Ваш надійний партнер в пошуку роботи та підборі персоналу
- організація та управління за проведенням фінансової дисципліни та налагодження бюджетування на підприємстві;
- організація та ведення управлінського обліку та звітності (Cash Flow, P & L). Розробка та введення регламентних форм звітності в рамках облікової політики компанії;
- складання та планування грошових потоків підприємства (платіжний календар, звіт ДДС, розшифровки до нього);
- робота з платежами через клієнт-банки, облік і контроль дебіторської / кредиторської заборгованості;
- ведення зарплатних проектів підприємств (емісія/перевиготовлення карток, підготовка загального пакету документів до банків);
- підготовка інформації для банків (залучення / супровід кредитів), в т.ч.: бухгалтерські довідки, статутні документи, листи, аналітичні таблиці, пояснювальні записки, тощо;
- складання бізнес планів, звіту про фінансовий результат, на основі економічних та фінансових даних виведення та планування операційного/фінансового результату діяльності підприємства тощо.
- контроль і аналіз фінансових потоків, підготовка аналітичних звітів по заданих критеріях.
- фінансово-економічний аналіз показників діяльності підприємства;
систематизація і класифікація даних, аналіз ринку цін і постачальників;
- проведення роботи по кредитуванню/реструктуризації кредитів з комерційними банками, оцінка в цілому кредитоспроможності підприємства;
- розробка та забезпечення фінансової стратегії підприємства, його фінансової стійкості;
- контроль за проведенням інвестиційної політики, управління активами підприємства, визначення оптимальної їх структури;
- підготовка пропозицій по заміні, ліквідації активів, стеження за портфелем коштовних паперів, проведення аналізу і надання оцінки ефективності фінансових вкладень;
- оформлення у встановлені терміни фінансово-розрахункових і банківських операцій, оплату рахунків постачальників і підрядчиків, погашення позик, виплату відсотків банкам, заробітної плати робітникам, перерахування податків і зборів до державних позабюджетних соціальних фондів, платежів до банківських установ;
- аналіз фінансово-господарської діяльності підприємства, участь в розробці пропозицій, направлених на забезпечення платоспроможності, підвищення рентабельності виробництва, збільшення прибутку, зниження витрат на виробництво і реалізацію продукції, зміцнення фінансової дисципліни.
- організація та управління за проведенням фінансової дисципліни та налагодження бюджетування на підприємстві;
- організація та ведення управлінського обліку та звітності (Cash Flow, P & L). Розробка та введення регламентних форм звітності в рамках облікової політики компанії;
- складання та планування грошових потоків підприємства (платіжний календар, звіт ДДС, розшифровки до нього);
- робота з платежами через клієнт-банки, облік і контроль дебіторської / кредиторської заборгованості;
- ведення зарплатних проектів підприємств (емісія/перевиготовлення карток, підготовка загального пакету документів до банків);
- підготовка інформації для банків (залучення / супровід кредитів), в т.ч.: бухгалтерські довідки, статутні документи, листи, аналітичні таблиці, пояснювальні записки, тощо;
- складання бізнес планів, звіту про фінансовий результат, на основі економічних та фінансових даних виведення та планування операційного/фінансового результату діяльності підприємства тощо.
- контроль і аналіз фінансових потоків, підготовка аналітичних звітів по заданих критеріях.
- фінансово-економічний аналіз показників діяльності підприємства;
систематизація і класифікація даних, аналіз ринку цін і постачальників;
- проведення роботи по кредитуванню/реструктуризації кредитів з комерційними банками, оцінка в цілому кредитоспроможності підприємства;
- розробка та забезпечення фінансової стратегії підприємства, його фінансової стійкості;
- контроль за проведенням інвестиційної політики, управління активами підприємства, визначення оптимальної їх структури;
- підготовка пропозицій по заміні, ліквідації активів, стеження за портфелем коштовних паперів, проведення аналізу і надання оцінки ефективності фінансових вкладень;
- оформлення у встановлені терміни фінансово-розрахункових і банківських операцій, оплату рахунків постачальників і підрядчиків, погашення позик, виплату відсотків банкам, заробітної плати робітникам, перерахування податків і зборів до державних позабюджетних соціальних фондів, платежів до банківських установ;
- аналіз фінансово-господарської діяльності підприємства, участь в розробці пропозицій, направлених на забезпечення платоспроможності, підвищення рентабельності виробництва, збільшення прибутку, зниження витрат на виробництво і реалізацію продукції, зміцнення фінансової дисципліни.
Підписатись на розсилку нових резюме: "Финансовый менеджер в Києві"