Ваш надійний партнер в пошуку роботи та підборі персоналу
Перебуваючи на різних посадах виконувала слідуюче:
1. Головний експерт з продажу продуктів корпоративного бізнесу:
⦁ Пошук клієнтів, виконання персональних планів по залученню клієнтів корпоративного бізнесу в розрізі продуктів (ділові зустрічі, проведення презентацій);
⦁ Відкриття та обслуговування поточних рахунків корпоративних клієнтів;
⦁ Залучення та обслуговування валютних (операцій на міжбанківському валютному ринку), прийом заявок на купівлю, продаж іноземної валюти, перевірка документів (контрактів, актів, гтд, інвойсів та інше);
⦁ Обслуговування VIP клієнтів корпоративного бізнесу;
⦁ Підключення та підтримка в роботі по системі Клієнт-банк;
⦁ Первинна обробка документів по кредитним операціям, консультації, зустрічі.
2. Виконуюча обов’язки начальника відділення:
⦁ Діловодство на рівні відділення (Ведення документацiї, забезпечення її зберiгання вiдповiдно до встановлених строкiв, передача до архіву дирекції);
⦁ Формування та ведення звітності;
⦁ Відкриття та ведення поточних рахунків клієнтів малого та корпоративного бізнесу;
⦁ Надання довiдок клiєнтам щодо пpавильностi офоpмлення платiжних документiв, гpошових чекiв та об'явок, iнших клiєнтських документiв;
⦁ Виконання планових показників дирекції;
⦁ Залучення на обслуговування клієнтів юридичних осіб на прийом платежів від населення по території України та міста Києва;
⦁ Моніторинг ринку кредитування та депозитних послуг;
⦁ Приймання участі в розробці нових продуктів в банку, та внесення корективи в діючі;
⦁ Аналіз документів на видачу кредитів; (крупні суми та/або нестандартні умови);
⦁ Винесення та захист кредитних заявок на вищих Кредитних Комітетах Банку;
⦁ Контроль за якістю надання банківських послуг;
⦁ Залучення клієнтів – юридичних осіб на обслуговування.
3. Заступник начальника відділення :
1. Керування процесом обслуговування клієнтів у відділенні;
2. Відкриття депозитних, поточних, пенсійних, карткових рахунків фізичних осіб та юридичним особам;
3. Операції із золотом;
- Відкриття та ведення поточних рахунків клієнтів малого та корпоративного бізнесу;
1. Організація системного вирішення питань по задоволенню потреб клієнтів;
2. Контроль ефективності співробітників відділення в частині організації продажу банківських продуктів;
3. Розробка пропозицій по підвищенню ефективності діяльності відділення;
4. Забезпечення своєчасного формування і надання звітності.
4. Виконуюча обов’язки начальника відділення:
1. Діловодство на рівні відділення (Ведення документацiї, забезпечення її зберiгання вiдповiдно до встановлених строкiв, передача до архіву дирекції);
2. Формування та ведення звітності;
3. Відкриття та ведення поточних рахунків клієнтів малого та корпоративного бізнесу;
4. Надання довiдок клiєнтам щодо пpавильностi офоpмлення платiжних документiв, гpошових чекiв та об'явок, iнших клiєнтських документiв;
Виконання планових показників дирекції;
1. Залучення на обслуговування клієнтів юридичних осіб на прийом платежів від населення по території України та міста Києва;
2. Моніторинг ринку кредитування та депозитних послуг;
3. Приймання участі в розробці нових продуктів в банку, та внесення корективи в діючі;
4. Аналіз документів на видачу кредитів; (крупні суми та/або нестандартні умови);
5. Винесення та захист кредитних заявок на вищих Кредитних Комітетах Банку;
6. Контроль за якістю надання банківських послуг;
7. Підтримка поточної роботи вертикалі індивідуального бізнесу та сегменту малого бізнесу;
8. Залучення клієнтів малого та корпоративного бізнесу відповідно до планових показників.
5. Головний економіст сектору по роботі з фізичними особами:
⦁ Контроль за відображенням інформації у звітності філії;
⦁ Контроль за касовою та операційною діяльністю філії;
⦁ Контроль за правильністю відображення інформації в бухгалтерських проводках філії.
⦁ Економіст сектору по роботі з фізичними особами:
⦁ Відкриття та ведення поточних рахунків в національній та іноземній валюті;
⦁ Прийом вкладів у національній та іноземній валюті від фізичних та юридичних осіб;
⦁ Контроль за касовою та операційною діяльністю філії;
⦁ Видача довідок про рух грошових коштів, відкриття рахунків;
⦁ Прийом платежів по системі Клієнт-Банк, перевірка і проведення в ОДВ. Видача виписок по поточних рахунках юридичних осіб. Обслуговування vip-клієнтів. Облік податків і платежів юридичних і фізичних осіб;
⦁ Реєстрація і рознесення звітності юридичних осіб;
⦁ Відкриття пенсійних та соціальних карткових рахунків;
⦁ Відкриття міжнародних платіжних карток світових систем;
⦁ Відкриття, ведення та обслуговування банківського депозитарію;
⦁ Швидкі грошові перекази в національній та іноземній валюті;
⦁ Аналіз та формування банківської звітності.
⦁ Старший касир відділу кассових операцій:
⦁ Прийом платежів від фізичних та юридичних осіб;
⦁ Валютообмінні операції, оформення переказів, western union, mgram;
⦁ Зведення операційної каси, відкриття та закриття сховища;
⦁ Безготівкові перерахування з поточних рахунків фізичних та юридичних осіб, операції з чековими книжками;
⦁ Ведення бази контрагентів, контроль за своєчасним перерахуванням обов"язкових платежів при видачі готівки на оплату праці.
Знання мов: українська (вільно), російська (вільно); англійська (читання, переклад зі словником);
Робота з комп’ютером: робота з ОДБ “SR-Bank”, “Клієнт-Банк”, інші підсестеми: вклади „ВКО”, споживчі кредити , пл. карти (cp-POS), Western Union, Liga, ОДБ, CardPlastic та ін.
Користувач MS Offiсе (Word, Excel);
Навики роботи з Internet : Користувач Internet Explorer;
Навики роботи з E-mail: Користувач Outlook Expresst; The bat
Офісне обладнання: комп’ютер, прінтер, факс, копіювальний апарат;
Підписатись на розсилку нових резюме: "Главный специалист по работе с корпоративными клиентами в Києві"