UARU
Ваш акаунт не активовано. Перевірте пошту. 
  1. Робота в Україні
  2. Резюме
  3. Резюме в Києві
  4. Резюме Финансовый контролер в Києві
  5. Финансовый контролер
Дане резюме вже не актуально.

Воно було збережено на сайті і поміщено в архів резюме в ознайомлювальних цілях.

Знайти схожі резюме

Финансовый контролер

Заблоковано
 20 квітня 2017  Місто: Київ
Вік:35 років
Режим роботи:повний робочий день
Рубрики: Бухгалтерія, фінанси, облік/аудит; Керівництво; Інші пропозиції
 Перебуваю в шлюбі  Готовий до відряджень

Досвід роботи

Заступник керівника операційно контролюючої діяльності
ПАТ «ПУМБ»
07.2016 − 01.2017 (6 місяців)
Планування роботи відділення, формування звітів продаж, послідовність виконання поставлених задач фахівцям. Проведення повної інвентаризації у відділенні (відправка звітності). Постановка задач та контроль процесу їх виконання від підлеглих. Виконання контрольно-операційних функцій по операціям роздрібного бізнесу виконаних у відділенні. Контроль повноти сформованого пакета документів який встановлений внутрішнім розпорядженням банка для надання того чи іншого виду банківських послуг. Контроль за вчасним, коректним та повним проведенням переідентифікації клієнтів. Контроль коректності внесення даних згідно договору (відкриття пакета послуг та зв’язаних продуктів, відкриття поточного рахунку, відкриття депозитного рахунку.) Контроль за коректністю створення сторнуючих проводок, наявність документів – підстава для проведення сторнування, при необхідності акцепт. Контроль фактичного закриття рахунку в АБС по строку 45 днів. Щоденне виконання контролю відсутності неакцептованих угод в АБС. Відправка щоденного звіту про рух БПК та ПІН конвертів, перевірка кількості. Формування \ перевірка \ контроль «Документів дня відділення» згідно внутрішніх розпоряджень. Виконання контрольно – операційних функцій по операціям корпоративних клієнтів в межах наданих відділенню повноважень. Надання відповідей та комплект документів на запити аудиторів, аудиторських компаній та відповідним органам згідно рішенням суду. Оформлення вхідної та вихідної кореспонденції та передача у відповідні підрозділи, контроль ведення журналу.
Заступник керівника
ПАТ «Банк Михайлівський»
05.2014 − 06.2016 (2 роки 1 місяць)
Робота з юридичними особами; робота з системою «Клієнт-Банк»; контроль роботи відділення, згідно постанов НБУ; контроль відкриття/закриття банківських продуктів, згідно нормативно-правових документів; контролювання міжбанківських та міжнародних переказів; успішне забезпечення виконання планів відділення (завжди виконувався на 100 та більше відсотків); вміння зарядити команду на успішні продажі; поставлення задач спеціалістам (5 підлеглих) та перевірка їх виконання; розподіл функціональних обов’язків між співробітниками для подальшого високо-результативного виконання плану; вирішення конфліктних ситуацій з клієнтами; засвідчення зразків підписів співробітників відділення у відповідності з виконуваними посадовими обов’язками і контроль своєчасного оформлення карток зразків підписів; формування і своєчасне надання звітів щодо операцій відділення Банку; забезпечення проведення оцінки результатів роботи та ефективності роботи підлеглих працівників відділення Банку; контроль належного використання співробітниками відділення Банку паролів до програмних систем Банку, печаток, штампів, ключів, кодів, пломбіраторів; рішення позаштатних ситуацій, які не регламентовані функціонально – технологічною документацією; планування роботи відділення; забезпечення безперебійної роботи відділення; забезпечення ефективної діяльності відділення. -----листопад 2014р – квітень 2016р – головний фахівець (заступник керівника)----- Обов’язки: Забезпечення виконання планів відділення; проведення переговорів з фізичними та юридичними особами; контроль операційної та касової роботи відділення; своєчасна передача клієнтських справ в архів; контроль формування пакетів документів на відкриття рахунків їх засвідчення в межах повноважень; відкриття, закриття; зняття з охорони сховища і касового вузла Банку; інкасація проведення ревізій операційної каси відділення Банку; контроль за операціями з підкріплення та інкасації відділення, завантаженні\розвантаженні касет Банкоматів; контроль дотримання співробітниками відділення Банку трудової дисципліни, посадових інструкцій вимог КЗпП України і тд. -----травень 2014р – листопад 2014р – фахівець відділення.----- Обов’язки: консультування та обслуговування фізичних осіб; продаж продуктів банку; оформлення угод; проведення ідентифікації клієнтів; повний супровід клієнта по всьому спектру послуг у банку; ведення документів дня; формування реєстрів та актів на передачу у відділ архіву.
Фахівець відділу обслуговування клієнтів
ПАТ «Банк Руский Стандарт»
10.2013 − 05.2014 (7 місяців)
• Продаж банківських продуктів як: - Страховка: життя від нещасних випадків, дітей, квартир, дачі, послуга «не теряй» - Кредити готівкою (кредитні карти): доскональний продаж кредитних продуктів, страховки та смс послуг до них - Депозити: відкриття нових депозитів, залучення нових клієнтів, утримування клієнтів які забирають депозит - Зарплато-карточні продукти: відкриття дебетових та зарплатних карт з підключенням смс - послуги та страхових продуктів • Відкриття та закриття банківських рахунків. • Доскональне знання нормативної бази діяльності банківської сфери. • Знання форм банківської статистичної звітності. • Робота з документами, ведення архіву тощо. • Робота в програмних забезпеченнях: Б2, ПЗ Агент, ПЗ Кредит, Microsoft Outlook.
Фінансовий консультант
ПАТ «Промінвестбанк»
06.2013 − 09.2013 (3 місяці)
• Вивчання тенденції розвитку фінансового ринку; • Пошук та залучення клієнтів; • Надання консультативних і методичних допомог клієнту по усіх фінансових питаннях. Як в телефонному режимі, так і в індивідуальному, на території клієнта; • Розробляння схеми фінансових взаємин клієнта; • Підбір найбільш оптимальної фінансової програми;
Адміністратор реєстрації електронно-цифрового підпису
ТОВ «Інтелект-сервіс»
11.2011 − 09.2012 (10 місяців)
Вид діяльності: Продаж та встановлення програмного забезпечення; Обов’язки: • оформлення електронно - цифрового підпису; • робота з первинною документацією фірми; • ведення контролю грошового розрахунку з клієнтами; • робота з Українським сертифікаційним центром щодо обслуговування клієнтів, які отримали електронно - цифровий підпис; • продаж програмного забезпечення в сфері електронного документообігу, як "M.E.DOC", "БЕСТ ЗВІТ ПЛЮС"; • виїзд на місце роботи клієнта, та встановлення відповідного програмного забезпечення на ПК; • консультація існуючих та залучення нових клієнтів, встановлення довготривалих відносин.

Освіта

ВІТІ НТУУ «КПІ» Молодший лейтенант запасу
повна вища, 09.2009 − 08.2010 (11 місяців)
Національний університет харчових технологій; м. Київ Факультет: Автоматизація та комп’ютерно-інтегровані технології; Спеціальність: Інформаційні управляючі системи та технології.
Інформаційні управляючі системи та технології
повна вища, 09.2008 − 08.2011 (2 роки 11 місяців)

Знання мов:

англійська - Професійний (експерт), українська - Професійний (експерт), російська - Професійний (експерт)

Додаткова інформація

Особисті якості, хобі, захоплення, навички: Маю підвищену активність в сфері контролю, організації, вміння зарядити команду на успішні продажі, вирішення конфліктних ситуацій, цілеспрямованість, пунктуальність, енергійність, легко та швидко навчаюсь новому з великим бажанням, акуратність, комунікабельність, дисциплінованість, надійність, відповідальність, уміння спостерігати і робити висновки, прагнення до підвищення професійних навичок.

Знання та навички:

Будування графіка, контроль за веденням таблиць виконання плану відділення, вхідних та вихідних дзвінків (з побудовою графіка), індивідуального плану кожного фахівця та планування на наступний місяць.

  • впевнений користувач ПК (навчався в «автоматизація та комп’ютерно-інтегровані технології» )
    • початковий досвід роботи з базами даних;
    • швидке вивчення нового матеріалу;
    • навики роботи з мережею;
    • досвідчений користувач Windows
    • впевнений користувач Photoshop, Word, Excel (сводные таблицы), PowerPoint, Microsoft Access, Outlook.
    • досвід роботи з бухгалтерськими системами: "БЕСТ ЗВІТ ПЛЮС", "M.E.Doc".
    • АБС Б2, IS_Card, CIP CRM, 1C, IS_RAP, SIRIUS, Web – bank
Мета пошуку роботи, побажання до місця роботи: Прийшов, побачив, переміг.

Причина скарги *

Опишіть коротко суть скарги *

Шукаєте персонал?

Часто шукають

↑ Вгору