Аккаунт не активирован. Проверьте почту. 
  1. Работа в Украине
  2. Резюме
Предложить вакансию
Заблокирована

Финансовый директор, заместитель финансового директора, финансовый контролер

 22 января 2017   Киев  
ФИО:
Возраст: 35 лет
Режим работы: полный рабочий день
Пол мужской
или зарегистрируйтесь на сайте как работодатель, чтобы видеть контактную информацию.

Описание

Фінансовий директор Кві 2008 - по сьогодні (7 років 2 міс) Промислово-інвестиційна група компаній. До складу ГК входять різнопрофільні підприємства, що займаються відповідно виробництвом, торгівлею, наданням в оренду власного нерухомого майна (>150 тис. кв м площ), наданням різного роду послуг тощо. Основні функціональні обов’язки: • управління грошовими потоками, їх оптимізація • розробка та реалізація фінансової політики • впровадження системи бюджетування та управлінського обліку • оптимізація бізнес-процесів, тотальний контроль за витратами на всіх рівнях • контроль за веденням бухгалтерського, управлінського та податкового обліку • податкове планування та оптимізація (мінімізація) оподаткування на всіх рівнях • взаємодія з державними податковими та іншими контролюючими органами, супровід перевірок, розробка стратегії захисту в судах з податкових спорів • реалізація стратегії фінансування ГК, взаємодія з фінансовими інститутами та приватними інвесторами щодо фінансування Групи • оцінка та аналіз інвестиційних проектів • управління фінансовими ризиками ГК • впровадження системи фінансового контролю • due diligence при купівлі/продажу бізнесу Фінансовий директор дивізіону промислової нерухомості Чер 2007 - Кві 2008 (11 міс) Концерн «Беарс Фуд Інгредієнтс» (ГК «Беарс») (http://www.bfi.com.ua) від 100 до 250 співробітників; Інше (Концерн здійснює управління Групою Компаній “Беарс”. До складу Групи входять 14 бізнес-юнітів, що займаються відповідно виробництвом та реалізацією харчових інгредієнтів, наданням послуг оренди, транспортних, охоронних та фінансових послуг. ) Функціональні обов'язки: - управління фінансовою діяльністю всіх підпорядкованих підприємств; - бюджетування, фінансове планування діяльності; - залучення фінансових ресурсів для реалізації інвестиційних проектів, пошук можливих інвесторів; - контроль за виконанням платіжної дисципліни, cash-менеджмент (розробка процедур); - звітування перед акціонерами, інвесторами щодо результатів діяльності підпорядкованих підприємств. Фінансовий контролер відділу казначейства, контролінгу та внутрішнього аудиту Сер 2006 - Чер 2007 (11 міс) Концерн "Беарс Фуд Інгредієнтс" (http://www.bfi.com.ua) від 100 до 250 співробітників; Інше (Концерн здійснює управління Групою Компаній “Беарс”. До складу Групи входять 14 бізнес-юнітів, що займаються відповідно виробництвом та реалізацією харчових інгредієнтів, наданням послуг оренди, транспортних, охоронних та фінансових послуг. ) Функціональні обов'язки: - поліпшення системи управлінського та бухгалтерського обліку (згідно МСБО та НП(С)БО) - розробка єдиної облікової політики для всіх підприємств - складання консолідованої звітності згідно МСФЗ та її підтвердження незалежними міжнародними аудиторами - забезпечення відповідності здійснюваних фінансово-господарських операцій бізнес-юнітами відповідно до рішення щонедільного бюджетного комітету, здійснення контролю за цільовим використанням грошових коштів - внутрішній аудит1999 - 2004 р.р. Київський національний економічний університет (КНЕУ) Факультет: міжнародна економіка і менеджмент Спеціальність: міжнародна економіка Стаціонарна форма навчання Навчався на магістерській програмі “Управління міжнародним бізнесом”. В 2004 році отримав повну вищу освіту за спеціальністю “Міжнародна економіка” та здобув кваліфікацію магістра з міжнародної економіки. Захищена дипломна робота магістра на тему: “Розвиток управління грошовими потоками міжнародних корпорацій (на прикладі корпорації Coca-Cola Beverages Ukraine)”

Дополнительная информация

Увлечения, интересы, умения: - управління фінансовою діяльністю Групи компаній (до 20-ти компаній) - побудова фінансової служби "з нуля" - розробка і впровадження фінансової стратегії - розробка і впровадження системи управлінського обліку "з нуля" - розробка і впровадження бухгалтерського обліку - розробка і впровадження системи бюджетування "з нуля" - оптимізація бізнес-процесів - оптимізація управлінського обліку - оптимізація бюджетних процесів - розробка і впровадження IT-рішень для цілей управлінського і бухгалтерського обліку - розробка систем управлінської і фінансової звітності для внутрішніх та зовнішніх користувачів - податкове планування і оптимізація оподаткування - оптимізація управління оборотним капіталом - управління грошовими потоками - оцінка ефективності інвестиційних проектів - супровід перевірок податкових та інших контролюючих органів - проходження зовнішнього аудиту - управління кредитним портфелем - управління проектами Професійний користувач ПК (MS Word, MS Excel, MS Power Point, 1-С, Visio)

Создайте лучшее резюме всего за несколько минут и работа Вашей мечты найдется быстрее!

Создать резюме

Причина жалобы *

Опишите коротко суть жалобы *

↑ Наверх