UARU
Ваш акаунт не активовано. Перевірте пошту. 
  1. Робота в Україні
  2. Резюме
  3. Резюме в Києві
  4. Резюме Фінансист, економіст, планово-економічний відділ в Києві
  5. Фінансист, економіст, планово-економічний відділ
Дане резюме вже не актуально.

Воно було збережено на сайті і поміщено в архів резюме в ознайомлювальних цілях.

Знайти схожі резюме

Professional resumeПрофесійне резюме, в якому вказані: ел.пошта, телефон, зарплатня, досвід роботи, освіта та інша важлива інформаціяФінансист, економіст, планово-економічний відділ

Заблоковано
22 000 грн.
  8 вересня 2022  Місто: Київ
Вік:47 років
Режим роботи:повний робочий день, віддалена робота, плаваючий графік роботи
Рубрики: Бухгалтерія, фінанси, облік/аудит; Медицина, фармацевтика; ЗМІ, TV, Радіо

Досвід роботи

Економіст, фінансист планово-економічного відділу
ПрАТ Картель (Медіа / ЗМІ ), Київ
06.2014 − 04.2022 (7 років 10 місяців)

Видавництво: журнали Навколо Світу, Влада грошей, Ділова Столиця, сайти: depo.ua, dsnews.ua, vokrugsveta.ua

* розробка і впровадження форм звітності та бюджетування, досвід побудови системи фінансового/бюджетного управління (складання універсальних форм у форматі Excel та 1С FinS.publisher, Server Management Studio - SQL запити до бази 1С, робота в Power BI);

* аналіз фінансової діяльності підприємства, контроль роботи бухгалтерських служб, складання управлінської звітності (P&L, СF - щомісячна, квартальна, річна звітність по кожному виданню/напрямку та по всій компанії загалом);

* управління фінансовими потоками підприємств холдингу:

* розподіл та контроль грошових коштів по п/п (ТзОВ ВД АСС-МЕДІА, ТзОВ Всеукраїнська передплатна агенція, ПП ІА ІНФОРМБЮРО, ПАТ КАРТЕЛЬ, ТзОВ Медіа Адвертайзинг Груп);

* забезпечення оперативного фінансування, виконання розрахункових та платіжних зобов'язань;

* формування реєстру платежів;

* відображення змін у платоспроможності підприємства та узгодження платежів з іншими профільними службами;

* Контроль бюджетних витрат;

* моніторинг дебіторської та кредиторської заборгованості, контроль роботи підприємств з кредиторською та дебіторською заборгованістю;

* консолідація бюджетів підрозділів до фінансового бюджету компанії; контроль за виконанням бюджетів (план-факт);

Працював за сумісництвом (2018-січ,2021): ТОВ "Адаптив Маркетинг Инновейшенз" (АМІ) та ТОВ "Адаптив Маркетинг Солюшенз" (AMS) - формування та складання фінансової та управлінської звітності. ams.agency

Рекомендації

• готовий надати за вимогою

Економіст, фінансовий аналітик
ТОВ Караван Медіа (Медіа / ЗМІ), Київ
08.2004 − 06.2014 (9 років 10 місяців)

karavan.ua

* перспективне бізнес-планування по кожному з продуктів компанії та по всій компанії в цілому;

* розробка та впровадження форм звітності та бюджетування, досвід побудови системи фінансового/бюджетного управління (складання універсальних форм у форматі Excel);

* аналіз фінансової діяльності підприємства, управління фінансовими потоками, контроль роботи бухгалтерських служб, складання управлінської звітності (BS, P&L, СF - щомісячна, квартальна, річна звітність по кожному виданню та по всій компанії в цілому);

* консолідація бюджетів підрозділів до фінансового бюджету компанії; контроль за виконанням бюджетів (план-факт);

* облік витрати пального та товарообігу поза складами;

* формування первинних даних для нарахування заробітної плати менеджерам зі збуту та реклами.

* робота з банківськими виписками, виписка ПН та їх реєстрація в МЕДок, проведення повернень товару та супутніх операцій.

За сумісництвом – Український Медіа Холдинг, участь у бізнес-плануванні журналу "VOGUE", друкованої версії проекту «Майстер-Шеф», «Холостяк» та ін.

Рекомендації

• готовий надати за вимогою

Менеджер-консультант по роботі з приватними замовниками
Паритет (Промисловість та Виробництво), Київ
03.2004 − 08.2004 (5 місяців)

Прийом та супровід заказів

Менеджер з прийому та супроводу замовлення
Plast-Rollo (Будівництво ), Київ
10.2003 − 03.2004 (4 місяці)

Прийом та супровід заказів

Головний спеціаліст із виконанням обов'язків з питань житлового забезпечення
Головне управління ЧАЕС Київської міськадміністрації (Державний сектор ), Київ
02.2001 − 10.2003 (2 роки 7 місяців)

Головний спеціаліст із виконанням обов'язків з питань житлового забезпечення

жов 2001 - жов 2003 (2 роки 1 міс)

Головне управління ЧАЕС Київської міськадміністрації (kievcity.gov.ua/)

від 100 до 250 працівників Державний сектор

Головний спеціаліст

лют 2001 - жовт 2001 (9 міс)

Адміністрація Шевченківського району, м.Київ (shev.kievcity.gov.ua/)

від 100 до 250 працівників Державний сектор

Освіта

Національний технічний університет України "Київський політехнічний інститут" (Київ) (Київ)
інженерно-фізичний факультет, магістр
повна вища, 09.1995 − 07.2001 (5 років 9 місяців)
Київський енергетичний технікум (Київ) (Київ)
Автоматизація ТЕП, спеціаліст
середньо-спеціальна, 09.1991 − 07.1995 (3 роки 9 місяців)

Додаткова освіта

 Business Education Alliance(Київ), МСФЗ Рік закінчення 2008
 Учбовий центр "Успех"(Київ) Рік закінчення 2008 Адміністратор-програміст у системі 1С:Предприятие 7
 Курси бухгалтерів госпрозрахункових організацій (Київ) Рік закінчення 1994

Знання мов:

Англійська - Початковий

Додаткова інформація

Знання комп'ютера, програм: знання ПК на рівні впевненого користувача - Windows, MS Office (Excel просунутий, Power Query ), 1С Підприємство7 та 8, SQL запити - SQL Server Management Studio, навички роботи в Power BI Вивчаю Maya3D - моделювання, дизайн
Особисті якості, хобі, захоплення, навички: 3D-дизайн, моделювання; кіно, риболовля...
Мета пошуку роботи, побажання до місця роботи: Отримання посади начальника планово-економічного відділу, економіста, фінансового аналітика для реалізації своїх умінь і навичок в компанії, що активно розвивається

Причина скарги *

Опишіть коротко суть скарги *


Шукаєте персонал?

Часто шукають

↑ Вгору