UARU
Ваш акаунт не активовано. Перевірте пошту. 
  1. Робота в Україні
  2. Резюме
  3. Резюме в Києві
  4. Резюме Главный специалист по работе с корпоративными клиентами в Києві
  5. Главный специалист по работе с корпоративными клиентами
Дане резюме вже не актуально.

Воно було збережено на сайті і поміщено в архів резюме в ознайомлювальних цілях.

Знайти схожі резюме

Главный специалист по работе с корпоративными клиентами

Заблоковано
8 000 грн.
  8 жовтня 2017  Місто: Київ
Вік:40 років
Режим роботи:часткова зайнятість
Рубрики: Банківська справа, ломбарди
 Перебуваю в шлюбі  Є діти 

Досвід роботи

1. Головний експерт з продажу продуктів корпоративного бізнесу:
АТ "Сведбанк"
10.2010 − 11.2012 (2 роки 1 місяць)
⦁ Пошук клієнтів, виконання персональних планів по залученню клієнтів корпоративного бізнесу в розрізі продуктів (ділові зустрічі, проведення презентацій); ⦁ Відкриття та обслуговування поточних рахунків корпоративних клієнтів; ⦁ Залучення та обслуговування валютних (операцій на міжбанківському валютному ринку), прийом заявок на купівлю, продаж іноземної валюти, перевірка документів (контрактів, актів, гтд, інвойсів та інше); ⦁ Обслуговування VIP клієнтів корпоративного бізнесу; ⦁ Підключення та підтримка в роботі по системі Клієнт-банк; ⦁ Первинна обробка документів по кредитним операціям, консультації, зустрічі.
2. Виконуюча обов’язки начальника відділення:
Банк «Фінанси та кредит»
10.2007 − 07.2010 (2 роки 8 місяців)
3. Заступник начальника відділення : 1. Керування процесом обслуговування клієнтів у відділенні; 2. Відкриття депозитних, поточних, пенсійних, карткових рахунків фізичних осіб та юридичним особам; 3. Операції із золотом; - Відкриття та ведення поточних рахунків клієнтів малого та корпоративного бізнесу; 1. Організація системного вирішення питань по задоволенню потреб клієнтів; 2. Контроль ефективності співробітників відділення в частині організації продажу банківських продуктів; 3. Розробка пропозицій по підвищенню ефективності діяльності відділення; 4. Забезпечення своєчасного формування і надання звітності. 4. Виконуюча обов’язки начальника відділення: 1. Діловодство на рівні відділення (Ведення документацiї, забезпечення її зберiгання вiдповiдно до встановлених строкiв, передача до архіву дирекції); 2. Формування та ведення звітності; 3. Відкриття та ведення поточних рахунків клієнтів малого та корпоративного бізнесу; 4. Надання довiдок клiєнтам щодо пpавильностi офоpмлення платiжних документiв, гpошових чекiв та об'явок, iнших клiєнтських документiв; Виконання планових показників дирекції; 1. Залучення на обслуговування клієнтів юридичних осіб на прийом платежів від населення по території України та міста Києва; 2. Моніторинг ринку кредитування та депозитних послуг; 3. Приймання участі в розробці нових продуктів в банку, та внесення корективи в діючі; 4. Аналіз документів на видачу кредитів; (крупні суми та/або нестандартні умови); 5. Винесення та захист кредитних заявок на вищих Кредитних Комітетах Банку; 6. Контроль за якістю надання банківських послуг; 7. Підтримка поточної роботи вертикалі індивідуального бізнесу та сегменту малого бізнесу; 8. Залучення клієнтів малого та корпоративного бізнесу відповідно до планових показників.
Філія “Українського інноваційного банку” м. Київ
02.2005 − 10.2007 (2 роки 8 місяців)
Виконуюча обов’язки начальника відділення: 1. Діловодство на рівні відділення (Ведення документацiї, забезпечення її зберiгання вiдповiдно до встановлених строкiв, передача до архіву дирекції); 2. Формування та ведення звітності; 3. Відкриття та ведення поточних рахунків клієнтів малого та корпоративного бізнесу; 4. Надання довiдок клiєнтам щодо пpавильностi офоpмлення платiжних документiв, гpошових чекiв та об'явок, iнших клiєнтських документiв; Виконання планових показників дирекції; 1. Залучення на обслуговування клієнтів юридичних осіб на прийом платежів від населення по території України та міста Києва; 2. Моніторинг ринку кредитування та депозитних послуг; 3. Приймання участі в розробці нових продуктів в банку, та внесення корективи в діючі; 4. Аналіз документів на видачу кредитів; (крупні суми та/або нестандартні умови); 5. Винесення та захист кредитних заявок на вищих Кредитних Комітетах Банку; 6. Контроль за якістю надання банківських послуг; 7. Підтримка поточної роботи вертикалі індивідуального бізнесу та сегменту малого бізнесу; 8. Залучення клієнтів малого та корпоративного бізнесу відповідно до планових показників. Головний економіст сектору по роботі з фізичними особами: ⦁ Контроль за відображенням інформації у звітності філії; ⦁ Контроль за касовою та операційною діяльністю філії; ⦁ Контроль за правильністю відображення інформації в бухгалтерських проводках філії. ⦁ Економіст сектору по роботі з фізичними особами: ⦁ Відкриття та ведення поточних рахунків в національній та іноземній валюті; ⦁ Прийом вкладів у національній та іноземній валюті від фізичних та юридичних осіб; ⦁ Контроль за касовою та операційною діяльністю філії; ⦁ Видача довідок про рух грошових коштів, відкриття рахунків; ⦁ Прийом платежів по системі Клієнт-Банк, перевірка і проведення в ОДВ. Видача виписок по поточних рахунках юридичних осіб. Обслуговування vip-клієнтів. Облік податків і платежів юридичних і фізичних осіб; ⦁ Реєстрація і рознесення звітності юридичних осіб; ⦁ Відкриття пенсійних та соціальних карткових рахунків; ⦁ Відкриття міжнародних платіжних карток світових систем; ⦁ Відкриття, ведення та обслуговування банківського депозитарію; ⦁ Швидкі грошові перекази в національній та іноземній валюті; ⦁ Аналіз та формування банківської звітності. ⦁ Старший касир відділу кассових операцій: ⦁ Прийом платежів від фізичних та юридичних осіб; ⦁ Валютообмінні операції, оформення переказів, western union, mgram; ⦁ Зведення операційної каси, відкриття та закриття сховища; ⦁ Безготівкові перерахування з поточних рахунків фізичних та юридичних осіб, операції з чековими книжками;

Освіта

Київський Національний Торговельно-економічний університет.
Повна вища освіта за спеціальністю „банківська справа” та здобула кваліфікацію спеціаліста з банківської справи;
повна вища, 05.2000 − 08.2005 (5 років 3 місяці)

Знання мов:

английский со словарём, украинский, русский,  - Початковий

Додаткова інформація

Особисті якості, хобі, захоплення, навички: Цілеспрямованість, комунікабельність, дипломатичність, відповідальність, наполегливість, ініціативність, порядність, дисциплінованість, чесність; Уміння вийти зі складної ситуації, здатність швидко навчитись новому, оперативно приймати рішення, вміння бачити перспективу, вміння відстоювати власну точку зору; Активність, ініціативність, ретельність, порядність, принциповість, доброзичливість, чесність, аналітичність; Здатність сприймати критику, оперативно приймати рішення, швидко навчатись новому, вміння відстоювати власну точку зору;

Перебуваючи на різних посадах виконувала слідуюче:

1. Головний експерт з продажу продуктів корпоративного бізнесу:

⦁ Пошук клієнтів, виконання персональних планів по залученню клієнтів корпоративного бізнесу в розрізі продуктів (ділові зустрічі, проведення презентацій);

⦁ Відкриття та обслуговування поточних рахунків корпоративних клієнтів;

⦁ Залучення та обслуговування валютних (операцій на міжбанківському валютному ринку), прийом заявок на купівлю, продаж іноземної валюти, перевірка документів (контрактів, актів, гтд, інвойсів та інше);

⦁ Обслуговування VIP клієнтів корпоративного бізнесу;

⦁ Підключення та підтримка в роботі по системі Клієнт-банк;

⦁ Первинна обробка документів по кредитним операціям, консультації, зустрічі.

2. Виконуюча обов’язки начальника відділення:

⦁ Діловодство на рівні відділення (Ведення документацiї, забезпечення її зберiгання вiдповiдно до встановлених строкiв, передача до архіву дирекції);

⦁ Формування та ведення звітності;

⦁ Відкриття та ведення поточних рахунків клієнтів малого та корпоративного бізнесу;

⦁ Надання довiдок клiєнтам щодо пpавильностi офоpмлення платiжних документiв, гpошових чекiв та об'явок, iнших клiєнтських документiв;

⦁ Виконання планових показників дирекції;

⦁ Залучення на обслуговування клієнтів юридичних осіб на прийом платежів від населення по території України та міста Києва;

⦁ Моніторинг ринку кредитування та депозитних послуг;

⦁ Приймання участі в розробці нових продуктів в банку, та внесення корективи в діючі;

⦁ Аналіз документів на видачу кредитів; (крупні суми та/або нестандартні умови);

⦁ Винесення та захист кредитних заявок на вищих Кредитних Комітетах Банку;

⦁ Контроль за якістю надання банківських послуг;

⦁ Залучення клієнтів – юридичних осіб на обслуговування.

3. Заступник начальника відділення :

1. Керування процесом обслуговування клієнтів у відділенні;

2. Відкриття депозитних, поточних, пенсійних, карткових рахунків фізичних осіб та юридичним особам;

3. Операції із золотом;

- Відкриття та ведення поточних рахунків клієнтів малого та корпоративного бізнесу;

1. Організація системного вирішення питань по задоволенню потреб клієнтів;

2. Контроль ефективності співробітників відділення в частині організації продажу банківських продуктів;

3. Розробка пропозицій по підвищенню ефективності діяльності відділення;

4. Забезпечення своєчасного формування і надання звітності.

4. Виконуюча обов’язки начальника відділення:

1. Діловодство на рівні відділення (Ведення документацiї, забезпечення її зберiгання вiдповiдно до встановлених строкiв, передача до архіву дирекції);

2. Формування та ведення звітності;

3. Відкриття та ведення поточних рахунків клієнтів малого та корпоративного бізнесу;

4. Надання довiдок клiєнтам щодо пpавильностi офоpмлення платiжних документiв, гpошових чекiв та об'явок, iнших клiєнтських документiв;

Виконання планових показників дирекції;

1. Залучення на обслуговування клієнтів юридичних осіб на прийом платежів від населення по території України та міста Києва;

2. Моніторинг ринку кредитування та депозитних послуг;

3. Приймання участі в розробці нових продуктів в банку, та внесення корективи в діючі;

4. Аналіз документів на видачу кредитів; (крупні суми та/або нестандартні умови);

5. Винесення та захист кредитних заявок на вищих Кредитних Комітетах Банку;

6. Контроль за якістю надання банківських послуг;

7. Підтримка поточної роботи вертикалі індивідуального бізнесу та сегменту малого бізнесу;

8. Залучення клієнтів малого та корпоративного бізнесу відповідно до планових показників.

5. Головний економіст сектору по роботі з фізичними особами:

⦁ Контроль за відображенням інформації у звітності філії;

⦁ Контроль за касовою та операційною діяльністю філії;

⦁ Контроль за правильністю відображення інформації в бухгалтерських проводках філії.

⦁ Економіст сектору по роботі з фізичними особами:

⦁ Відкриття та ведення поточних рахунків в національній та іноземній валюті;

⦁ Прийом вкладів у національній та іноземній валюті від фізичних та юридичних осіб;

⦁ Контроль за касовою та операційною діяльністю філії;

⦁ Видача довідок про рух грошових коштів, відкриття рахунків;

⦁ Прийом платежів по системі Клієнт-Банк, перевірка і проведення в ОДВ. Видача виписок по поточних рахунках юридичних осіб. Обслуговування vip-клієнтів. Облік податків і платежів юридичних і фізичних осіб;

⦁ Реєстрація і рознесення звітності юридичних осіб;

⦁ Відкриття пенсійних та соціальних карткових рахунків;

⦁ Відкриття міжнародних платіжних карток світових систем;

⦁ Відкриття, ведення та обслуговування банківського депозитарію;

⦁ Швидкі грошові перекази в національній та іноземній валюті;

⦁ Аналіз та формування банківської звітності.

⦁ Старший касир відділу кассових операцій:

⦁ Прийом платежів від фізичних та юридичних осіб;

⦁ Валютообмінні операції, оформення переказів, western union, mgram;

⦁ Зведення операційної каси, відкриття та закриття сховища;

⦁ Безготівкові перерахування з поточних рахунків фізичних та юридичних осіб, операції з чековими книжками;

⦁ Ведення бази контрагентів, контроль за своєчасним перерахуванням обов"язкових платежів при видачі готівки на оплату праці.


Знання мов: українська (вільно), російська (вільно); англійська (читання, переклад зі словником);

Робота з комп’ютером: робота з ОДБ “SR-Bank”, “Клієнт-Банк”, інші підсестеми: вклади „ВКО”, споживчі кредити , пл. карти (cp-POS), Western Union, Liga, ОДБ, CardPlastic та ін.

Користувач MS Offiсе (Word, Excel);

Навики роботи з Internet : Користувач Internet Explorer;

Навики роботи з E-mail: Користувач Outlook Expresst; The bat

Офісне обладнання: комп’ютер, прінтер, факс, копіювальний апарат;

Мета пошуку роботи, побажання до місця роботи: Развитие в перспективной компании с возможностью карьерного роста и достой оплатой труда.

Причина скарги *

Опишіть коротко суть скарги *


Шукаєте персонал?

Часто шукають

↑ Вгору