UARU
Ваш акаунт не активовано. Перевірте пошту. 
  1. Робота в Україні
  2. Резюме
  3. Резюме в Києві
  4. Резюме Фахівець відділу обліку департаменту закупівель і логістиги, менеджер складської логістики в Києві
  5. Фахівець відділу обліку департаменту закупівель і логістиги, менеджер складської логістики
Дане резюме вже не актуально.

Воно було збережено на сайті і поміщено в архів резюме в ознайомлювальних цілях.

Знайти схожі резюме

Фахівець відділу обліку департаменту закупівель і логістиги, менеджер складської логістики

Заблоковано
  1 жовтня 2017  Місто: Київ
Вік:41 рік
Режим роботи:повний робочий день
Рубрики: Сільське господарство, агробізнес

Досвід роботи

Головний фахівець департаменту ЗЕД
ТОВ "Гранум Трейдінг"
09.2016 − 08.2017 (11 місяців)
- Формування договорів комісії, зовнішньоекономічних контрактів, додаткових угод. - Опрацювання та внесення до облікової програми (1С) валютних контрактів по закупівлі зернових культур, формування актів приймання-передачі товару (зернових). - Ведення електронного листування з постачальниками, отримання та відправлення необхідних документів. - Контроль щодо виконання контрактів. - Перевірка інвойсів від постачальників і подальша передача їх в оплату. - Ведення (1С) реєстрів вивантаження. Робота з документообігом. - Супровід роботи регіональних представництв. - Співпраця з митними брокерами в частині формування документів «навантаження судна» в базі 1С, формування рахунків-проформ, рахунків-фактур. - Підготовка валютних контрактів для митних брокерів, згідно яких оформлюються ВМД, розбивка контрактів для навантаження судна, проведення в базі (1С) ВМД даних документів.
Менеджер з логістики відділу портової і залізничної логістики
ТОВ "Гранум Інвест"
08.2015 − 09.2016 (1 рік 1 місяць)
Менеджер з логістики відділу складської логістики
ГТЕФ ПАТ "Державна продовольчо-зернова корпорація України"
02.2013 − 04.2014 (1 рік 2 місяці)
Менеджер з логістики відділу складської логістики
ТОВ "Хліб Інвестбуд"
09.2010 − 02.2013 (2 роки 5 місяців)
- Повний комплекс документального оформлення взаємовідносин із зерновими складами (до 500 зернових складів та елеваторів). - Детальний розрахунок всіх складських послуг та їх оформлення в системі обліку «1С Підприємство», (акти виконаних робіт, податкові накладні, акти звірки, акти-розрахунки). Перевірка наданих для оплати рахунків за послуги та виконані роботи. - Інвентаризація залишків зерна. - Приймання та обробка вхідної та вихідної кореспонденції від зернових складів. - Оформлення платіжних реєстрів та подання в бухгалтерію документів по наданих зерновими складами послугам зберігання (передача документів в бухгалтерію, передача поштою документів зерновим складам, передача рахунків фінансовому відділу). - Ведення переговорів із зерновими складами щодо необхідних виправлень та корегувань документів по послугам зберігання, контроль за їх виконанням. - Ведення переговорів із зерноскладами щодо погашення дебіторської заборгованості. - Внесення в систему обліку «1С: Підприємство» інформації про укладені договори зберігання та тарифи на послуги зберігання.

Освіта

Університет економіки та права "Крок"
Фінанси
повна вища, 09.2005 − 09.2010 (5 років )

Причина скарги *

Опишіть коротко суть скарги *


Шукаєте персонал?

Часто шукають

↑ Вгору