UARU
Ваш акаунт не активовано. Перевірте пошту. 
  1. Робота в Україні
  2. Резюме
  3. Резюме в Києві
  4. Резюме Финансовый директор контролер. Chief Financial Officer Controller в Києві
  5. Финансовый директор контролер. Chief Financial Officer Controller
Дане резюме вже не актуально.

Воно було збережено на сайті і поміщено в архів резюме в ознайомлювальних цілях.

Знайти схожі резюме

Финансовый директор контролер. Chief Financial Officer Controller

Заблоковано
 22 січня 2017  Місто: Київ
Вік:49 років
Режим роботи:повний робочий день
Рубрики: Бухгалтерія, фінанси, облік/аудит

Додаткова інформація

Особисті якості, хобі, захоплення, навички: Профессиональный опыт: 2004 – Финансовый директор проектов. 1995 – 2004 Главный бухгалтер. 1994 – 1995 Налоговый инспектор. Образование: 2007 Курсы-тренинг в АССА (the Association of Chartered Certified Accountants) «Международные стандарты учета и отчетности IAS, IFRS». 2003 Национальная Металлургическая Академия. г. Днепропетровск. 1994 Финансово – Экономический колледж. г. Днепропетровск Дополнительная информация: ПК: Microsoft Navision, Quick Books, 1C 7и8, GMS Office Tools, Word, Excel. Водительские права. Английский: средний. Контакты: 067-636-73-75 Квалифицированный финансовый менеджер с более чем 15-летним опытом: Организационно-управленческие навыки, способность генерировать альтернативные решения, идеи по улучшению и оптимизации работы; навыки презентации финансовых показателей в форме эффективного восприятия; легко адаптируюсь к частым изменениям и неожиданным событиям, сохраняя равновесие имея дело с эмоциональными темами; ответственность и своевременность выполнения обязательств; развитие инновационных подходов и решений; непрерывно усовершенствую профессиональны знания и навыки. Сферы деятельности: Производство, сельское хозяйство, портовый грузовой терминал, торговля, рекламные услуги, грузоперевозки, логистика. Финансовое управление. Внедрение комплексных систем управленческого учета, анализа и контроля. Налоговое планирование, управление денежными средствами, затратами, запасами, дебиторской - кредиторской задолженностью, т.п. Бюджетирование. Краткосрочное прогнозирование и финансовое управление в условиях динамично изменяющейся бизнес среды. Разработка, внедрение и управление системой бюджетирования информативно полезной для расстановки управленческих приоритетов и достижения стратегических целей. Финансовый анализ. Финансовое моделирование, расчет финансовой эффективности оперативных управленческих решений и коммерческих проектов. Определение показателей целесообразных для финансового анализа и прогнозирования. Создание рекомендаций руководству относительно возможностей снижения затрат и стратегий повышения доходности. Отчетность по международным и национальным стандартам. Международная финансовая отчетность (IFRS). Консолидация. Постановка учета согласно корпоративным стандартам европейских кампаний (GAAP). Внедрение параллельного учета согласно международным (IAS,GAAP) и национальным стандартам бухгалтерского учета. Аудит. Участие в процессе внедрения процедур соответствия SOX, сопровождение аудита. Реинжиниринг бизнес – процессов. Подбор персонала.Entrepreneurial financial management professional with over fifteen years of experience in: Developing, interpretation, implementation of complex financial and accounting concepts, techniques for financial planning, reporting and control. Providing with interpretation of financial policies, governmental legislation and accounting theory. Consolidated IFRS statements compilation. Creating of simultaneous multistandard accounting in accordance with GAAP and the Ukraine accounting principles organization (NAS). Integration and update accounting operations, policies and controls. Management of all financial needs including accounts payable, payroll, accounts receivable, preparing P&L statements, balance sheets, audit reports and other relevant financial statements. Short-term forecasting and financial management for the purpose of determining past financial performance and to project a financial probability in a dynamic business and financial environment exposed to economic crisis. Establishing databases of pertinent information for use in analyzing future plans and forecasts. Making recommendations to management regarding cost saving or profit generating opportunities and profitability improvement strategies. Development, disseminate and management of financial budgeting and forecasting processes, to ensure alignment with and achievement of organizational strategies and priorities. Financial modeling and projections, including cost-benefit analysis, pro-forma P&Ls, balance sheet and cash flows. Supporting for achieving compliance in areas such as SOX and the Financial Statements Audit. Developing and enhancing systems and tools to facilitate the effective management of resources across the organization. Kind of business: industrial and agricultural production, wholesale trade, port terminal, advertising services, logistics, cargo carriage.Career profile: 2004 – 2010 Financial manager (business process outsourcing). 1995 – 2004 Chief Accountant. 1994 – 1995 State Tax Inspector. Education: 2007 Training in АССА (the Association of Chartered Certified Accountants) «International Financial Reporting». 2003 State Institute of Post Graduate Education for Metal Industry Managers and Specialists of National Metallurgical Academy, Dnepropetrovsk. 1994 Financial and Economic College, Dnepropetrovsk. Personal professional qualities: Highly experienced, entrepreneurial and dynamic individual; generates suggestions for improving work; develops alternative solutions; works well in group problem solving situations; uses reason even when dealing with emotional topics; adapts to changes in the work environment; able to deal with frequent change, delays, or unexpected events; completes administrative tasks correctly and on time; takes responsibility for own actions; keeps commitments; develops innovative approaches and ideas; an ability to communicate financial systems in ways comprehensible to people outside the finance field; strong organizational skills, management skills, communication skills and attention to detail; pursues training and development opportunities; strives to continuously build knowledge and skills; supports everyone's efforts to succeed. Additional information: PC: Microsoft Navision, Quick Books, 1C 7&8, GMS Office Tools, Word, Excel. Driving license. English: intermediate (reading, writing) & pre-intermediate (talking).

Причина скарги *

Опишіть коротко суть скарги *


Шукаєте персонал?

Часто шукають

↑ Вгору