Аккаунт не активирован. Проверьте почту. 
  1. Работа в Украине
  2. Резюме
Предложить вакансию
Заблокирована

Фахівець Центра Врегулювання збитків

400 грн.
 22 января 2017   Киев  
ФИО: Сергійович
Возраст: 29 лет
Режим работы: полный рабочий день
Пол мужской
или зарегистрируйтесь на сайте как работодатель, чтобы видеть контактную информацию.

Описание

З жовтня 2013 року по червень 2014 року - ТДВ СК «ПРОВІТА» Фахівець Департаменту Врегулювання Збитків Прийом вхідних дзвінків від страхувальників/потерпілих осіб, прийом повідомлень про настання страхового випадку в телефонному режимі;Реєстрація інформації про настання страхового випадку в спеціалізованій базі даних BACK OFFICE;Здійснення прийому заяви на відшкодування шкоди і потрібного комплекту документів у клієнта / (потерпілого особи);Огляд пошкодженого транспортного засобу, складання акту огляду;Організація та порядок проведення оцінки пошкоджень транспортних засобів експертною організацією;Надання запитів компетентним органам ДАІ, міським судам, правоохоронним органам, банківським установам;Співпраця з державними структурами, що здійснюють контроль у сфері страхування на території України (надання письмових відповідей за запитами/розпорядженням Національної комісії, що здійснює державне регулювання у сфері ринків фінансових послуг, надання інформації за запитами від Моторно-Транспортного Бюро України, рішення спірних питань з даними структурами);Ведення переговорів з потерпілими особами щодо можливості зменшення суми страхового відшкодування та прискорення термінів виплати;Формування акта та наказу на виплату за страховим випадком;Складання відмов у виплаті страхового відшкодування;Підготовка письмових відповідей Страхувальникам та потерпілим особам;Робота з вхідною кореспонденцією;Ведення реєстру в електронній базі даних виплачених справ по страховому випадку. з квітня 2013 року по жовтень 2013 - ПраТ СК «ПРОВІДНА» (один з лідерів страхового ринку України, що входить до складу групи компаній РГС (Росія). Спеціаліст Центру Врегулювання Збитків Здійснення прийому заяви на відшкодування шкоди і потрібного комплекту документів у клієнта;Інформування клієнта про процедуру та строки розгляду випадку має ознаки страхового та про хід процесу врегулювання збитків; Перевірка прийнятих документів на комплектність, достовірність і правильність заповнення;Реєстрація вхідних/вихідних документів;Взаємодія з органами внутрішніх справ та іншими організаціями і установами в частині збору документів щодо подій, які мають ознаки страхових;Своєчасна передача підготовлених документів на наступний етап врегулювання збитків;Контроль за роботою в регіоні (консультації);Робота з СТО (станціями-партнерами);До регресну врегулювання;Запобігання шахрайства; Робота в системі INSIS З червня 2011 по квітень 2013 - ПраТ СК «ПРОВІДНА» (один з лідерів страхового ринку України, що входить до складу групи компаній РГС (Росія) Провідний фахівець інформаційного центру Навчання персоналу; Координація роботи нових співробітників, розробка мотиваційних / демотиваційних процесів для підвищення ефективності роботи; Проведення міні-тренінгів, спрямованих на розвиток ключових компетенцій персоналу інформаційного центру (стандарти обслуговування, орієнтація на клієнта, правила ведення розмови по телефону, продуктова лінійка); Складання графіка роботи спеціалістів відділу• 2005-2010. Одеський Національний Політехнічний Університет, факультет Менеджменту Зовнішньоекономічної діяльності.• 2005-2006. Спеціалізована школа іноземних мов BELL-INTERNATIONAL. Навчання по британським навчальним комплексам: «Headway», «Oxford University Press», «Cutting Edge», «Longman», «Cambridge», «Cambridge University Press», «English File», «Oxford University Press».

Дополнительная информация

Увлечения, интересы, умения: • відповідальність • уміння організовувати (управлінські навички) • уміння працювати в будь-якій команді • уміння самостійне ухвалювати рішення • уміння переконувати • стресостійкість • знання іноземних мов (англійський, upper-intermediate level)

Причина жалобы *

Опишите коротко суть жалобы *

↑ Наверх