування та прискорення термінів виплати;Формування акта та наказу на виплату за страховим випадком;Складання відмов у виплаті страхового відшкодування;Підготовка письмових відповідей Страхувальникам та потерпілим особам;Робота з вхідною кореспонденцією;Ведення реєстру в електронній базі даних виплачених справ по страховому випадку.
з квітня 2013 року по жовтень 2013 - ПраТ СК «ПРОВІДНА» (один з лідерів страхового ринку України, що входить до складу групи компаній РГС (Росія).
Спеціаліст Центру Врегулювання Збитків
Здійснення прийому заяви на відшкодування шкоди і потрібного комплекту документів у клієнта;Інформування клієнта про процедуру та строки розгляду випадку має ознаки страхового та про хід процесу врегулювання збитків;
Перевірка прийнятих документів на комплектність, достовірність і правильність заповнення;Реєстрація вхідних/вихідних документів;Взаємодія з органами внутрішніх справ та іншими організаціями і установами в частині збору документів щодо подій, які мають ознаки страхових;Своєчасна передача підготовлених документів на наступний етап врегулювання збитків;Контроль за роботою в регіоні (консультації);Робота з СТО (станціями-партнерами);До регресну врегулювання;Запобігання шахрайства; Робота в системі INSIS
З червня 2011 по квітень 2013 - ПраТ СК «ПРОВІДНА» (один з лідерів страхового ринку України, що входить до складу групи компаній РГС (Росія)
Провідний фахівець інформаційного центру
Навчання персоналу; Координація роботи нових співробітників, розробка мотиваційних / демотиваційних процесів для підвищення ефективності роботи; Проведення міні-тренінгів, спрямованих на розвиток ключових компетенцій персоналу інформаційного центру (стандарти обслуговування, орієнтація на клієнта, правила ведення розмови по телефону, продуктова лінійка); Складання графіка роботи спеціалістів відділу• 2005-2010. Одеський Національний Політехнічний Університет, факультет Менеджменту Зовнішньоекономічної діяльності.• 2005-2006. Спеціалізована школа іноземних мов BELL-INTERNATIONAL.
Навчання по британським навчальним комплексам: «Headway», «Oxford University Press», «Cutting Edge», «Longman», «Cambridge», «Cambridge University Press», «English File», «Oxford University Press».